
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Strašně žere(14l/100km)
21:54:24
25.06.2006
25.06.2006

Syny
-> pajavlk: Levou nohou, to urcite zmakne

19:10:22
25.06.2006
25.06.2006

pajavlk
-> Syny: jj a plyn bude přidávat pravou rukou

13:15:14
25.06.2006
25.06.2006

Syny
-> pajavlk: -> ps: Useknout

21:25:00
24.06.2006
24.06.2006

pajavlk
-> ps: do sádry néé, to zvedne spotřebuje ještě víc ! 

20:13:51
24.06.2006
24.06.2006

petr s
-> Syny: To bude pravou nohou /dát do sádry/
19:48:07
24.06.2006
24.06.2006

Syny
Me to zere 10l / 100km normalne takze to bude tim ze je neco rozbity


22:00:47
23.06.2006
23.06.2006

slipy
zere ale jede

20:42:13
30.05.2006
30.05.2006

TOMAS
-> spartra: taky moznost
19:03:54
30.05.2006
30.05.2006

spartra
mě to dělal sytič taky 15l na 100km

22:44:55
26.05.2006
26.05.2006

TOMAS
-> Mourl: nemas prasklej plovak? pek se karburator preplavuje a strasne to zere
22:41:46
26.05.2006
26.05.2006

King
-> TomasB: Já souhlasím, že mínusový teploty problém spotřeby u krátkých tras ještě víc zvýrazňujou. Pokud ale jezdíš 5 km "přískoky" v parným létě a pak začneš jezdit trasy 50km a víc, taky půjde spotřeba znatelně dolů

12:14:22
26.05.2006
26.05.2006

TomasB
-> King: kratka trasa zalezi len na rocnom obdobi,ja som chodil do skoly kazdy den cca 4,5 - 5km a jedine kedy sa to odzrakalilo na spotrebe bolo november az februar,inak sa nedalo povedat ze kratka trasa tak zere vela
,a zalezi aj na tom,ako pouzivate sytic,ja napriklad od aprila do oktobra vobec nepouzivam,nepotrebujem to a auto si drzi volnobeh sice nizsi ale drzi a ani necuka


10:59:03
26.05.2006
26.05.2006

King
-> Peťa Klíč: O definici krátký trasy by se dalo s úspěchem polemizovat
Dovoluju si tvrdit, že i trasy do 10km se na spotřebě dost výrazně podepisujou. Ručička teploměru na kraji zelenýho pole, nic nevypovídá o jízdních odporech např. studené převodovky, ložisek atd. Každopádně 8-9l litrů na favu mimo město je dost...

09:49:43
26.05.2006
26.05.2006

Labros
-> Mourl: těch stupňů je tam víc, asi pět, ale mezi prvním a druhým je největší rozdíl. Můžeš se kouknout na stupňovitou vačku o kterou se opírá doraz klapky 1.stupně.
21:45:56
25.05.2006
25.05.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
krátká trasa je tak do kilometru... na těch 16ti to nemože tak žrat... ale na 100vce sem zjistil že se dá brutálně ubrat plyn aniž by auto zpomalilo... takže tak by se dalo šetřit
21:37:41
25.05.2006
25.05.2006

Mourl
-> Peťa Klíč: mno zatím jsem to nepočítal...8-9L je hrubý odhad....halvně jezdím krátké trasy...do práce to mám cca 16km

21:07:30
25.05.2006
25.05.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
8-9 L na 100 ?? to je trochu moc na fáčko
21:07:04
25.05.2006
25.05.2006

Mourl
eeeee...karburátoru :-))) tam sice jsou dva stupně taky ale myslel jsem sytiče

20:47:13
25.05.2006
25.05.2006

Mourl
nevim teda jak to tam přesně je...ale myslim se že tam jsou 2stupně karburátoru :-) hned po nastartování to je rachot až k 2000otáček..když to prošlápnu lehce tak to spadne na 1200++ a po úplném zahřátí to spadne normal na volnoběh.Dlouho jste nepsali tak jsem byl za jedním týpkem co mi sešteloval karburátor(směs + volnoběh) a teď už jezdím okolo těch 8-9L takže jsem celkem spokojen.Hlavně už mám také otáčkoměr(starý šel do křemíkového? nebe) takže koukám na otáčky a moc to netočím :-) jenom občas

09:30:31
25.05.2006
25.05.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ano

22:20:36
24.05.2006
24.05.2006

havlik
-> King: to vis peta si daval na cas je to frajer


22:15:01
24.05.2006
24.05.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
No s tím sytičem si u sebe taky nejsem jist jestli funguje jak má. Má to nějakou větší spotřebu ale tolik ne tak nevím a z popisků jsem nepochopil co na tom zkontrolovat otáčky se pořád podlě otáčkoměru drží na 1000
22:11:05
24.05.2006
24.05.2006

King
-> Peťa Klíč: Tomu říkám pohotové rozhřešení (6 měsíců after :c)
21:48:42
24.05.2006
24.05.2006

Xmax88
otevrenej sitic poznas i na volnobehu, po nastartovani je višší, nech motor chvilku bezet, a prospalni ply, volnobeh by mel klesnoput, ale tepluta aby byla spon 40 stupnu poikud neklesnou otacky tak mas neco spatne
otacky na sitic cc 1200
otaky vonobehu cca 500 - 700
pokud sou na volnobeh jinsi, muze to byt i serizenim
otacky na sitic cc 1200
otaky vonobehu cca 500 - 700
pokud sou na volnobeh jinsi, muze to byt i serizenim
21:23:20
24.05.2006
24.05.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
šmarja, žere ti to páč na to moc šlapeš

17:22:27
25.12.2005
25.12.2005

Michal120L
co se tyka manual. ovladani sytice tak jsem na neco takoveho narazil na netu na mikra.cz/ostatni.php
17:16:37
13.12.2005
13.12.2005

Labros
-> Mourl: Možná sis rozšteloval volnoběh. Mrkni teda nejdřív na ten sytič a jestli se nevypíná tak budeš řešit sytič, jinak zajedeš na emise ať ti seříděj volnoběh.
16:50:52
13.12.2005
13.12.2005

Mourl
-> Labros: zítra zkusim něco blejsknout.....ona tam je hrozně blbě vidět a je tam málo místa...ale sytič určitě mám pořád protože otáčky se drží cca 1200 a volnoběh jsem šteloval asi tak před půl rokem ale můžu to zkusit to stáhnout
16:06:58
13.12.2005
13.12.2005

Labros
-> Mourl: Tak zkus ještě jednou vyfotit to samý místo ale zespoda nahoru.
16:02:54
13.12.2005
13.12.2005

Mourl
-> King: mno mělo tam být palivo se vzduchem asi no :-) trochu jsem to poplet..
-> Labros: Známého mno známých mám dost ale zrovna fáčkům neholdujou :-( zkusim se poptat, fotky jsem dal pryč protože když na nich nic nebylo tak akorát zabíraly místo na servru(serveru,nejsem si jistej jak se to píše)
-> Labros: Známého mno známých mám dost ale zrovna fáčkům neholdujou :-( zkusim se poptat, fotky jsem dal pryč protože když na nich nic nebylo tak akorát zabíraly místo na servru(serveru,nejsem si jistej jak se to píše)
10:42:28
13.12.2005
13.12.2005

Labros
Chtěl jsem vyznačit na tý fotce aspoň ten štelovací šroub ale fotky už jsou pryč...
10:40:07
13.12.2005
13.12.2005

Labros
-> Mourl: Ne to bylo jen přirovnání, s tou podtlakovou regulací.
Hele nemáš nějakýho známýho, co tomu trochu rozumí, aby ti to přímo na tom karbeci ukázal? A hnedka zkontroloval? Sice ti to můžeme tady vysvětlovat, ale bude to na dlouhý lokte.
Hele nemáš nějakýho známýho, co tomu trochu rozumí, aby ti to přímo na tom karbeci ukázal? A hnedka zkontroloval? Sice ti to můžeme tady vysvětlovat, ale bude to na dlouhý lokte.
23:27:01
12.12.2005
12.12.2005

King
2 Mourl: "...misi palivo s benzinem...." ???


18:42:32
12.12.2005
12.12.2005

Mourl
-> Labros: waaa..nejsem moc zběhlej v motorech a už vůbec ne v karburátoru,vim akorát že se tam mísí palivo s benzínem ale jak a proč kudy? a tak to je pro mně španělská vesnička...nějni někde nějakej nákres,kde to přesně je?
mno ta podtlaková regulace
ta taky nevim jestli chodí,ale snad jo
Děkuji ti moc

mno ta podtlaková regulace


16:16:00
12.12.2005
12.12.2005

Labros
-> Mourl: Ty fotky... jak už jsem se ti sáhodlouze rozepisoval, musíš se kouknout zespoda, jestli se ten šroubek (s bílým plastovým válečkem co je vidět) opírá o stupňovitou vačku nebo ne.. Na týhle fotce to není absolutně vidět.
16:14:26
12.12.2005
12.12.2005

Labros
-> Mourl: proč bys to měl pořád zjišťovat.. jako kdybys měl pořád ověřovat jestli ti funguje podtlaková regulace.. .prostě až zas pojedeš autem tak se koukni jestli se ti sytič vypne a je to! nemusíš vymýšlet 150 jiných vyfikundací!
16:11:58
12.12.2005
12.12.2005

Mourl
-> jack51: Ptal jsem se u nás v obchodě a řekl mi že to už 5 let neviděl :-)))
-> Labros: Ale když to manuální vypínání by se mi líbilo :-) takhle nikdy nevíš jestli tam je nebo nejni :-(
-> Labros: Ale když to manuální vypínání by se mi líbilo :-) takhle nikdy nevíš jestli tam je nebo nejni :-(
15:35:05
12.12.2005
12.12.2005

Labros
Prostě může to bejt asi 150 příčin a dokud nezkoukne aspoň ty základní věci, tak můžeme psát pořád nový a nový možnosti...
15:32:01
12.12.2005
12.12.2005

MATTESS
Zkusil jsi vymenit jehlovy ventil v karburatoru? Me netesnil a taky to dost papalo
12:33:02
12.12.2005
12.12.2005

King
...v tech zavorkach ma bejt "opravil", sakra :)
12:32:16
12.12.2005
12.12.2005

King
A kdyz uz jsme v tomhle levelu :), co treba vzduchovej filtr? Neni tam nejakej hodne zaslouzilej kousek?
Ja ze jsem takhle po kratkym badani "previl" koleguv zigul, kterej mel stejny symptomy (kouril jaxvine, spotreba 15l) - dusoval se sice, ze filtr se "obcas" meni, ale...Stacilo ten filtr votunit nekolika vpichama sroubovaku a bylo po zavade. Dusoval se sice, ze ten filtr vymeni, ale jezdil s tim celou zimu


10:52:26
12.12.2005
12.12.2005

Labros
-> Mourl: Ježiš dyť ses ještě ani nepodíval jestli se ti ten sytič vypíná...

09:34:17
12.12.2005
12.12.2005

King
2 bitmap: Naprosto spolehlive se to pozna tak, ze sundas airbox na ´prohratym motoru a pohledem zhora do karbu zjistis/nezjistis, jestli jsou klapky sytice v poloze, kdy tvorej prekazku nasavanymu vzduchu a nebo jsou poslusne nastaveny tak, aby nasavanymu vzduchu nebranily....
23:02:40
11.12.2005
11.12.2005

bitmap - zrušená registrace
Da se "zaseklej sytic" poznat i nejak jinak? Treba konstantne vysoke otacky(1100-1200) na volnobeh, naprosta neochota jit do otacek, intenzivni smrad z vyfuku a spotreba jako krava?
Jinak, motor doufam pred smrti nebude, bo ma nalitano lehce prez 30Kkm "dedkojizdou" :)
Jo, je to 781.135
Jinak, motor doufam pred smrti nebude, bo ma nalitano lehce prez 30Kkm "dedkojizdou" :)
Jo, je to 781.135
22:30:57
11.12.2005
11.12.2005

Mourl
-> jack51: mno to mám trošičku z ruky...
Nevíte kde by se to dalo koupit třeba přes nějakej E-shop?
Nevíte kde by se to dalo koupit třeba přes nějakej E-shop?
22:06:45
11.12.2005
11.12.2005

jack51
-> Mourl: Já jsem to koupil normálně v mototechně v Přerově
21:20:05
11.12.2005
11.12.2005

Mourl
-> jack51: tak to je bomba a kde to sehnat? maj to třeba v PALu? nebo někde na netu?díky moc
21:09:14
11.12.2005
11.12.2005

jack51
-> jack51: Jo a pak to funguje jako poloautomatický sytič - když ho vytáhneš funguje automatika, když vypneš je natvrdo otevřená přívěra
21:06:59
11.12.2005
11.12.2005

jack51
-> Mourl: Prodává se na to sada, stojí to cca 350 kc, je tam vše co je třeba a instalace je v pohodě (je k tomu podrobný návod)
18:33:51
11.12.2005
11.12.2005

Mourl
-> jack51: manuální vypínání na fáčku? jak na to?