-> Robert 106 15.02.08 19:30:08:
mrkni na moje stránky skoda100.com do sekce opravy a úpravy, je to tam myslim dobře popsaný i nafocený.
Karbec dej normální SEDR 22/24
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rada s úpravou š 100
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 12.02.2008 do 28.03.2008, založil/a Robert 106
10:30:02
28.03.2008
28.03.2008

Tuzemák
19:30:08
15.02.2008
15.02.2008

Robert 106
zatím vůbec nemám udělané sání, hlínu nevařim, ale kámoš mi slíbil, že to zkusí.
19:04:37
15.02.2008
15.02.2008

Eidy
Nemyslíme si vůbec nic. Třeba to bude fungovat, třeba ne. To za prvé. A za druhé, to je takový problém dát delší štefty?
16:20:17
15.02.2008
15.02.2008

Robert 106
pokusím se sehnat Weber z fordu siera 2,0.
Co myslíte ?
Co myslíte ?
16:19:07
15.02.2008
15.02.2008

Robert 106
Mám Tatrováckeké EDSRy dva, ale ty sem si šetřil na Tatru nehledě na to že ty škodovácké štefty budou moc krátké protože u EDSRu nelze vypustit tu podložku.
15:41:28
15.02.2008
15.02.2008

Eidy
DDSR, tatrováckej SEDR a nebo nějakej Weber pasující na přírubu škoda.
13:28:26
15.02.2008
15.02.2008

Robert 106
a co ten karboš ?
23:12:17
13.02.2008
13.02.2008

Eidy
-> Robert 106: NELZE! Hřeben má výstup hřídele z převodky asi o 10cm víc vpravo a o kus výš než maticové. Hřídel na maticový řízení je svařenec ze 3 kusů - na koncích plný materiál, uprostřed slabostěnná trubka. Pedály můžou zůstat původní (viz. moje eRko).
Já jsem vzal držák hřídele ze 120, uřezal plechové držáky, vyrobil si z 3mm plechu nové (jinačí, dle eR kastle) a nechal navařit. Pak jsem zkrátil spodní díl hřídele (rozříznout, narazit do trubky a svařit). V autě mi to funguje asi 4 roky a pohoda. Jo a zámek řízení mi fungoval taky, ale byl moc utopený pod palubkou tak jsem se na to vykašlal.
Já jsem vzal držák hřídele ze 120, uřezal plechové držáky, vyrobil si z 3mm plechu nové (jinačí, dle eR kastle) a nechal navařit. Pak jsem zkrátil spodní díl hřídele (rozříznout, narazit do trubky a svařit). V autě mi to funguje asi 4 roky a pohoda. Jo a zámek řízení mi fungoval taky, ale byl moc utopený pod palubkou tak jsem se na to vykašlal.
14:46:48
13.02.2008
13.02.2008

Robert 106
Kdybych jí nahoře osoutrižil, vytvořil závit a dole pokrátil ?
08:04:54
13.02.2008
13.02.2008

p.b.
-> Robert 106: Těžko....
08:01:01
13.02.2008
13.02.2008

Robert 106
A šlo by upravit původní tyč i pro zástavbu hřebenového řízení ?
07:53:20
13.02.2008
13.02.2008

Robert 106
díky
07:47:17
13.02.2008
13.02.2008

p.b.
K tyči - na skoda110r.cz býval článek, který tuhle zástavbu popisoval. Podle mě ale zbytečně složitě. Jestli ti nebude vadit že přijdeš o zámek řízení (ikdyž i to by šlo vyřešit) tak se dá postupovat zhruba takhle. Spodní držík je ze 120tky, horní je odeříznutej z původní tyče a přivařenej. Spodní část se taky musí upravit, vyklepne se zajistovaci kolik, sunda se kloub z tisicihranu, ta hridelka se zkrati a kloub se tam dá zpátky, já ho mám přivařenej. Tohle je můj postup, dá se to udělat i jinak....
07:38:26
13.02.2008
13.02.2008

Robert 106
sem prohledal a nic.
Je tam napsáno "Dále postupujte podle článku "Hřebenové řízení" ten sem ale ani při nejlepší vůli nenašel. za menší info děkuji
Je tam napsáno "Dále postupujte podle článku "Hřebenové řízení" ten sem ale ani při nejlepší vůli nenašel. za menší info děkuji
07:33:49
13.02.2008
13.02.2008

jerrom
prohledej články na www.skoda110r.cz je tam zástavba popsaná
23:51:58
12.02.2008
12.02.2008

Robert 106
Ahoj má pár dotazů týkající se úprav š100.
Prvně bych se rád zeptal jak je to s volantovou tyčí netuším jestli budu instalovat hřebenové řízení, ale jsem si vědom že, je ve š 100 a 120 i se šnekem rozdílná.
Rád bych ponechal zámek zapalování na původním místě.
Rád bych, ale použil volant z Rapida a časem i hřeben což si vynutí změnu pedálů a celé volantové tyče.
Co tedy taková zástavba volantové tyče ze š 120 obníší ? pasje ?
Dále jakým karburátorem by ste osadili motor 136 fávo ( chladič vzádu odsraněn ) aby to trochu jelo nezávisle na spotřebě, ale co nejméně náročný na vestavbu a cenu ?
Prvně bych se rád zeptal jak je to s volantovou tyčí netuším jestli budu instalovat hřebenové řízení, ale jsem si vědom že, je ve š 100 a 120 i se šnekem rozdílná.
Rád bych ponechal zámek zapalování na původním místě.
Rád bych, ale použil volant z Rapida a časem i hřeben což si vynutí změnu pedálů a celé volantové tyče.
Co tedy taková zástavba volantové tyče ze š 120 obníší ? pasje ?
Dále jakým karburátorem by ste osadili motor 136 fávo ( chladič vzádu odsraněn ) aby to trochu jelo nezávisle na spotřebě, ale co nejméně náročný na vestavbu a cenu ?