skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
blok
12:18:42
17.12.2006
17.12.2006

U-Geen
-> Tuner#2: nj tak udelame fci cite :o)
09:59:42
17.12.2006
17.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Aby to vlákno úplně ztratilo smysl?

22:29:14
16.12.2006
16.12.2006

U-Geen
-> paradio: a proc?
12:21:02
14.12.2006
14.12.2006

Nwkt
-> MATTESS: Sem to blbě napsal

12:18:04
14.12.2006
14.12.2006

MATTESS
-> Nwkt: bylo to cestou do Panenského Týnce 2005, trošku jsme si zajeli na dálnici a nadrbali pár aut (ale bál jsem se)
11:29:51
14.12.2006
14.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: -> MATTESS: Je to tak

10:05:52
14.12.2006
14.12.2006

MATTESS
-> paradio: srandisto

09:10:47
14.12.2006
14.12.2006

Nwkt
-> Tuner#2: Já teda nevim, ale jasně tam jsou vidět středový svodidla a keříky mezi nima
23:24:38
13.12.2006
13.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> paradio: Tak jsem to k tej fotce i připsal, protože nejsi první, kdo se napálil.

22:50:59
13.12.2006
13.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> paradio: Občas si to chce někdy zjistit fakta, než začněš rejt :o)
1. Je to focena na dálnici před rokem a půl
2. Termostat tam byl ze 120 (80°C), což je pro Felinu sice špatné, ale díky tomu, že tam je navíc nové čidlo teploty, tak ten budík ukazuje kravinu a když je motor na 80°C, tak je tam 60°C na budíku. Stačilo by dát nějaké staré čidlo, ale nebyl čas v sezóně to měnit aby to ukazovalo přesně...
3. bylo to asi 100km od domova, takže motor byl si myslím prohřátý na provozní teplotu dostatečně
4. Fotil to člen MATTESS, tak mu můžeš napsat, jestli náhodou nekrmím :o))
5. Tady je skutečná letošní MAX. SPEED z digitálu, který je zkalibrovaný podle obvodu kola a pro jistotu i s GPS
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
1. Je to focena na dálnici před rokem a půl
2. Termostat tam byl ze 120 (80°C), což je pro Felinu sice špatné, ale díky tomu, že tam je navíc nové čidlo teploty, tak ten budík ukazuje kravinu a když je motor na 80°C, tak je tam 60°C na budíku. Stačilo by dát nějaké staré čidlo, ale nebyl čas v sezóně to měnit aby to ukazovalo přesně...
3. bylo to asi 100km od domova, takže motor byl si myslím prohřátý na provozní teplotu dostatečně
4. Fotil to člen MATTESS, tak mu můžeš napsat, jestli náhodou nekrmím :o))
5. Tady je skutečná letošní MAX. SPEED z digitálu, který je zkalibrovaný podle obvodu kola a pro jistotu i s GPS
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
22:08:33
13.12.2006
13.12.2006

Mišell
-> paradio:
Když jsem měl motor Fa 136,tak tohle byla naprosto normální provozní teplota i třeba po 50 km
Záleží na termostatu. Ano,větší opotřebení dílů,ano větší spotřeba,ale výhoda byla,žes to nedokázal uvařit...


20:31:17
13.12.2006
13.12.2006

Nwkt
-> paradio: A na tý fotce to postavil na kozy na dálnici co

18:54:12
08.12.2006
08.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rooney: Podívej se ke mě na fotky máš tam i popis.

12:02:22
08.12.2006
08.12.2006

Rooney - zrušená registrace
-> baal: alkyton je i ve stříbrné?

09:11:48
08.12.2006
08.12.2006

baal
natri to alkytonom a mas po starosti .
12:14:46
01.12.2006
01.12.2006

Pater
myslím že Majkl s tím experimentoval
21:11:55
30.11.2006
30.11.2006

Dally
díky předem
21:11:37
30.11.2006
30.11.2006

Dally
mam rozebrany motor a chci nalakovat blok aby vypadal porad pekne..ten hlinik je za chvili zoxidovany. chtel bych to bezbarvym lakem...neví te někdo jakým se to dělá?? popřípadě jiná technologie