Nejbližší srazy a akce

datumnazevmisto
Další akce a srazy...

Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích

13:03:44
19.11.2025
palinator
-> Borderer:
No, vzhledem k tomu, že třeba na olej nemaj v autorizáku ani položku, jak to vyfakturovat - prostě ti to neudělaj, tak...
A pokud se chladící kapalina v úsporném módu měnila až tehdy, kdy do chlazení byl nějakej zásah (topení, čerpadlo, chladič,..), tak jí taky za život auta zas tak často nevyměníš.

Ale jo, pack je velká neznámá a vše stojí a padá na tom, jestli se objeví homologované aftermarket baterky, který nebudou stát jako kávovar do ISS a bude tím pádem uprovozovatelné auto starší 15,20 let, na dalších 15 let. Respektive by ty retrofity mohly mít i větší kapacitu, než v originále. Údajně na to EU má mít nějakou směrnici, že výrobci mají povinnost do nějakého roku uvolnit nástroje, aby se mohli výrobci aftermarket dílů na auto navázat. Ale jaká je a bude realita? Každopádně skutečnou statisticky relevantní životnost těch baterií nikdo nezná a dost možná že to bude dopadat tak, že auta budou jezdit s původní baterií, se SoH třeba 70 %, samozřejmě s náležitě ztracenou hodnotou, která ale na nějaký postrky bude stále vyhovovat. A po těch 20+ letech to půjde přeci jen rovnou do šrotu.
upraveno 1x, naposled 19.11.2025 13:04:13
  ... Elektromobilita
12:26:16
19.11.2025
Borderer
-> Sita: Jenže náplně u EV měníš taky...nebo...měl bys. 3 A ostatní náklady se ti pomalu načítaj v podobě akupacku atd., pokud to chceš provozovat dlouhodobě.
  ... Elektromobilita
12:18:16
19.11.2025
Sita
-> palinator: jestli je to vazbeny na rajchla, tak to vidim stejne 3
  ... Odloučené pracoviště Úpsii

partnerské stránky + reklamy

Retro Škoda Family Fan Klub Skoda Vysoke Myto & Hradec Kralove
skoda ekatalog
Extreme Tyres