omezovac otacek

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.08.2005 do 08.08.2005, založil/a Štěpán
řadit dle data
14:15:04
08.08.2005
VeTeV
-> Bagrr: nej prdel byla kdyz sem predjizdel manika v mazde 6 a on jako koukal co to ma bejta normalne uhnul ke strane - se bal asi ze neco upadne a poskodi mu to lak ....

docela sem ho chapal 2
14:14:05
08.08.2005
VeTeV
-> Bagrr: mno todle uz netlumicuje a pera jsou taky unaveny - svislaky a kulaky nejak zatuhly dobou takze se to da kupodivu uridit 3
14:09:32
08.08.2005
Bagrr
-> VeTëV: to já tomu taky jednou zatopil, a 120 je na vymlácený tlumiče a svisláky moc, jj, je to labůžo, když s tebou háže auto sem tam....
11:42:49
08.08.2005
VeTeV
-> Bagrr: si nedelejte srandu



sem tomu vcera zatopil neb jsem silene pospichal a vzhledem ke stavu ve kterem se ten stroj nachazi tak 150 na tachaci a ja smr v ocich ....docela akcni...

uz nikdy vice nebot me to nedela dobre 8
00:58:24
08.08.2005
Bagrr
Náhodou větévkova
13:00:49
06.08.2005
Gryzly
-> Jirik: T oje to video s názvem dálnice_180_kmh a má to něco přes 16MB? to je dobrý. Taky mám podobný, ale jen z 60km/h do 160km/h, pak byl konec obchvatu. ;-)
21:22:08
05.08.2005
Honza M
-> Tommys: Já z toho padám že židle 3 ale většinou za to může -> VeTëV !3
20:16:05
05.08.2005
Tommys
teda pánové číst některý diskuse je vážně hlína , když si tu člověk čte ty poučky vymyšlený v záchvatu srandy, tak padám ze židle a hroutím se v křečích ze smíchu na zem3 1 1
11:59:15
05.08.2005
VeTeV
-> honzam: mno se boj se tres a pripravuj svoji ohanku i zadnici 3
11:46:48
05.08.2005
Honza M
-> VeTëV: Doufám že se nikdy nepotkáme 3 3
11:27:32
05.08.2005
VeTeV
-> honzam: hele a ted mas u me schovano - 15 ran na zadek a 15 minut lesteni kolmjdoucim 4
11:24:33
05.08.2005
Honza M
-> VeTëV: Ty bys stejně nic nenatočil 3 A pokud jo tak by to bylo samý mečování a leštění 2 Spíš bych chtěl vidět to Jiříkovo video pokud ho někam umístí...
11:08:22
05.08.2005
VeTeV
-> honzam: hele ty jeden pacholku jak te laka Jizik vic nez moje vidou v 80? dostanes pekne nabacat - to budes koukat sak pockej 3
10:21:40
05.08.2005
Honza M
-> Jirik: -> VeTëV: Jo pokud to máš natočené tak to prosím někam umísti :) Chtěl bych to viděl. Ted tady někdo umístil video toho 130LR na Rapidshare. Tam je to asi zdarma a to tvoje video by se tam v pohodě vešlo když není dlouhý. Fakt bych to video chtěl vidět. Láká mě to víc než větévka v 80km/h 1 4
08:53:39
05.08.2005
VeTeV
-> Jirik: Jiziku ty jsio stary kaskader a stejne nej videou bylo to zachodovy 3

to sem videl mockrate 2

ja si taky natocim video - VeTeVka jede po okresce 80:-)))
08:14:35
05.08.2005
Jirik - zrušená registrace
Kua, jsem se zase rozkecal..... 1
08:14:15
05.08.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Bagrr: Slečna se při 160+ křižuje, a nemluví se mnou, přitom mě to tak hrozný nepřijde. Takže tenhle akustickej omezovač nefunguje.

A Petr (kamoš a kameraman), tak ten při prvním rozjezdu s novým motorem akorát štěknul : "Ty pičo ! Jiřřřííííííííííí." Tak ten by možná jako omezovač použít šel.

Hodím pak s U-geenovo pomocí nějaké to videjo k mému autí.

Nějakej ten rozjezd, tam je brutusní zvuk, nejvíc to připomíná Fokker Triplane z 1. sv. 1 A pak tu ručičku za rohem, to je taky gut videjo, hlavně ten muj xicht na konci. Má cca minutu, s tím, že je zabíráno od cca 70 - 80ti v kopečku plynule za roh tacháče a na konci videja, je asi 15 - 20 sec. dojezd na neutrál.

Řadilo se postupně v cca 4500 rpm. Takže zrychlení dobrý.

Peťa byl nadšenej, zvykl si a už nic nenamítal, koupil si new digitál, tak kdybych mu řek, že to rozhulíme z kopce, přeletíme svodidla a spadnem do přehrady, tak řekne fajn, jenom aby měl ekšn záběry. Tudíž jako akustický omezovač už je taky nepoužitelnej.

Kurwa, já bych nejraději vozil kameru všade sebou, akorát že ji mají jenom slečny rodiče a já ne, eném letitou digitale machine.

Teď v posledních pár týdnech by byly bývaly velmi pěkná videja z dálnic, okresek apod.

Měl jsem i 2 pro mě velmi potěšující zkušenosti s Corsou GSI (rok cca 85 - 90). Jedna stříbrošedá a druhá červená, obě krásné.

Ale chyběly tomu asi nějaké okřídlené šípy pod kapotou.

Jednou jsme předjeli my, jednou oni nás a takhle furt dokola, strašná sranda, nasmáli jsme se, mávali na sebe, dělali skopičiny. Fajn to bylo......bejt ta kamera... 10
16:59:02
04.08.2005
Gemini
-> Štěpán:

ja som zase cital ze felda nad 6200 odpaja jeden valec, ak otacky neklesnu , postupne odpoji vsetky...... bolo to v nejakej "zavodnickej knihe"
15:30:32
04.08.2005
King
3
15:25:35
04.08.2005
Labros
Sakra chlapi to teda nevim proč si pořizujete do auta takový drahý doplňky který vám ještě k tomu kazí šuk nebo dávají přes držku. To je ten váš tuning.
15:16:28
04.08.2005
deathcat
-> King2: 3 3 3
15:06:05
04.08.2005
King
2 Labros: Zustanou-li alarmy z mista spolujezdce bez acknowledge, vecer si to delas sam :)
14:52:23
04.08.2005
deathcat
-> Labros: No otevírá dveře a vyhrožuje že si vystoupí 3 Jinak fyzický násilí na řidiče je samozřejmost4
14:17:44
04.08.2005
Labros
-> Bagrr: Má ten omezovač opravdu jen akustickou signalizaci, nebo i nějaký akční člen?
13:46:57
04.08.2005
Bagrr
-> King2: 3
13:45:53
04.08.2005
King
2 Bagr: Ten omezovac na sedadle spolujezdce je nastavitelnej vyberem soucastek :) Ale docela spolehlive fungujou i obe obsazeny detsky autosedacky vzadu :)
13:42:47
04.08.2005
Bagrr
Nejlepčí je akustickej omezovač na sedadle vedle řidiče. Názorná ukázka: Uber, jedeš jak prase.... Já se bojim, tak už uber.....
13:39:49
04.08.2005
King
2 Labros: Na nejakyho strejce ve felde, pro kteryho nad 80km/h jina rychlost nez 5ka, tabu, staci v klidu i ta 105ka f lepege 4 Jina pohadka, je pruser zvanej "zakomplexovanej ceskej ridic" - aneb "kdyz ja jsem strevo a nedokazu/bojim se predjet, tak ani ty!". Zrovna dneska po ceste do prace jsem musel resit dve priblbla, pro ktery je predstava, ze je predjizdi "stara stodvaca" nocni murou a nebejt favomoturku....
12:51:48
04.08.2005
Labros
-> honzam: tak to máš pravdu s tou stopětkou 3 i když King teďka brázdí naše luhy a háje s fáčkem. Možná je chyba ve mě že předjíždím málo riskantně anebo radši vůbec 1
12:37:35
04.08.2005
Honza M
-> Labros: A se 105kou se dá předjíždět jinak než riskantně? 1 Kámoš nedávno se 105kou chtěl předjet 100ku a v ní nějakej děda to sešlápl a nás asi neviděl. Tak jsme to museli vzdát a strach tam docela byl protože se tam vyřítilo auto v protisměru 9
12:31:44
04.08.2005
Labros
-> King2: Ty asi předjíždíš dost riskantně, co? 4
12:25:03
04.08.2005
King
2 Jirik: Presne tak :) 105ku stejne jako soucasny favo jsem v pripade potreby taky protah pres 6000 (ale pak jsem se ji omlouval :) a taky to se mnou vydrzela 180tkm.
12:22:25
04.08.2005
King
2 Labros: Jenom obecne rikam, ze kdyz se dostanu do pruserovy situace, radsi necham zarazenou aktualni rychlost s tim, ze otacky se dostanou az za mez, do ktery "to ma cenu tocit". Razenim vyssi rychlosti prijdu o kroutak tak jako tak a jeste usetrim 0,5s pri razeni. Samozrejme to zalezi na aute, kus od kusu, takze se nebudu poustet do akci na hrane s autem, ktery ridim 5minut...
12:21:33
04.08.2005
Jirik - zrušená registrace
U mě se to od 4500 zase rozjede jak nakopnutý, ale zkoušel jsem jen do 5500, odspodu je to pohoda, táhne to hezky. A jednou jsem bejvalou 105 roztáhnul na něco přes 6000 rpm. a taky to docela jelo. Takže jak kdy, jak kterej motor a taky jakej je okolní tlak, teplota a ovzduší. 1
12:20:14
04.08.2005
Climber - zrušená registrace
Pokud omezovač zasahne do prubehu motoru, tak to rapidne zveda spotrebu
12:19:35
04.08.2005
deathcat
-> Labros: Třeba Vtec táhne daleko za 5000 3
12:08:36
04.08.2005
Labros
-> King2: no a vytáčení některých motorů (Fob1.2, nebo nějaký vylítaný fáčko) může být taky poukazem do pekel - neříkej mi že každej motor (nemyslím diesel nebo tříválec) táhne ještě přes 5000 otáček??
11:56:08
04.08.2005
King
2 Labros: Sediva je teorie a zaleny strom praxe :) Jsou situace, kdy je pri predjizdeni losovani vyssiho rychlostniho stupne poukazem do pekel.
11:53:24
04.08.2005
Labros
já myslim že nikdo by se ani při předjíždění neměl dostat k 6000 otáčkám, podle mě to pak ani už nemůže moc jet... Když přeřadím v 5000 tak tam po přeřazení budu mít nějakých 4000 a spoustu krouťáku i výkonu a myslim že krouťák na kolech bude vyšší, než na nižší přev.stupeň při otáčkách 6000.
11:51:30
04.08.2005
King
2 Jirik: No, vzdyt to rikam :) A esi se nepletu tak vynechava "ejakulacni" impulz jemom jednoho valce. Predstava, ze mi pri vytoceny dvojce na 6000 najednou vypne komplet zapalovani vsech valcu je vskutku lakava :)
11:47:39
04.08.2005
Jirik - zrušená registrace
-> King2: Felda odpojuje ejakulaci paliva, ale má omezovač kolem 6000 nebo 6200 rpm, takže to celkem stačí.

Já nepotřebuju sériový motor, nebo lehce upravený OHV do víc.

Je teda fakt, že při panickém předjížděcím maneuvru to může být spíš na škodu, protože krátkodobé přetočení by motoru nemuselo ublížit. Furt je to lepší, než když se proti tobě vyřítí auto, ty došlápneš podlahu a ono to přestane jet a řadit není čas.

To měl tatího kolega na nějakym Opelu.

Normálně to udělalo huuuu, přestalo to úplně tahnout, kopec nekopec, rovina nerovina a po klesnutí otáček to zase naskočilo.

Prej ho to přivedlo do několika nebezpečných situací...
11:05:12
04.08.2005
King
2 Stepan: No dobre, vstrik, ale rozhodne to neni nic, co bych na svym aute uvital - snad jenom v pripade, ze bych ho obcas musel pujcit svagrovi (manzelce svary) :)
10:52:00
04.08.2005
Štěpán
-> King2: felda odpojuje vstrik :-)))) ne zapalovani :-)
10:51:16
04.08.2005
Štěpán
-> Milošek: no jo,to je dobrej napad,a me blbce to nenapadlo :-)
10:50:47
04.08.2005
Štěpán
-> TUNER: :-)
09:28:24
04.08.2005
Honza M
-> Crack: Kdo? Ten vtip nebo motor? 1
09:08:43
04.08.2005
TUNER
-> Štěpán: No já už ho tam mam,dokonce f sérii...1
08:46:08
04.08.2005
Crack
-> honzam: náhodou nebyl zas tak špatnej3 3 3
08:39:29
04.08.2005
King
2 Stepan: Ac byvaly zurivy "bastlir" - muj nazor: kravina. Pokud nejses schopen ohlidat si max. tocky motoru sam nehledej reseni v elektronice4 Navic kompletni odpojeni zapalovani pro vsechny ctyri valce ti z autem pekne zacvici a co to udela pri nejakym krizovejsim predjizdeni netreba popisovat. Staci, jak se zachova felda pri zasahu omezovace a to prestava palit tusim jenom jeden valec - ne diky, nemusim. Indikaci dosazeni max. otace - beru, ale vypinat zapalko......9
21:19:59
03.08.2005
PeterP136
Alebo ak mas origo tockomer s mafom, tak tam uz mas takmer vsetko, staci k tomu uz len potenciometer na nastavenie max otacok a relatko.

Alebo si najst na nete daku schemu otackomeru a podla neho. Kupit to seriovo vyrabane podla mna nedostanes. Obmedzovace sa robia pokial dobre viem na vstrekovanie, lebo ak nevypnes prisun paliva, tak to moze robit zaujimave veci v rozpalenom vyfuku.
Extreme Tyres