-> Martin120L: 
Myslim že po 2 letech to asi už moc řešit nebude...)))
	
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Klika zdvih 78mm
21:34:54
18.02.2008
18.02.2008

TUNER
			
				
			
		
		
21:02:07
18.02.2008
18.02.2008

Martin120L
			
				
			
		
		
-> Luna: Cena nové kitové kliky KIT CAR zdvih 78 je + - 15 000kč samozdřejmě je kovaná. Pokud to chceš do 130 budeš vrtat díru na ložisko pro mrkev. Věřmi mám to za s sebou.
	11:47:07
13.04.2006
13.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> red.bill: jo to je stejnej motor, jenom na stejnej blok dávaj dvě různý hlavy (takhle zjednodušeně si to představuju, asi to bude složitější s rozvodama a tak)
	20:55:29
12.04.2006
12.04.2006

red.bill
			
				
			
		
		
-> Labros: a ten 12V je taky českej?? ikdyž nejspíš jo se to liší jen hlavou a pár drobnostma...
	11:04:48
12.04.2006
12.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> red.bill: v Boleslavi a částečně na ČVUT, jak jsem se snažil naznačit
	19:46:21
11.04.2006
11.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
co sa tu nedozviem
	19:18:51
11.04.2006
11.04.2006

red.bill
			
				
			
		
		
-> Labros: ta 1.2 HTP je taky českej motor, je vyvýjenej v Boleslavi...
	10:16:15
11.04.2006
11.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Peto85: a víš co tam všechno je? ono toho zas tak málo není!
klika s vyšším zdvihem a brutálníma vývažkama, uložená v roštu, dvouhmotový setrvačník, tlumič kmitů v řemenici, hydraulická zdvihátka se samočinným vymezováním vůle, lepší uložení vahadel, blok má přepracovaný žebrování pro zvýšení tuhosti, a určitě další věci o kterých nevím... Řekl bych, že ten motor inovovali rozhodně víc, než ten do feldy.
	klika s vyšším zdvihem a brutálníma vývažkama, uložená v roštu, dvouhmotový setrvačník, tlumič kmitů v řemenici, hydraulická zdvihátka se samočinným vymezováním vůle, lepší uložení vahadel, blok má přepracovaný žebrování pro zvýšení tuhosti, a určitě další věci o kterých nevím... Řekl bych, že ten motor inovovali rozhodně víc, než ten do feldy.
10:07:10
11.04.2006
11.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Saky: jeden kluk co dělá na strojárně doktoranda říkal že na tý katedře pohonů nebo co to tam je dělali hodně na tom 1.2HTP...
	09:53:07
11.04.2006
11.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Saky:  no podla mna aspon navrhli new prsa bez kominu a ten strasne zamotany remen
  a ten strasne zamotany remen
	 a ten strasne zamotany remen
  a ten strasne zamotany remen
09:28:54
11.04.2006
11.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
Peto: jak rikas ty smradi z VW tak ty na tom neudelali nic je to porad ceskej motor.. a posledni ceskej motor..a proto je porad vsechno stejny, resp hodne podobny a vetsinou zamenny..
	21:54:10
10.04.2006
10.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Labros:  toz sa mi to nezda ze ty smradi z VW na tom motore spravily len tak malo uprav
	10:44:15
10.04.2006
10.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Peto85: a pak už si rovnou udělej generálku, když už to budeš mít rozebraný 
proč nevěříš?
	
proč nevěříš?
10:41:55
10.04.2006
10.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
Peto kdyz sundas vanu tak to je malo-) jeste musis povolit sest sroubu a vyndat loziskovy vika
	10:30:21
10.04.2006
10.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
no co blbec sa uci na vlastnych chybach tak uz som o daco mudrejsi ale aj tak mi to neda a idem dat z dakej fabky dole vanu a merat
 tak uz som o daco mudrejsi ale aj tak mi to neda a idem dat z dakej fabky dole vanu a merat
	 tak uz som o daco mudrejsi ale aj tak mi to neda a idem dat z dakej fabky dole vanu a merat
 tak uz som o daco mudrejsi ale aj tak mi to neda a idem dat z dakej fabky dole vanu a merat
10:02:34
10.04.2006
10.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
jinak fabie 1,4 16V ma jiny prumer hlavnich lozisek, a taky jinej pocet-))
	09:54:14
10.04.2006
10.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Pavel Korbelář: Neměl tys ve škodovce motor z Fábie? Tak bys to měl vědět s těma průměrama ložisek na klice 
	
09:27:05
10.04.2006
10.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
myslis fabku jako ve fabii a nebo osazenou karburatorem treba ve skodovce? hlavni rozdil je vetsi objem.. a treba nez delat GO motoru a nebo upravy na facku tak kdyz tam das seriovou kliku a pisty z fabie s upravama tak ses na tom zivotnosti dal a vykonem vys, cenou niz bez dodatecnych uprav..
	08:03:35
10.04.2006
10.04.2006

petr s
			
				
			
		
		
-> Peto85: Větší objem a kroutící moment
	22:41:25
09.04.2006
09.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Saky:  kua a vcom je potom fabka lepsia ako 136?
 kua a vcom je potom fabka lepsia ako 136? krom hydrostelu a inych hyper vymozenosti
 krom hydrostelu a inych hyper vymozenosti
	 kua a vcom je potom fabka lepsia ako 136?
 kua a vcom je potom fabka lepsia ako 136? krom hydrostelu a inych hyper vymozenosti
 krom hydrostelu a inych hyper vymozenosti
21:57:04
09.04.2006
09.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
a jeste pro uplnost ojnicni panve na fabce jsou taky stejny akorad maj jinak posazeny zamky.. takze "nejsou" jednoduse zamenny.. tim vznikne problem u prebrouseny fabkovy kliky a shanenim vybrusobvejch ojnicnich panvi..
	21:55:40
09.04.2006
09.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
no vacka a klika je malinko rozdil-)) tam samozrejme uz rozdil je-) BTW klika je to velky tezky vacka to maly lehci-))
	20:40:54
09.04.2006
09.04.2006

red.bill
			
				
			
		
		
-> Saky: jestli si to nepletou s vačkou...
	20:25:15
09.04.2006
09.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
a kolik jste tech klik z fabie meli v ruce? Ja uz jich par mel-).. a pro ty co tomu neveri mam maly kviz.. po uprave axialniho loziska a vyvazku jde pouzit fabkova klika do rapidackyho, fackovyho feldovyho bloku bez dalsich uprav takovejch klik jsem uz postavil a upravil desitky.. a kdyz se fabkovy loziska neupravujou a padnou do facka vcetne fackovejch panvi tak musej mit jakej rozmer? -)) ........ STEJNEJ.... -)
	14:05:04
09.04.2006
09.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Pavel Korbelář:  moj clovek lebo ja som tiez v tom ze felda od 97/98 tusim a fabka maju vetsi priemer hlavnych lozisiek na kluke
	
11:59:51
09.04.2006
09.04.2006

Pavel P@nkáč
			
				
			
		
		
-> Saky: Klika z fábie má irčo větší hlavní ložiska!
	20:13:24
08.04.2006
08.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Saky:  urcite??
	
19:21:51
08.04.2006
08.04.2006

Saky
			
				
			
		
		
zadna skodovacka klika ani z feldy ani z fabky nema vetsi prumer na hlavnim ani na ojnicmnim lozisku.. vse je stejne jako treba favo.. rozdil je jen v materialu
	09:35:05
08.04.2006
08.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Pepino RS:  no pochopil som to tak na 75% mam ale potom otazku nac kovana ked ma taku istu zivotnost? nieje to tak ze zivotnost na opotrebenie je stejna akurat v tom ako rychlo sa zoderie v loziskach? ale je pevnejsia v tom ze ma mensiu tendenciu na zlomenie? cize moze ist do viac kw motora? a to z tou hlucnostou som pochopil tak ze tam nema srandy na vyvazenie aby bola lahsia! dobre chapem?
	09:30:40
08.04.2006
08.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Labros: no ale potom neviem preco je stejna zo 130 ta kluka vo fataku a Pepino RS to z tou felkou mozno myslel tak ze od 97 mali vetsi priemer na loziskach a tym padom viac vydrzala
	09:28:42
08.04.2006
08.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> ps: jo mas pravdu v tom je ten rozdiel
	19:27:21
07.04.2006
07.04.2006

petr s
			
				
			
		
		
-> Labros: Kovaný jsou oboje ale kit je z pevnějšího materiálu
	16:18:44
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Pepino RS: Kontroluju ty kotouče v Andrtovi a čtu tam dokonce, že jsou ze speciální šedé litiny.
	16:16:42
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Pepino RS: Když už tě tu mám, proč jsi nedávno tady někomu radil, aby hlavně nedával do fáčka vačku z eRka?
	16:16:16
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Pepino RS: Z čeho jsou? Z litiny přece...
	16:15:28
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
a pevnější je už od fáčka, cituju z knihy Škoda Favorit 136L vyjíždí: "Také kovaný klikový hřídel zatím zůstává dědictvím původních motorů, je však zpevněný a jeho zlepšený způsob mazání s novými pánvemi tdddd..."
	16:14:42
07.04.2006
07.04.2006

Pepino RS
			
				
			
		
		
-> Labros:  a z ceho myslis ze jsou prasatka a kotouce ? drive se lilo hodne z oceli ale v dnesni dobe se spise pouziva litina z kulickovym grafitem ktera ma srovnatelny vlastnosti z ocelolitinou.. 
	
16:11:27
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> Pepino RS: Tak jsi mě donutil otevřít Andrta str. 59 
"Klikový hřídel má tři hlavní ložiska a čtyři ložiska ojniční. Je kovaný, všechny čepy jsou měkké, nekalené."
Věř mi, z oceli by se hodně blbě odlejval To není jako litina.
 To není jako litina.
	
"Klikový hřídel má tři hlavní ložiska a čtyři ložiska ojniční. Je kovaný, všechny čepy jsou měkké, nekalené."
Věř mi, z oceli by se hodně blbě odlejval
 To není jako litina.
 To není jako litina.15:57:21
07.04.2006
07.04.2006

Pepino RS
			
				
			
		
		
-> Labros:  bohuzel seriovy kliky jsou odlejvany... jo a jeste ocel jde taky odlejvat.. jinak je fakt ze od feldy vejs sou uz ty kliky pevnejsi nez treba fackovy.. 
	
14:32:46
07.04.2006
07.04.2006

black_dragons
			
				
			
		
		
-> Labros: nebudu se s tebou hadat o vyrobe seriovy kliky si toho uz moc nepamatuju ale vim urcite ze seriovy klikovky nejsou kovany...si to klidne pozjistuj kde chces ...
	13:43:45
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> black_dragons: a jak jsou teda podle tebe dělaný sériový kliky?  litý asi těžko z oceli, lisovaný taky nebudou, obráběný jsou akorát na ložiscích...
 litý asi těžko z oceli, lisovaný taky nebudou, obráběný jsou akorát na ložiscích...
Ne fakt, všechny škodovácký kliky jsou kovaný.
	 litý asi těžko z oceli, lisovaný taky nebudou, obráběný jsou akorát na ložiscích...
 litý asi těžko z oceli, lisovaný taky nebudou, obráběný jsou akorát na ložiscích...Ne fakt, všechny škodovácký kliky jsou kovaný.
12:38:48
07.04.2006
07.04.2006

black_dragons
			
				
			
		
		
-> Labros: kovany sou poze kit kary..
	10:53:22
07.04.2006
07.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
kovaný jsou přece všechny škodovácký kliky, včetně hundrtkový...
	23:00:23
06.04.2006
06.04.2006

Pepino RS
			
				
			
		
		
jinak kdyby to nekoho zajimalo tak tady je kitova klika: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
	22:57:36
06.04.2006
06.04.2006

Pepino RS
			
				
			
		
		
-> Peto85:  klika sa fabie je tak velka-ma na sobe proti zavazi kvuli tomu aby mnela ustalenej chod, respektive tolik nevibruje.. zivotnost ty kitovy kdyz pominu to ze je kovana(pak je pevnost uplne nekde jinde ) tak je stejna jako u ty seriovy.. je to o tom ze kdyz budes mit nastartovanou motor MPI s kitovou klikou a motor MPI s fabky tak ten fabkovej bude min hlucnejsi diky tem mensim vybracim .. kapisto ? kdyz ne skusim to jeste jednou a vice polopaticky.. 
	
20:59:53
06.04.2006
06.04.2006

jate-line
			
				
			
		
		
Taky by mě zajimalo jak hlučna....?
	
20:54:35
06.04.2006
06.04.2006

Peto85
			
				
			
		
		
-> Pepino RS:  jak hlucna resp preco a co zivotnost motora
	16:12:56
06.04.2006
06.04.2006

Pepino RS
			
				
			
		
		
-> Labros:  tak tak je houzevnatejsi, lehci nez fabiacka ale je hlucna.. 
	
15:00:27
06.04.2006
06.04.2006

black_dragons
			
				
			
		
		
-> Labros: kitova klika je kovana a je lehci...
	12:15:03
06.04.2006
06.04.2006

Labros
			
				
			
		
		
A má ta kitová klika nějakou výhodu proti upravený klice z fabie? ta by měla vyjít i levněji a třeba bude i skoro nová...
	






 
 




