-> 11mAjA11:
U auta s nájezdem pod 5 tisíc to ale snad nebude projiskřeným ložiskem ne?
Zbytek komentovat nehodlám, protože k objektivitě to má hodně daleko.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.05. - 18.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:32:42
25.02.2025
25.02.2025

palinator
09:29:17
25.02.2025
25.02.2025

msar
Mám DSG 7q v Passatu 1.4TSI a to naladění z výroby, že při dosažení 1500ot řadí nahoru a otáčky spadnou na 1200ot, takže motor to trápí podtáčením mi moc šťastné nepřijde...
Nejvíc to naštve při výjezdu z obce, když při dosažení 60km/h tam zařadí 7 a otáčky spadnou na zvýšený volnoběh. Na druhou stranu to umí jezdit se spotřebou lehce nad 5L/100 se 17" koly, a to je pro výrobce nejdůležitější dosáhnout co nejmíň gramů CO2
Nejvíc to naštve při výjezdu z obce, když při dosažení 60km/h tam zařadí 7 a otáčky spadnou na zvýšený volnoběh. Na druhou stranu to umí jezdit se spotřebou lehce nad 5L/100 se 17" koly, a to je pro výrobce nejdůležitější dosáhnout co nejmíň gramů CO2
09:27:25
25.02.2025
25.02.2025

11mAjA11
Ne to auto sme tu rozebírali / a to auto tu sestavujeme z komponent dodaných z různých zákoutí planety.
I nové baterky mají defekty, které se tu neopravují, ale mění se jako celek, jak sem psal, ta baterka at už původní nebo nepůvodní, jezdila v režimu jaký se běžnému uživateli nikdy nepodaří.
Jestli je ložisko z hovna nebo keramiky je mi uplně jedno, konstatování že je odstraněná hlučnost prostě v tomto případě není pravda a řeší se X reklamací právě na hlučnost, na autech s nájezdem pod 5tis km..
A není to recenze je to jen změť pár vybraných informací, ze které běžný zájemce akorát nabyde dojmu, že je to vlastně uplně skvělá věc a musí to mít.
Kdo to chce at si to koupí, pro nás dobře.
Kdo se v elektru našel , super, fandím.
Já to nechci, nebudu nikoho přesvědčovat že spalovák je lepší než elektro.
Taktéž nechci, aby mi bylo jakkoli nuceno, že spalovák je ďáblův výtvor a musí se vymazat ze světa a že elektro spasí svět.
Několik našich "manažerů" si jako služební vozy vybrali Kony...no až na jednu vyjímku, většina po pár měsících užívání prozřela a zjistila, že to prvoplánové nadšení z levného provozu není tak jednoznačné, jak si to naplánovali..jeden s tím jezdí tedy i na dovolené k moři, byt tedy o den déle než by bylo nutno a ne uplně levněji..ale je z toho nadšený a to je dobře.
Bývalý spolužák ze základky se pro elektro naprosto fanatizoval, akorát teda na otázku čím jezdí na dovolenou prohlásil, že kombíkovou octavii dvoulitrem v naftě, protože to je přeci uplně geniálně úsporné a praktické auto..to mi tedy stačilo..
Elektro nadšencům co to chtějí.
PS: kony jsou tedy zatím ještě v záruce, ale jak dopadnou auta po záruce to teda nevím..
I nové baterky mají defekty, které se tu neopravují, ale mění se jako celek, jak sem psal, ta baterka at už původní nebo nepůvodní, jezdila v režimu jaký se běžnému uživateli nikdy nepodaří.
Jestli je ložisko z hovna nebo keramiky je mi uplně jedno, konstatování že je odstraněná hlučnost prostě v tomto případě není pravda a řeší se X reklamací právě na hlučnost, na autech s nájezdem pod 5tis km..
A není to recenze je to jen změť pár vybraných informací, ze které běžný zájemce akorát nabyde dojmu, že je to vlastně uplně skvělá věc a musí to mít.
Kdo to chce at si to koupí, pro nás dobře.
Kdo se v elektru našel , super, fandím.
Já to nechci, nebudu nikoho přesvědčovat že spalovák je lepší než elektro.
Taktéž nechci, aby mi bylo jakkoli nuceno, že spalovák je ďáblův výtvor a musí se vymazat ze světa a že elektro spasí svět.
Několik našich "manažerů" si jako služební vozy vybrali Kony...no až na jednu vyjímku, většina po pár měsících užívání prozřela a zjistila, že to prvoplánové nadšení z levného provozu není tak jednoznačné, jak si to naplánovali..jeden s tím jezdí tedy i na dovolené k moři, byt tedy o den déle než by bylo nutno a ne uplně levněji..ale je z toho nadšený a to je dobře.
Bývalý spolužák ze základky se pro elektro naprosto fanatizoval, akorát teda na otázku čím jezdí na dovolenou prohlásil, že kombíkovou octavii dvoulitrem v naftě, protože to je přeci uplně geniálně úsporné a praktické auto..to mi tedy stačilo..
Elektro nadšencům co to chtějí.
PS: kony jsou tedy zatím ještě v záruce, ale jak dopadnou auta po záruce to teda nevím..
09:24:54
25.02.2025
25.02.2025

Jarda/felda
[p#4119681] jo ale tam to zmizelo 

09:21:03
25.02.2025
25.02.2025

palinator
-> saskyn2:
Co si uvědomuju poslední dobou, že je to hlavně cesta k tomu, aby nějak schopnějc mohli řídit i ti, kterým nebylo dáno. Přeci jen řazení a rozjezdy jsou pro nemehla to nejtěžší a auta tím uměj vcelku slušně likvidovat.
Co si uvědomuju poslední dobou, že je to hlavně cesta k tomu, aby nějak schopnějc mohli řídit i ti, kterým nebylo dáno. Přeci jen řazení a rozjezdy jsou pro nemehla to nejtěžší a auta tím uměj vcelku slušně likvidovat.