Rada s úpravou š 100

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 12.02.2008 do 28.03.2008, založil/a Robert 106
řadit dle data
10:30:02
28.03.2008
Tuzemák
-> Robert 106 15.02.08 19:30:08:

mrkni na moje stránky skoda100.com do sekce opravy a úpravy, je to tam myslim dobře popsaný i nafocený.

Karbec dej normální SEDR 22/24
19:30:08
15.02.2008
Robert 106
zatím vůbec nemám udělané sání, hlínu nevařim, ale kámoš mi slíbil, že to zkusí.
19:04:37
15.02.2008
Eidy
Nemyslíme si vůbec nic. Třeba to bude fungovat, třeba ne. To za prvé. A za druhé, to je takový problém dát delší štefty?
16:20:17
15.02.2008
Robert 106
pokusím se sehnat Weber z fordu siera 2,0.

Co myslíte ?
16:19:07
15.02.2008
Robert 106
Mám Tatrováckeké EDSRy dva, ale ty sem si šetřil na Tatru nehledě na to že ty škodovácké štefty budou moc krátké protože u EDSRu nelze vypustit tu podložku.
15:41:28
15.02.2008
Eidy
DDSR, tatrováckej SEDR a nebo nějakej Weber pasující na přírubu škoda.
13:28:26
15.02.2008
Robert 106
a co ten karboš ?
23:12:17
13.02.2008
Eidy
-> Robert 106: NELZE! Hřeben má výstup hřídele z převodky asi o 10cm víc vpravo a o kus výš než maticové. Hřídel na maticový řízení je svařenec ze 3 kusů - na koncích plný materiál, uprostřed slabostěnná trubka. Pedály můžou zůstat původní (viz. moje eRko).

Já jsem vzal držák hřídele ze 120, uřezal plechové držáky, vyrobil si z 3mm plechu nové (jinačí, dle eR kastle) a nechal navařit. Pak jsem zkrátil spodní díl hřídele (rozříznout, narazit do trubky a svařit). V autě mi to funguje asi 4 roky a pohoda. Jo a zámek řízení mi fungoval taky, ale byl moc utopený pod palubkou tak jsem se na to vykašlal.
14:46:48
13.02.2008
Robert 106
Kdybych jí nahoře osoutrižil, vytvořil závit a dole pokrátil ?
08:04:54
13.02.2008
p.b.
-> Robert 106: Těžko....
08:01:01
13.02.2008
Robert 106
A šlo by upravit původní tyč i pro zástavbu hřebenového řízení ?
07:53:20
13.02.2008
Robert 106
díky
07:47:17
13.02.2008
p.b.
K tyči - na skoda110r.cz býval článek, který tuhle zástavbu popisoval. Podle mě ale zbytečně složitě. Jestli ti nebude vadit že přijdeš o zámek řízení (ikdyž i to by šlo vyřešit) tak se dá postupovat zhruba takhle. Spodní držík je ze 120tky, horní je odeříznutej z původní tyče a přivařenej. Spodní část se taky musí upravit, vyklepne se zajistovaci kolik, sunda se kloub z tisicihranu, ta hridelka se zkrati a kloub se tam dá zpátky, já ho mám přivařenej. Tohle je můj postup, dá se to udělat i jinak....
zvětšit Rada s úpravou š 100  - obrázek od p.b. vložen 13.02.2008 07:47:17
07:38:26
13.02.2008
Robert 106
sem prohledal a nic.

Je tam napsáno "Dále postupujte podle článku "Hřebenové řízení" ten sem ale ani při nejlepší vůli nenašel. za menší info děkuji
07:33:49
13.02.2008
jerrom
prohledej články na www.skoda110r.cz je tam zástavba popsaná
23:51:58
12.02.2008
Robert 106
Ahoj má pár dotazů týkající se úprav š100.



Prvně bych se rád zeptal jak je to s volantovou tyčí netuším jestli budu instalovat hřebenové řízení, ale jsem si vědom že, je ve š 100 a 120 i se šnekem rozdílná.

Rád bych ponechal zámek zapalování na původním místě.

Rád bych, ale použil volant z Rapida a časem i hřeben což si vynutí změnu pedálů a celé volantové tyče.

Co tedy taková zástavba volantové tyče ze š 120 obníší ? pasje ?



Dále jakým karburátorem by ste osadili motor 136 fávo ( chladič vzádu odsraněn ) aby to trochu jelo nezávisle na spotřebě, ale co nejméně náročný na vestavbu a cenu ?
Extreme Tyres