skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
09.05. - 11.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
18:24:51
25.12.2024
25.12.2024
Tomaso435
[p#4115030] není. To je "jen překup" . Jirka se zasloužil o výrobu.
18:22:58
25.12.2024
25.12.2024
isti
-> Bukaj: Super,kedy môžem vyrraziť pre svoje?
18:15:05
25.12.2024
25.12.2024
SO545
18:05:31
25.12.2024
25.12.2024
Tomaso435
[p#4115024] na trvale "přetíženým" ducatu mam brzdy na víc jak 100 000km. Věřím že mít to auto od nova, dělám brzdy až s rozvody.....
[p#4115025] jasný ale je to celý asi o stylu jízdy no. Oproti kolegovi mám disky stále stříbrný, zatím co on neustále černý.
[p#4115025] jasný ale je to celý asi o stylu jízdy no. Oproti kolegovi mám disky stále stříbrný, zatím co on neustále černý.
17:53:41
25.12.2024
25.12.2024
11mAjA11
Kladky a řemen ze sady INA jsou jakš taks, ale pumpysou hnoje, Graf je za mě stálá jistota co byla před 15-17ti lety, teď sem dával graf na zetec motor 1.6 a je úplně parádní, Ina se rozpadla po necelých 100tkm (naštěstí není poháněná rozvodem) kladky a řemen pořád vypadají po 4 letech velice solidně. Svého času sem rozvody skládal po kusech z kladek INA (případně SKF dokud to byla výroba ne Čína) a řemene Conti, Bosch, Gates, pumpy vždy Graf. Teď sem dával sadu kladek a řemen INA a jen graf pumpu..SKF už je Čína skoro všechno, v té INA sadě sou kladky co sem zatím měl slovenske a jiné EU země)..ale je to čím dál horší sehnat kloudnou kvalitu..