[p#4134405]
Mám opačnú skúsenosť ohľadom tiahla radenia. Čo fuguje na jednom aute, robí problémy na druhom a tak dokola. Celkovo sa dá model 742 od Škody zhrmúť konštatovaním, že to je proste vozidlo, na ktorom všetko klepe, rezonuje, hučí, brlbe, rachotí, píska, čviriká a rôzne za jazdy klepe, v extrémnych prípadoch odpadáva.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
15:44:00
22.10.2025
22.10.2025

fobust
15:37:43
22.10.2025
22.10.2025

minno
-> fobust: Originál silentblok (Gumukov) je mäkký. Tvrdosť gumy rovnaká ako bežné silentbloky motora.
Tuningové, alebo rôzne druhoškové silentbloky môžu byť z rôzne odlišnej tvrdosti gumy.
Tiahlo radenia je na "tichosť" lepšie to s kosťou.
Ale neboj sa, boj s rezonanciami v škodovke je ako boj s veternými mlynmi - nikdy nad nimi nemôžeš vyhrať
Môžeš x-krát kývať s bowdenmi, tiahlami, možno tomu na chvíľu pomôžeš, ale ono si to cestičku opätovného rezonovania nájde
A keď už si budeš myslieť, že je to konečne OK, ochladí sa o 5°C a si tam, kde predtým

Tuningové, alebo rôzne druhoškové silentbloky môžu byť z rôzne odlišnej tvrdosti gumy.
Tiahlo radenia je na "tichosť" lepšie to s kosťou.
Ale neboj sa, boj s rezonanciami v škodovke je ako boj s veternými mlynmi - nikdy nad nimi nemôžeš vyhrať

Môžeš x-krát kývať s bowdenmi, tiahlami, možno tomu na chvíľu pomôžeš, ale ono si to cestičku opätovného rezonovania nájde



15:37:43
22.10.2025
22.10.2025

Cumper
-> Sita: V čem?
Často slyším řeči typu "dnešní provoz je rychlejší" a to je úplnej nesmysl - možná tak teda dálnice, když to neni ucpaný.. A tam se se stodvacítkou nepouštím
Ale i tak by to šlo a splynul bych s pomalejšíma dodávkama..
Dřív byl provoz o dost menší a tím pádem plynulejší a celkově rychlejší - dneska potřebuju ten výkon hlavně na to abych se mohl operativně zbavit slimáka předemnou, ti měli dřív slabší auta, takže nedělali takový problémy při předjíždění


Dřív byl provoz o dost menší a tím pádem plynulejší a celkově rychlejší - dneska potřebuju ten výkon hlavně na to abych se mohl operativně zbavit slimáka předemnou, ti měli dřív slabší auta, takže nedělali takový problémy při předjíždění

14:49:50
22.10.2025
22.10.2025

gim
Ne pravidelně, ale když se najde blázen, co do toho jde se mnou, nebráním se. V mrazu moc ne, ale v sychravém podzimním / jarním počasí mi to nevadí. Plus rakouské ledovcové říčky, jsou taky sranda - teplota 4-8 stupňů.
Spolužák mé drahé, je známý v okolí jako ten blázen v tričku - v zimě běžně tričko s krátkým rukávem bez ohledu na počasí. Dohání to, tempem. Když mrzne pod -10 tak si vezme lehkou větrovku. Jednou se mu to vymstilo, když jsme šli na novoroční procházku 10 km v bandě, kdy tempo bylo hlemýždí a přitáhl si krásnou chřipajznu s náběhem na zápal plic a 3 týdenní rekonvalescencí.
Spolužák mé drahé, je známý v okolí jako ten blázen v tričku - v zimě běžně tričko s krátkým rukávem bez ohledu na počasí. Dohání to, tempem. Když mrzne pod -10 tak si vezme lehkou větrovku. Jednou se mu to vymstilo, když jsme šli na novoroční procházku 10 km v bandě, kdy tempo bylo hlemýždí a přitáhl si krásnou chřipajznu s náběhem na zápal plic a 3 týdenní rekonvalescencí.
14:41:56
22.10.2025
22.10.2025

gim
-> Borderer: po státovkách se snažím držet rychlost s provozem 90-100 ať nebrzdím provoz, ale stejně jak vidí škodovku, tak předjíždí co se dá i nedá. Po okreskách podle stavu vozovky a provozu. Kolikrát jsem i rychlejší než moderní auta, ale na předjetí chybí poníci. Paradoxně mi přijde, že poslední dobou lidi na okreskách dost zpomalili a jezdí 70-80 max.