
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Vačka 280/280 z favorita do 130
20:07:46
19.02.2008
19.02.2008

Milan 136
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: 
	
15:34:23
19.02.2008
19.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Proč vytahujete 2 roky staré témata? Odepisujte jen na nečtené přes rolovátka nahoře.
	
22:18:18
18.02.2008
18.02.2008

Gemini
			
				
			
		
		
-> sikula:  musis este vediet ze auto ti v nizkych otackach pojde horsie a zase od 3500 lepsie.....
ak das 280 je nutne zvysit kompresny pomer - kolko, to ti povie a doporuci vyrobca vacky.....
pruziny staci kupit nove a vypodlozit podlozkami z favoritovej hlavy....
tych uprav je tam potrebne spravit viac, aspon na hlave motora, potom to vsetko bude citelnejsie, hlave vo vyssich otackach....
	ak das 280 je nutne zvysit kompresny pomer - kolko, to ti povie a doporuci vyrobca vacky.....
pruziny staci kupit nove a vypodlozit podlozkami z favoritovej hlavy....
tych uprav je tam potrebne spravit viac, aspon na hlave motora, potom to vsetko bude citelnejsie, hlave vo vyssich otackach....
20:36:31
18.02.2008
18.02.2008

Martin120L
			
				
			
		
		
-> sikula: Ventilové pružiny můžeš nechat seriové jen je dobře zvaž. Musí mít stejnou váhu při stejném stlačení, janak budeš podkládat podložkama. Předstih okolo 10 stupnů, karburátor  115/185   140/160pak si musíš pohrád s bohatostí směsi, musí to běžet pravidelně bez škubání. Klidně zavolej 602 336 903 Martin
	16:53:42
16.11.2006
16.11.2006

Jaseba
			
				
			
		
		
mam kamosa co mal v 120 280/280 mal prerobeny karburator a slapalo to celkom dobre, benzinu to papalo 10l, mal predstih na 7 stupnoch a pruziny ma tusim z lady, vraj su tvrdsie, ale nejaky cas tam mal klasicke seriove pruziny
	18:58:27
07.11.2006
07.11.2006

sikula
			
				
			
		
		
co to obnáší jí namontovat,jak je to z předstihem,jak z ventil.pružinama a tak,děkuju za radu
	






 
 




