
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odlehčení klikovky
16:43:50
25.08.2005
25.08.2005

Climber - zrušená registrace
-> Tom: odvrtat...tak 0,75 kg by to mohlo dat

15:26:13
25.08.2005
25.08.2005

Labros
-> Tom: Slušný hovado
Hlavně ty příčky mezi ojničními ložisky jsou zajímavě udělaný.

15:21:03
25.08.2005
25.08.2005

Tom
Tak to je to hovado fabka 78

14:05:45
25.08.2005
25.08.2005

Baghira
-> Labros: Hledej ve starejch tématech "Klika z Fabky" nebo tak nějak.
14:04:15
25.08.2005
25.08.2005

Labros
-> Baghira: To věřim ale zase bych to chtěl vidět.
14:00:07
25.08.2005
25.08.2005

Baghira
-> Labros: Někde tu byla fotka kliky z fábky vedle kliky z felicie a docela brutus rozdíl.
-> Tom: Asi záleží na co to ve finále chce, kámoš to měl na ty vrchy a tam šlo hlavně o to, aby to šlo hned do toček a to s tou fábkou prej nebylo možný ani po odlehčení, proto jsem fabku nakonec taky zavrhl i pro sebe. Třeba loni na srazu jsem závodil s Martym, kterej měl teda v nijak jinak upravenym motoru 742.136 fabku, takže 1,4 a já seriový BMM 50 a ještě v plynu a zeptej se kluků, jak skončil, takže to asi na odpich žádná sláva nebude.
-> Tom: Asi záleží na co to ve finále chce, kámoš to měl na ty vrchy a tam šlo hlavně o to, aby to šlo hned do toček a to s tou fábkou prej nebylo možný ani po odlehčení, proto jsem fabku nakonec taky zavrhl i pro sebe. Třeba loni na srazu jsem závodil s Martym, kterej měl teda v nijak jinak upravenym motoru 742.136 fabku, takže 1,4 a já seriový BMM 50 a ještě v plynu a zeptej se kluků, jak skončil, takže to asi na odpich žádná sláva nebude.
13:30:15
25.08.2005
25.08.2005

Labros
Nemáte někdo fotku kliky z fábky? A taky toho roštu?
13:24:10
25.08.2005
25.08.2005

Tom
-> Baghira: Mě taky přijde že je na klice z fabky zbytečně moc materiálu. Docela bych ji zkusil odlehčit, jen se bojim aby někde kvůli tomu nekřupla a nerozmlátila mi celej motor.

11:39:12
25.08.2005
25.08.2005

Bery
bohužel ted nevím kde fotka je,ale mrknu se.S mojí se dělala ještě jedna klika a ta se před vyvažováním ještě odvrtávala-všechna závaží,docela ementál..
Jak se to projevuje nevím,protože to nemám s čím porovnat,ale motor se vytáčí lehce!
Jak se to projevuje nevím,protože to nemám s čím porovnat,ale motor se vytáčí lehce!
07:49:28
25.08.2005
25.08.2005

Baghira
-> Tom: Taky co znám kluka jezdícího vrchy s favem, tak říkal, že je pro něj vnitřek z fava nepoužitelnej, že tam má radši převrtanej 1390. S vnitřnostma z fábky to prej bylo líný jak svině, takže ty rotující hmoty maj asi pořádnej vliv.
00:32:31
25.08.2005
25.08.2005

Climber - zrušená registrace
Nebude to pak prdel vyvážit
23:52:29
24.08.2005
24.08.2005

Tom
-> Bery: Máš fotku? A jak se projevuje odlehčení?
23:43:24
24.08.2005
24.08.2005

Bery
ty baga hmoty já tam třeba nemám.U fábky je toho masa fakt hodně
21:16:53
24.08.2005
24.08.2005

Tomicraw - zrušená registrace
Vím, že na žigula se klika odlehčit dala a bez nějakých problému to vydrželo, ale u škody jsem to ještě neviděl. Je škoda že je jen 3x uložená!!
18:23:08
24.08.2005
24.08.2005

Tom
-> TUNER: To jo, to už mám, ale jde mi o větší radikální odlehčení. Připadaj mi tam takový baga hmoty zbytečný.

18:14:02
24.08.2005
24.08.2005

TUNER
-> Tom: Klika z fábie se klasicky ubírá a tim pádem i odlehčuje,aby se vůbec vlezla do favo bloku...Na tý je masa dost,takže tam to jde..

17:41:10
24.08.2005
24.08.2005

Tom
Tak mě napadá, všichni odlehčujou písty, ojnice, ale o odlehčení kliky jsem zatím u nás neslyšel. Když jsem koukal do manuálu na amerycký 8válce, tak tam se normálně klyka odlehčuje, tak proč né škodovácká? Může se mi tu k tomu nějaký konstruktér vyjádřit, zda by to třeba klika z fábie vydržela?
