-> Biggie666: takže písty mají vybrání čámž se sníží komprese, pokud chceš dosáhnout komprese jako má 136tka je nejjednodušší snížit hlavu, dosáhneš stejné komprese a nemusíš vyndávat písty. U BMM je v katalogu dílů, i jiný řídící jednotka a vstřikovač je jiný, respektiove vstřikovací tryska je jiná.
píst:
						
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Rozdily Bmm
13:20:17
01.12.2006
01.12.2006

Gryzly
			
				
			
		
		
10:33:56
01.12.2006
01.12.2006

Labros
			
				
			
		
		
-> King: Já taky, ale snižoval jsem o 1,1 a doufám, že je to teď kolem 10:1
	18:13:03
30.11.2006
30.11.2006

favo110lrs
			
				
			
		
		
-> spartra: jj
	07:18:49
30.11.2006
30.11.2006

spartra
			
				
			
		
		
jo jěšte se mě zdá, že tam jsou vybraný ventily maličko u 135
	
19:36:02
29.11.2006
29.11.2006

King
			
				
			
		
		
-> Biggie666:  Mám ve škodifce motor favo135 BMM - má vybrání v pístech, abych ho trošku přiblížil 136ce, snižoval jsem hlavu asi o 0,8mm
	19:26:26
29.11.2006
29.11.2006

haso
			
				
			
		
		
-> Biggie666: a vypln si ID kartu
	
15:17:18
29.11.2006
29.11.2006

havlik
			
				
			
		
		
-> ps: dokonce
 díky za doplnění
	
 díky za doplnění15:16:34
29.11.2006
29.11.2006

petr s
			
				
			
		
		
-> Biggie666: Písty, hlava měla o 2 mm větší kanály,řídící jednotka a jiná vačka
	15:16:28
29.11.2006
29.11.2006

havlik
			
				
			
		
		
-> Biggie666: no asi ovlivní bude to mít jinej průběh a písty byly vybraný u tý 40kW aby se snížila komprese
	15:11:01
29.11.2006
29.11.2006

Biggie666
			
				
			
		
		
tam byly jiny pisty? ja mysele ze stejny, teda podle kamose sou prave ty motory naprosto totozny... daji se nekde sehnat ty pisty z 50kW? v cem byly jiny? a jak to ovlivny kdyz do 40 dam rj z 50?
	14:59:32
29.11.2006
29.11.2006

havlik
			
				
			
		
		
-> Biggie666: ne řešili to pomocí jinejch pístu a tý řídící jednotky
	14:56:13
29.11.2006
29.11.2006

Biggie666
			
				
			
		
		
Kuci a jak to delali skodovaci? Oni taky meli jinou hlavu pro 40kw a pro 50kw, podle seznamu dilu na tyto vozy by mely bejt vsechny dily shodne....
Nekdo mi tvrdil ze 50 ma i jiny prevody...
Dokazal by nekdo rict jakej byl rozdil mezi tema dvema autama kdyz vyjela z fabriky? Snad skodovaci nesnizovali hlavu??!?!?
	Nekdo mi tvrdil ze 50 ma i jiny prevody...
Dokazal by nekdo rict jakej byl rozdil mezi tema dvema autama kdyz vyjela z fabriky? Snad skodovaci nesnizovali hlavu??!?!?
14:51:57
29.11.2006
29.11.2006

havlik
			
				
			
		
		
podle mě bude eště trošku pozměněj program řídící jednotky jinak na STK by neměli nic poznat
	14:51:17
29.11.2006
29.11.2006

Nwkt
			
				
			
		
		
Pokud snížíš hlavu tak na STK poznaj prd
	14:49:34
29.11.2006
29.11.2006

Biggie666
			
				
			
		
		
Mel bych dotaz jaky je rozdil mezi motory Favorit BMM 40 a 50kW? Nasel jsem ze je rozdil v kompresnim pomeru... Jak tedy ze 40kW udelat 50kW (jedine snizenim hlavy, ale jak to udelali ve skodovce taky tak?)  a co na to STK?
	
                                                                                                        