internals" z fabie 1.4 do motoru Rka..

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 14.03.2007 do 26.03.2007, založil/a Lobo
řadit dle data
16:23:49
26.03.2007
Gemini
-> Lobo: budem robit motor do kat. E1150 na bergtrophy, zaklad bude erko 72x68, pojde do novsieho bloku, hlava erko, ventily favorit, velke kanale, vacka 280-300 este sa uvidi, ladene zvody, dva jednokomorove webre, el. zapalovanie........uvidim e ako to pojde
12:19:41
23.03.2007
Vojtik
-> Lobo: tak do erka dej vožky ze 120, LS písty a hlavu, pořádně zvětšit kanály, Zvýšit kompresní poměr, Kvalitní vačku od Čepka apod, laděné svody výfuku, dvojitý karbec ( WEBER, SOLEX apod) a na celé je nejlépe použít blok motru ze 120 s plnoprůtokem a r.v. 87 a novější, ty jsou vyztužený, maj mazání náhonu rozdělovače, větší víka klikových ložisek, zkrátka nejlepší bloky na stavbu závodního motoru. Takovýhle motor musí mít taky solidní výkon, sám jsem o takovéto úpravě taky přemýšlel, ale díky tomu, že mám eMko, tak jsem ho nakonec legálně přestavěl na 136 a do 136 motoru dávám vnitřnosti z Fabie 1.4 MPi
09:29:19
19.03.2007
Lobo
motor 1.4 nechci, musim a chci zustat v tridach E1150 nebo N1200..

Kdyby mi na tom tak nezalezelo tak pujdu do motoru ze swifta gti a za nejakych 35-50t se da postavit k 150hp 6

Ale diky za myslenku4
01:04:51
18.03.2007
Zaki
a vydrzi to viac nez 10-15tisic km.
23:18:12
14.03.2007
Dally
pokud budes chtit zustat u skodovackeho motoru tak neni spatne koupit 1,4 fabii(8ventil) a prevrtat na 1,5. Na tenhle motor padne prevodovka z erka bez nejakych vetsich uprav..
13:12:00
14.03.2007
Lobo
Gryzly diky, takovejhle clanek sem hledal, ale nejak ho prehlidnul.



Diky za napady, asi skocim do jinyho motoru, ac nerad...
12:35:44
14.03.2007
Gemini
pravda pravda, erko blok sa neda moc vrtat, ani kluka fabia ulozit...... a je to slabucne, obtokovy filter......porozmyslaj nad niecim inym
07:13:21
14.03.2007
havlik
jinak řečeno z Rkovýho motoru 1.4 neuděláš podle mě z toho půjde bezpečně tak 1.2
01:33:50
14.03.2007
Gryzly
01:01:17
14.03.2007
Lobo
Procitam tohle forum uz nejakej ten den a nemuzu nikde najit nejaky info zdaly kdyz prevrtam Rkovej motor na 1,3-1,4 jestli tam pasnou komponenty(pisty, ojnice) z fabie.

Jsem v otazce skodovackych motoru naprosta lama.

Jsou nekde vypsany technicka data jako vrtani X zdvih techto dvou motoru?



Popripade kolik je maximalni limit pro prevrtani u tohoto motoru aby to bylo jeste relativne bezpecne a nebyly moc tenke steny. Nechci aby motor sel po 5t km do kopru, ale aspon aby tech 10-15t vydrzel.



Chci pouzit celek motoru z Rka, ale uvnitr je mi jedno co bude, klidne i 1.8, hlavne kdyz to bude porad Rko 6

S pistama a jinyma komponentama na zakazku problem samozdrejmne neni, ale proc platit neco "draze" kdyz to jde i jinak.



Najde se nekdo kdo se vtomto vyzna?



Diky za odpovedi a omlouvam se za "prihlouple" dotazy.
Extreme Tyres