 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Úprava spalovacího prostoru
09:45:30
02.12.2008
02.12.2008

barborek - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Tak tak..
	22:16:22
01.12.2008
01.12.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> barborek: si myslim, že to není o nudění... i kdbych se nudil, (což se nestane-práce nad hlavu) tak bych to dělal... ale zdravej motor se musí udělat... já jsem rozhodně nekoupil auto po generálce, a tak to je na mě... to že může docházet k volnému stékání paliva a ulpívání na stěnách válce, což  způsobí smívání oleje po stěnách a následně se velmi opotřebovávají písty je věc omýlaná už dlouho v takovýchto tématech, ale to se stává při téměř zrcadlovém lesku, čehož se nesnažím dosáhnout... pouze zahladit zaoblit a decentně vyleštit... ale to jsem už psal... je to jedno... každý si udělá svůj názor....
	
10:34:03
01.12.2008
01.12.2008

barborek - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Co se týče karbonu v sacích kanálech, mluvil jsem o zdravým motoru..Tam prostě být nemůže, nemá tam jak vzniknout. A co se týče názoru, že leštěním se nic nezkazí, chci právě říct, že na základě těch příkladů se asi zkazit může. Ale každý každý kdo se nudí, ať si samozřejmě leští a leští a leští..
	09:54:19
01.12.2008
01.12.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Saky: usadi, ale ne hned... až časem...
-> barborek: tak to jsi asi nepotkal žádný běžný starý škodovky s motorem... každá hlava co se mi dostala do ruky, tak byla zakarbonovaná jak v sacích kanálech, tak výfukových... o spalovácích a ventilech nemluvě...
-> King: tak tak... lepsi nez mět tu hlavu hnusnou, tak radši zahladit... si myslim, že to je jedna z věcí, kterou udělat můžeš a moc tím nezkazíš... když to spojíš s dalšíma úpravama motoru, tak máš super základ...
toť můj čistě amatérskej názor
	-> barborek: tak to jsi asi nepotkal žádný běžný starý škodovky s motorem... každá hlava co se mi dostala do ruky, tak byla zakarbonovaná jak v sacích kanálech, tak výfukových... o spalovácích a ventilech nemluvě...
-> King: tak tak... lepsi nez mět tu hlavu hnusnou, tak radši zahladit... si myslim, že to je jedna z věcí, kterou udělat můžeš a moc tím nezkazíš... když to spojíš s dalšíma úpravama motoru, tak máš super základ...
toť můj čistě amatérskej názor
07:53:19
01.12.2008
01.12.2008

Saky
			
				
			
		
		
-> King: nechci Vam do toho nijak zasahovat ale myslim ze bylo mysleno to ze je fuk jestli je ta plocha lestena nebo ne.. i na lestene plose se ti ten karbon usadi..
	23:43:30
30.11.2008
30.11.2008

King
			
				
			
		
		
-> barborek: Že by to bylo úplně fuk? Mno já nevím, ale jestli si mám vybrat mezi tím mít 1mm úsadu bordelu na stěnách kanálů nebo nemít, asi bych volil variantu b)
 Mno já nevím, ale jestli si mám vybrat mezi tím mít 1mm úsadu bordelu na stěnách kanálů nebo nemít, asi bych volil variantu b)
-> K-Virus: Souhlas, ale jenom si dovoluju podotknout, že ta věc, kterou Slováci nazývaj "zrkadlo", se v češtině píše skoro stejně, jen místo "k" je "c"
	 Mno já nevím, ale jestli si mám vybrat mezi tím mít 1mm úsadu bordelu na stěnách kanálů nebo nemít, asi bych volil variantu b)
 Mno já nevím, ale jestli si mám vybrat mezi tím mít 1mm úsadu bordelu na stěnách kanálů nebo nemít, asi bych volil variantu b)
-> K-Virus: Souhlas, ale jenom si dovoluju podotknout, že ta věc, kterou Slováci nazývaj "zrkadlo", se v češtině píše skoro stejně, jen místo "k" je "c"

22:09:02
30.11.2008
30.11.2008

barborek - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Ještě jsem u zdravýho motoru neviděl nikdy v životě v sacím kanále karbon..ani po 150000km..A u výfuku je to úplně fuk.
	18:50:37
30.11.2008
30.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> barborek: jeden z hlavních přínosů hladkého povrchu je, že se nebude brzo usazovat karbon... jinak co se týká našeho amatérského leštění, tak nikdy to neuděláš, tak, aby to bylo jak zrdcadlo... ikdyž možná někdo na virtu jo... vždycky tam necháš hrubost, chcaj nechcaj.... myslím si, že je to ale všecko pořád lepší než nechat tu hlavu hnusnou zakarbonovanou.....  prostě a jednoduše leštěním myslím odstranění nerovností a hrubostí, kterých je na litinových 5tikanálech víc než dost.... zase vidět se v tom nepotřebuju... na to mám zrdcadlo
	
22:39:39
29.11.2008
29.11.2008

King
			
				
			
		
		
-> barborek: Mno, za tak jednoduchý to není Ono přeci jenom je rozdíl, když má směs proudit velkou rychlostí perfektně hladkým potrubím, který je navíc slícovaný s hlavou, oproti jenom nahrubo opracovanýmu odlitku, kterej se nějak přišroubuje k makovici. Problém je v tom, že ten přínos úprav není takovej, aby se jakýkoliv fabrice (zvlášť v dnešní honbě za "katováním kostů") rentovalo to leštit a lícovat. Ten argument s kondenzací směsi na hladdkejch stěnách, asi nebude  hlavním problém u MPI
 Ono přeci jenom je rozdíl, když má směs proudit velkou rychlostí perfektně hladkým potrubím, který je navíc slícovaný s hlavou, oproti jenom nahrubo opracovanýmu odlitku, kterej se nějak přišroubuje k makovici. Problém je v tom, že ten přínos úprav není takovej, aby se jakýkoliv fabrice (zvlášť v dnešní honbě za "katováním kostů") rentovalo to leštit a lícovat. Ten argument s kondenzací směsi na hladdkejch stěnách, asi nebude  hlavním problém u MPI  
	 Ono přeci jenom je rozdíl, když má směs proudit velkou rychlostí perfektně hladkým potrubím, který je navíc slícovaný s hlavou, oproti jenom nahrubo opracovanýmu odlitku, kterej se nějak přišroubuje k makovici. Problém je v tom, že ten přínos úprav není takovej, aby se jakýkoliv fabrice (zvlášť v dnešní honbě za "katováním kostů") rentovalo to leštit a lícovat. Ten argument s kondenzací směsi na hladdkejch stěnách, asi nebude  hlavním problém u MPI
 Ono přeci jenom je rozdíl, když má směs proudit velkou rychlostí perfektně hladkým potrubím, který je navíc slícovaný s hlavou, oproti jenom nahrubo opracovanýmu odlitku, kterej se nějak přišroubuje k makovici. Problém je v tom, že ten přínos úprav není takovej, aby se jakýkoliv fabrice (zvlášť v dnešní honbě za "katováním kostů") rentovalo to leštit a lícovat. Ten argument s kondenzací směsi na hladdkejch stěnách, asi nebude  hlavním problém u MPI  
22:24:44
29.11.2008
29.11.2008

barborek - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Myslím, že kdyby to k něčemu bylo, určitě by jim to nějakej turek rád vyleštil jak zrcadlo.Nebude to tedy asi tím že nejsou lidi. Já dávám bod Kuladminovi..
	15:53:30
29.11.2008
29.11.2008

Kuladmin
			
				
			
		
		
Kdyz jste u toho lesteni kanalu tak co ja zas kdysi nekdy slysel-sledoval tak saci neni dobry mit do uplnyho lesku blkesku pac pak se muze vytvaret kondenzat paliva na stenach a ztekat takze pak to ma opacny vliv. Mela by tam byt zachovana urcita drsnost.
A ted mi todle nekdo potvrdte nebo vyvratte pls. diky. Jinak se slicovani ma pod souhlasim.
	A ted mi todle nekdo potvrdte nebo vyvratte pls. diky. Jinak se slicovani ma pod souhlasim.
15:05:32
29.11.2008
29.11.2008

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
-> barborek: Dokážeš si představit že by tam měli někoho kdo by leštil?
	14:34:58
29.11.2008
29.11.2008

barborek - zrušená registrace
			
				
			
		
		
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je to "leštit, leštit,leštit"? Kdesi na výstavě v Paříži jsem viděl hlavu z F 1 Renault a DTM Audi, kanály nebyly lesklý...u jednoho známýho jsem párkrát viděl současnou hlavu ze špičkovýho Superbike, kanály jsou jak se odlily...Znamená to, že ti lidi, co tohle dělali, tomu nerozumí
	15:14:39
20.11.2008
20.11.2008

Labros
			
				
			
		
		
-> dalibor: o tom, jak se navrhují spalovací prostory, píše J.Čech na techwebu (skoda.panda.cz)
	14:11:35
20.11.2008
20.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> pistaa: prave ze to vypadalo, jako jedno z VW koncernovych turb, ktery maji WG mezi obema skrinema a on si s tym tak pohraval.... dobrej typek... inspirace pro me to rozhodne neni :-D
	23:14:24
19.11.2008
19.11.2008

pistaa
			
				
			
		
		
-> K-Virus:  to bolo asi naklapanie lopatiek nie wast gate.. i ked ktohovie..
	20:03:28
19.11.2008
19.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> gabo00000:  to jako mel odpojenej wastegate??? dobrej typek.. :-D
	19:16:55
19.11.2008
19.11.2008

havlik
			
				
			
		
		
-> Fén - Neznalej a neodborník: abych řekl pravdu myslim že ne:D přes tu hadici svedenou do seriovýho filtrboxu nejspíš do obyč sedra nejni uplně muj sen o tom jak to má fungovat
	19:14:57
19.11.2008
19.11.2008

Fén
			
				
			
		
		
-> havlik:  Necháš se inspirovat? :o)
	19:00:18
19.11.2008
19.11.2008

havlik
			
				
			
		
		
-> gabo00000: jo to sem koukal to je krutý video
	
16:52:17
19.11.2008
19.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
16:16:56
19.11.2008
19.11.2008

petr s
			
				
			
		
		
-> havlik: Zapomněl jak mu blbla hadice
	16:15:26
19.11.2008
19.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> K-Virus: tak ked to delas tak len  lesti tie kanaliky lesti
	
16:15:17
19.11.2008
19.11.2008

havlik
			
				
			
		
		
-> gabo00000: no tak možná než tvoje řešení to mohlo jet líp :) 
	
16:12:47
19.11.2008
19.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
havlik 19.11.08 14:11:23 napsal: 
-> K-Virus: no to tu psal že to nejelo špatně otázka je co by to dělalo po delším provozu s tim karbecem kterej se kroutí sám o sobě natož když by eště přes něj šlo turbopresne toto som chcel napisat..mozno to ide...ale neverim ze lepsie ako pisstove alebo moej riesenie
	-> K-Virus: no to tu psal že to nejelo špatně otázka je co by to dělalo po delším provozu s tim karbecem kterej se kroutí sám o sobě natož když by eště přes něj šlo turbopresne toto som chcel napisat..mozno to ide...ale neverim ze lepsie ako pisstove alebo moej riesenie

14:11:23
19.11.2008
19.11.2008

havlik
			
				
			
		
		
-> K-Virus: no to tu psal že to nejelo špatně otázka je co by to dělalo po delším provozu s tim karbecem kterej se kroutí sám o sobě natož když by eště přes něj šlo turbo
	14:10:53
19.11.2008
19.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> vaclav785:  to je jedno, ale uz zas aktual, i kdyz omylany stale dokola... je to porad lepsi, nez nechat tu hlavu zakarbonovanou s ruznymi nestejnými ostrými výstupky, které prokazatelne nenzlepsuji ucinnost motoru...
	14:08:16
19.11.2008
19.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> gabo00000:  nejsem odbornik, ale taky to delam jinak jestli narazis na ty nesrovnalosti s turbem a SEDRem, tak se zeptej klidne Pavla (RTL)... ten to taky zkousel a jelo to dobre, takze jsem od veci nebyl
 jinak jestli narazis na ty nesrovnalosti s turbem a SEDRem, tak se zeptej klidne Pavla (RTL)... ten to taky zkousel a jelo to dobre, takze jsem od veci nebyl
jinak co mu (daliborovi) jinyho poradit, kdyz ne aspon to, co udelat muze a neudela chybu...
	 jinak jestli narazis na ty nesrovnalosti s turbem a SEDRem, tak se zeptej klidne Pavla (RTL)... ten to taky zkousel a jelo to dobre, takze jsem od veci nebyl
 jinak jestli narazis na ty nesrovnalosti s turbem a SEDRem, tak se zeptej klidne Pavla (RTL)... ten to taky zkousel a jelo to dobre, takze jsem od veci nebyl
jinak co mu (daliborovi) jinyho poradit, kdyz ne aspon to, co udelat muze a neudela chybu...
11:09:06
19.11.2008
19.11.2008

vaclav785
			
				
			
		
		
-> gabo00000: už je to pár měsíců mrtvý téma
	10:19:30
19.11.2008
19.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
ja som spalovaky kusa vybral pri sviecke .. zlicoval sedla,zahladil hrany atd atd a ako tak som to nalestil..ked budem robit dalsiu hlavu tak ich nalestim lepsie nech sa na to nelepi karbon..môj nazor laika
	
10:17:05
19.11.2008
19.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> K-Virus: ty si tiez odbornik
	07:12:57
19.11.2008
19.11.2008

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> dalibor:  spíš pořádně vylešti sací a výfukový kanály, spalováky, sedla, nech upravit ventily na soustruhu, odstraň hrany a vykašli se na úpravu spalováků, která zi růže nepřinese.... scháněj si info o motoru felicie kitcar, jestli ona měla něco podobného a pak to dělěj... např. jako pro naše litiny 5kanály je k dispozici dokumentace 130L/A, ale bez dalších úprav to nemá moc smysl... každopádně lešti a lešti...
	21:55:11
08.07.2008
08.07.2008

Saky
			
				
			
		
		
-> dalibor: ja uz jsem to delal-)
	21:00:26
08.07.2008
08.07.2008

spartra
			
				
			
		
		
-> dalibor: spousta lidí to dělá, říká, že nejlíp
	
19:47:04
08.07.2008
08.07.2008

dalibor
			
				
			
		
		
dobře, ja se chtěl jen optat jestli to někdo nedělal, vím že radit to není ono, ale za optání to stálo.
	16:18:59
08.07.2008
08.07.2008

Saky
			
				
			
		
		
-> David29: ono takovehle rady radit proste nejdou.. i kdyz clovek vi.. obecne sem to popsal.. a pak co motorar to jinej zpusob a kazdej rika ze to jeho je nejlepsi-) ja sem zastancem ze lepsi je min nez vic u favohlav a vys urcite.. ono totiz skurvit se da vsechno.. ale pak je lepsi nepokurvit to tolik.. a radit clovekovi kterej to vzivote nedelal a bude to jeho prvni hlava to proste postrada smysl..
	16:16:37
08.07.2008
08.07.2008

Saky
			
				
			
		
		
a co myslis ze ti tady nekdo napise? zaobli vsechny prechody, uprav drsnost a hlavne zanech antidetonacni sterbinu.. ale jak se to ma delat to bys musel videt u nekoho kdo to ma dobre udelane.. (blbe udelanejch hlav nebo vubec neudelanejch se da videt vetsina) to se proste popsat neda.. a pak se muzes pokusit to nejak skopirovat.. ale chtit od nekoho popis je nesmysl..
	13:38:42
08.07.2008
08.07.2008

David29
			
				
			
		
		
A kdo ví a pověděl by, nechodí na Virt 
	
13:37:58
08.07.2008
08.07.2008

petr s
			
				
			
		
		
-> dalibor: Ale zase kdo ví tak nepoví
	13:37:04
08.07.2008
08.07.2008

dalibor
			
				
			
		
		
co kdyby nekdo věděl, za zkoušu to stoji
	13:10:26
08.07.2008
08.07.2008

Saky
			
				
			
		
		
www.upravaspalovacichprost
oru.cz ... ty si vazne tak naivni ze si myslis ze nekde neco takoveho najdes?
	21:47:47
07.07.2008
07.07.2008

dalibor
			
				
			
		
		
kdo poradí o úpravě spal. prostoru na hlavě z felicie, odkaz na nějeké stránky, moc děkuji.
	







 
 




