skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
internals" z fabie 1.4 do motoru Rka..
16:23:49
26.03.2007
26.03.2007

Gemini
-> Lobo: budem robit motor do kat. E1150 na bergtrophy, zaklad bude erko 72x68, pojde do novsieho bloku, hlava erko, ventily favorit, velke kanale, vacka 280-300 este sa uvidi, ladene zvody, dva jednokomorove webre, el. zapalovanie........uvidim
e ako to pojde
12:19:41
23.03.2007
23.03.2007

Vojtik
-> Lobo: tak do erka dej vožky ze 120, LS písty a hlavu, pořádně zvětšit kanály, Zvýšit kompresní poměr, Kvalitní vačku od Čepka apod, laděné svody výfuku, dvojitý karbec ( WEBER, SOLEX apod) a na celé je nejlépe použít blok motru ze 120 s plnoprůtokem a r.v. 87 a novější, ty jsou vyztužený, maj mazání náhonu rozdělovače, větší víka klikových ložisek, zkrátka nejlepší bloky na stavbu závodního motoru. Takovýhle motor musí mít taky solidní výkon, sám jsem o takovéto úpravě taky přemýšlel, ale díky tomu, že mám eMko, tak jsem ho nakonec legálně přestavěl na 136 a do 136 motoru dávám vnitřnosti z Fabie 1.4 MPi
09:29:19
19.03.2007
19.03.2007

Lobo
motor 1.4 nechci, musim a chci zustat v tridach E1150 nebo N1200..
Kdyby mi na tom tak nezalezelo tak pujdu do motoru ze swifta gti a za nejakych 35-50t se da postavit k 150hp
Ale diky za myslenku
Kdyby mi na tom tak nezalezelo tak pujdu do motoru ze swifta gti a za nejakych 35-50t se da postavit k 150hp

Ale diky za myslenku

01:04:51
18.03.2007
18.03.2007

Zaki
a vydrzi to viac nez 10-15tisic km.
23:18:12
14.03.2007
14.03.2007

Dally
pokud budes chtit zustat u skodovackeho motoru tak neni spatne koupit 1,4 fabii(8ventil) a prevrtat na 1,5. Na tenhle motor padne prevodovka z erka bez nejakych vetsich uprav..
13:12:00
14.03.2007
14.03.2007

Lobo
Gryzly diky, takovejhle clanek sem hledal, ale nejak ho prehlidnul.
Diky za napady, asi skocim do jinyho motoru, ac nerad...
Diky za napady, asi skocim do jinyho motoru, ac nerad...
12:35:44
14.03.2007
14.03.2007

Gemini
pravda pravda, erko blok sa neda moc vrtat, ani kluka fabia ulozit...... a je to slabucne, obtokovy filter......porozmyslaj nad niecim inym
07:13:21
14.03.2007
14.03.2007

havlik
jinak řečeno z Rkovýho motoru 1.4 neuděláš podle mě z toho půjde bezpečně tak 1.2
01:33:50
14.03.2007
14.03.2007

Gryzly
01:01:17
14.03.2007
14.03.2007

Lobo
Procitam tohle forum uz nejakej ten den a nemuzu nikde najit nejaky info zdaly kdyz prevrtam Rkovej motor na 1,3-1,4 jestli tam pasnou komponenty(pisty, ojnice) z fabie.
Jsem v otazce skodovackych motoru naprosta lama.
Jsou nekde vypsany technicka data jako vrtani X zdvih techto dvou motoru?
Popripade kolik je maximalni limit pro prevrtani u tohoto motoru aby to bylo jeste relativne bezpecne a nebyly moc tenke steny. Nechci aby motor sel po 5t km do kopru, ale aspon aby tech 10-15t vydrzel.
Chci pouzit celek motoru z Rka, ale uvnitr je mi jedno co bude, klidne i 1.8, hlavne kdyz to bude porad Rko
S pistama a jinyma komponentama na zakazku problem samozdrejmne neni, ale proc platit neco "draze" kdyz to jde i jinak.
Najde se nekdo kdo se vtomto vyzna?
Diky za odpovedi a omlouvam se za "prihlouple" dotazy.
Jsem v otazce skodovackych motoru naprosta lama.
Jsou nekde vypsany technicka data jako vrtani X zdvih techto dvou motoru?
Popripade kolik je maximalni limit pro prevrtani u tohoto motoru aby to bylo jeste relativne bezpecne a nebyly moc tenke steny. Nechci aby motor sel po 5t km do kopru, ale aspon aby tech 10-15t vydrzel.
Chci pouzit celek motoru z Rka, ale uvnitr je mi jedno co bude, klidne i 1.8, hlavne kdyz to bude porad Rko

S pistama a jinyma komponentama na zakazku problem samozdrejmne neni, ale proc platit neco "draze" kdyz to jde i jinak.
Najde se nekdo kdo se vtomto vyzna?
Diky za odpovedi a omlouvam se za "prihlouple" dotazy.