Dokonce jsem se dozvedel, ze mam vysypany kat, s temadle emisema a pak dokonce, ze kat nema na emise vliv :), tak proc vsichni nejezdime bez katu...
Missfire jsem tam mel za cestu 3x, naposledy uz 3km od baraku, rozblika check a pak uz jen sviti, jede na vsechny, ale vubec netahne, po vypnuti motoru a nastartovani uz jede normalne. Nizkou ucinnost katu jsem tam mel asi po 120km P0422, rozsviti check a jede trochu se snizenym vykonem, po nejake dobe se zas vykon vrati, nekdy check zustane svitit a nekdy zhasne.
Zkousel jsem 200km na benzin, to neudelalo nic, podobne jako na ten plyn z OMV, ale na plyn z OMV jsem jel v noci v chladku, tak zas se nemuselo projevit to odvetrani nadrze - vse me na to odvetrani smeruje, ale nikde jsem necetl o problemu s tim.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Lpg pro lpgisty04:13:25
21.07.2025
21.07.2025

ajok
Tak mozna jste meli pravdu a ja dal zbytecne za plyn o desitku vic a plynar uz to zacina svadet na elektriku v aute, pritom na benzin to chodilo skvele, ted jsem se s tim pres 3tis.km trapil, abych vubec dojel, nejvic to bez problemu ujelo cca 500km na SK plyn z OMV, ten je top, jinak problemy nejcasteji po 120km.
Dostala me ta plastova hadice od reduktoru k nadrzi, vyfuk jsem radeji omotaval paskou na svody, protoze jsem mel strach.
U Velke Bitese jsem uz mel strach, ze jsme dojeli a 3tis.km to jeste dalo, ale jednou letela po dalnici 150 a jednou jsem tam jel v odstavnym do kopce 30kmh.
Na 99% to se zapalovanim nema nic spolecneho, trochu podezrivam odvetrani benzinove nadrze.
Dostala me ta plastova hadice od reduktoru k nadrzi, vyfuk jsem radeji omotaval paskou na svody, protoze jsem mel strach.
U Velke Bitese jsem uz mel strach, ze jsme dojeli a 3tis.km to jeste dalo, ale jednou letela po dalnici 150 a jednou jsem tam jel v odstavnym do kopce 30kmh.
Na 99% to se zapalovanim nema nic spolecneho, trochu podezrivam odvetrani benzinove nadrze.
02:14:55
21.07.2025
21.07.2025

ajok
[p#4128403] je zajimave, ze jak pisu s rapidem nebo nivou se clovek uplne zzije a jezdeni je s tim strasne navykove, to se mi nedeje ale u octy, tam tu jizdu beru spis jako nutnost, ikdyz jede... a proc jsem nejel do italie radeji rapidem? jen kvuli klime... ale premyslim, ze pojedu rapidem na ladasraz, tam to jednou i obdivovali (madari, cesi ne, Marcel mi dokonce rikal, ze driv na ladasrazu nejakou skodovku zapalili - smutne) a precijen to je rychlejsi, nez se tam drkotat nivou
01:58:11
21.07.2025
21.07.2025

ajok
Tak se chci zeptat na nazor, jestli to bude spis termostat nebo blbe ukazuje cidlo teploty. V Italii jsem zjistil, ze se mi drzi teplota asi na 83°C a v kopcich se to ohralo na max.87, coz je o 10 min, nez bylo obvykle driv. Pred 4 roky mi naopak teplota drzela okolo 120°C a auto cukalo, v Madarsku jsem vymenil termostat (ten je tam doted) a nic se nezmenilo, tak jsem dal cidlo teploty a opraveno (to je tam taky do ted). Ted to nic nedela, ale na ten termostat mi nesedi, ze teplota oleje byla pres 100°C, v kopcich, kdyz jsem tomu trochu daval na dalnici lezla az ke 120°C, ten by preci voda ochladila pres vymenik? Mam koupit cidlo teploty? Termostat tam mohu dat jeste ten origo z vyroby, tomu asi nic nebude, jen bych to zas zespodu musel oddeklovat, mam velky plech a z vrchu to tou spleti nedam... Dekuji.