přemístění akumulátoru

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 01.01.2006 do 08.01.2006, založil/a milan444
řadit dle data
23:22:06
08.01.2006
King
2 Kaliban123: S podminkou c.1 plnej souhlas, k podmince c.2 diplomaticky dodavam, ze z lasky k autu a k sobe, bych auto tzv. lpg servisu nesveril ). Alespon ne min. 4 z 5ti2
23:09:26
08.01.2006
PeterP136
-> Rabbit: ALe prave preto, ze mas benzinovu nadrz takmer praznu tak je tam prave kopu pekne buchaciecho materialu = vyparov. Teda kym tam nemas nejaky rocny benzin ako ja, vtedy ten benzin uz ani horiet velmi nechce :).
03:38:32
08.01.2006
Rabbit
Kalibán123:

Ukaž mi blázna kterej nerozumí plynu a vrtá se v tom!? Já tomu nerozumim a tak se do toho neseru. Občas se na ty hadice bojim i podivat.



King:

Muj dojem o autech na LPG je podobnej. A jelikož mám béňo nádrží 4 kapky benzínu, tak tam skoro nemá co hořet. 1
17:48:31
06.01.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> King: Ale zapoměl jsi dodat, že toto vše je v pohodě pokud je vše udělané pořádně a ne doma opravované bez znalostí 5
16:45:25
06.01.2006
King
Presne tak. Nadrz lpg je bytelnej valec z 3ky plechu (myslim :) a je plna KAPALNYHO lpg, coz je neco, co z principu nevybouchne, ani kdyby ses pos*al4 Dokonce v pripade bouracky je lpg nadrz daleko min pruserovejsi, nez nadrz s benalem. To jen Svet motoru, TV znova a spol. se snazi vyvolat dojem, ze pouhy uprdnuti si v lpg aute je poukazkou na cestu na Mesic :)
23:00:26
05.01.2006
aDAm
mam takovy dojem ze na bobme od plynu sou nejake pojistne ventily primo u bomby tak bouchat by to nemelo...slysel sem a videl sem par horicich LPG aut a po zadnem krater nezustal...ad vybuch nadrze...divate se hodne na KOBRu 11 co ? ;-) tam ty auta bouchaj i kdyz pod nima hori sirka ;)
22:00:14
05.01.2006
jack51
-> Jarda: No to přidrátování rozhodně doporučuju! Mě kdysi z toho karburátoru vyjela ta trubička na krerou je ta hadička nasazená a benzín vesele tekl přímo na svody!
21:52:20
05.01.2006
Saky
jenze zastavba LPG jako takova je schvalena a ta firma c to dela na to ma nejaky papir kdezto nejaka samodomo uprava je zakazana..
20:36:06
05.01.2006
Honza M
A proč tady někdo psal že je to nelegální? Přeci při přestavbě na LPG se taky přesouvá akumulátor. Sice k motoru ale to je snad jedno ne? 6
20:24:21
05.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Filip Krtička: ten drat si moc nedovedu predstavit, ten preci hodne malou plochu, zalezi, jaky mas objimky, abys prestrihl propletenou hadicku, to by musel byt slusnej tlak....., ja spis nicim zavit na tech objimkach4
19:15:02
05.01.2006
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Jarda: Hele když to utahuješ tak ne moc na krev, protože je prostřihneš, když málo, tak spadne. Myslím že nejelší je vzít kousek drátku a provléknout ho páskou a pojistit kolem toho kolínka na karburátoru, je to na 5 minut a už ti hadička nespadne... RYCHLÝ, LEVNÝ, ÚČINNÝ, a není to vidět 1
18:05:20
05.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Majkl: jj do show caru bych uz nikdy plyn nedaval, ale na denni jezdeni je to podle me lepsi jak deasel......
18:03:47
05.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> pajavlk: ale nebylo to plynem, ale benzinem4 , jdu si pritahnout benzinovy hadicky, mam takovej dojem, ze jsem je dotahoval hodne s citem, abych nestrhl objimku, coz se mi stava9
17:08:25
05.01.2006
Saky
divas se moc na filmy v realu to auto nebouchne..
16:24:48
05.01.2006
Majkl
-> pajavlk: 9 dobrá hystorka, raději nedomýšlet co by se stalo...



taky jeden z důvodů proč už bych nechtěl LPG
16:06:03
05.01.2006
pajavlk
Jarda: moje první stopětka taky shořela byla na LPG a při jízdě na plnej kotel sem přepnul do kopce na benzín a vystřelila hadička od pumpy do karbce a po motoru začál stříkat benzín hnedka chytnul a když sem se podival do zpětnýho tak sem se málem pos*al strachy z těch zadních děr v kapotě šlehal obrovskej plamen zůstal sem stát kopci a snažil se to uhasit malým hasičákem co sem sebou vozil ale když došel bylo jasný že sem v prdeli protože to hořelo fakt všude tak už sem chtěl zdrhat než vybuchne plyn ale naštěstí vyběh naproti z baráku týpek se zahradní hadící a až s tím sme to zvládli .. od tý doby si na to dávám bacha a nejradči bych sebou vozil klasickej hasičák protože kdyby prásknul ten plyn tak by z těch okolních baráku moc nezbylo 8 ještě teď mě mrazí v zádech když si na to vzpomenu 17
09:54:20
04.01.2006
aDAm
-> King: heh tak to sem necekal ;) no my sme delali program aby ty masinky nejak slapaly ale byl to vopruz
09:13:44
04.01.2006
milan444
kudy natáhnout kabel jakej držák aku použít na 44ah musí se vrtat do kasle.
00:48:38
04.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> milan444: ja bych na ten kabel dal jeste nejakou hodne silnou hadicku (napada me zahradni...) jako ochranu, precijen je nejistenej........, me se prodrel u feldy origo kabel k altiku, jak klepal o altik, chytla mi pod chladicem cerstve udelana dutina a nemit s sebou dva hasicaky, tak felda shorela.......
20:24:15
03.01.2006
ace ventura
-> King: jó zásobička se hodí 4, jinak právě s tím Cu očkem se se setkal až u VW aut, např. octávka má u alternátoru měděný, u startéru hliníkový a u baterky, ty menší asi nerezový či co 9
15:02:09
03.01.2006
King
2 Adam: Bingo! :) Ty potvory jsou napajeny az prurezem 4x120mm2 poctivy medi :)
14:57:57
03.01.2006
aDAm
-> King: EWSD...to mi pripomina zkratku telefonni ustredny ;)
13:24:00
03.01.2006
King
2 ace ventura: Aha, tak to jsem netusil :) Co se ceny tyce - nevim, protoze doma cerpam asi s 10ti kilovy krabice medenejch ok od prurezu 2,5 - 120mm2, ktera mi zbyla po montazich EWSD :)
00:02:09
03.01.2006
ace ventura
-> jack51: to jo ale při tomto průřezu je lepší guma, je to i víc ohebný...
20:22:15
02.01.2006
jack51
-> ace ventura: -> XFunny: No ale origo kabely v autě mají PVC izolaci ne?
18:46:36
02.01.2006
ace ventura
-> King: vim že se používaj i měděný, např. v octávce ale Al používáme i v práci (vedení k telmě či alternátoru) s několikanásobně většími proudy i kabely a není problém .

Taky ty Cu vycházejí asi o dost dráž4
11:33:11
02.01.2006
TUNER
-> Gabriel: No ten odkaz jsem ti poslal,ale psal jsem že tohle je jen příklad....Já osobně bych si tenhle kabel k baterce nedával,páč je to zbytečně drahý....Taky jsem kupoval nějakou tušim 25 mm za něco kolem 60-70 kč/m.

4

Ale neni tak ohebná jako ty kabely v tom odkazu....Ty budu kupovat na připojení zesilovačů,ale myslim že metr bude stačit,tak tam mi ta cena tak nevadí a hlavně potřebuju aby byli ohebný.......4
10:19:41
02.01.2006
King
2 ace ventura: Jses si jistej tim materialem kabelovejch ok?4 Ja bych teda s hlinikovym okem neriskoval a dal bych prednost standardni medi4

A k lisovani vetsich ok netreba sveraku - stacej 2 kladivka....
01:15:13
02.01.2006
XFunny
-> jack51: tak dlouho to auto nebudes mit.....
22:11:16
01.01.2006
ace ventura
-> jack51: podle toho co píšou tak bych řekl že gumová, hlavně kvůli teplotní i mechanické odolnosti. Ta guma je docela tlustá takže bych to neviděl jako problém.
20:36:49
01.01.2006
aDAm
-> Hurdis: urco lankovy...uz kvuli tem proudum co ti tam poleti...
20:17:26
01.01.2006
jack51
A je lepší izolace gumová nebo PVC, měl bych strach že ta guma časem popraská
17:51:06
01.01.2006
U-Geen
Ja jsem pouzil normalni kabel o prurezu tusim 25mm2, dokonce s idealni zlutozelenou barvou :-) zakoupenej v elinstalacni pordejne.Tazeny to mam vnitrkem kolem tunelu, je to asi nejkratsi cesta...
16:44:37
01.01.2006
ace ventura
to jsou strašný ceny kabelů, stačí obyčejná licna, v gumě, typ CGZ 25mm2 za 60Kč/m, pár hliníkovejch oček a svěrák. Kámoš si taky dával baterku do kufru kvůli LPG a nechtěl ji mít vzadu...
15:50:41
01.01.2006
dexon
při větší kapacitě baterky ((88 Ah a víc) vřele doporučuju.. ono 24 kg je 24 kg :) a dělá to divy...3
15:36:05
01.01.2006
hany
-> Hurdis: drát nee, ten se ti uklepe...
14:54:37
01.01.2006
Gabriel
-> minno: 52
14:52:41
01.01.2006
minno
-> KEAN: lepsie rozlozenie hmotnosti, ked je vzadu miesto sedaciek muzika tak asi lepsi pristup a tak...premiestnenie k motoru je zas potrebne ked je za sedackami LPG4
14:49:32
01.01.2006
KEAN
A jaka je vubec vyhoda toho premisteni???8
14:45:01
01.01.2006
Hurdis
-> Gabriel: díky , ty ceny nejsou zrovna moc lákavé1 , takže by měla stačit měď o patřičné průřezové ploše, jedno jestli pletená nebo drát? tatík má totiž elektromontážní firmu tak bych šel zjistit stav skladových zásob3
14:38:51
01.01.2006
Saky
pokud ti jde o to aby mel stejne ztraty tak kolik krat delsi nez serie tolikrat musi mit vetsi prurez pak ses na stejnym odporu.. ono na tloustku kabelu se muzes "vykaslat" za predpokladu 100pct stavu sestavy baterka, starter zapalovani motor.. tim samozrejme nechci rict ze tam muzes dat kanicku od bot.. taky pocitej s tim ze s tim budes mit problemy na "spravne pracujici STK" atd..
14:38:24
01.01.2006
Gabriel
14:37:01
01.01.2006
Gabriel
-> Hurdis: minimálně takový, aby se ti nerozpustil při startování
14:24:50
01.01.2006
Hurdis
-> Gabriel: a jaké parametry by měl mít ten kabel?
14:04:41
01.01.2006
Gabriel
už tady byla jednou hádky jak tlustý použít kabely já jsem použil 25ky. a největší problém, kterej byl je že jsem nebyl schopnej nikde sehnat takový kabely za rozumný prachy
14:00:16
01.01.2006
Borin - Král tuzerů
Jde to ele musíš použít silný kabely...má to na autě Tuner a Tuner2 1
12:11:16
01.01.2006
milan444
do předu do kufru sorry že jsem to tam neupřesnil.
11:53:11
01.01.2006
Saky
ono zalezi odkud kam chces premistovat-)
11:20:04
01.01.2006
milan444
zajímá mně tahle uprava jak na to vaše rady a zkušenosti děkuju za případné odpovědi.
Extreme Tyres