skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
11:03:12
22.09.2025
22.09.2025

Syny
[p#4132119] Tak toho lane asistenta vypni a zapinej ho jen jako prevenci proti zachrapani na dalnici. Me to treba nevadi a mam ho zaplej furt, byt sem tam to udela picovinu, ale zvykl jsem si na to. Kdyz neco objizdim, tak bud dam blinkr a tim to vyradim a nebonpocitam s tim, ze ho preperu :) Ano, uznavam, ze pokud to nekdo vypne, melo by to zustat vypnuty - tim spis, kdyz auto ma v infotainmentu nastavenyho uzivatele, kterej se nemeni.
10:48:33
22.09.2025
22.09.2025

vhml
[p#4132127] jsem tu někde nedávno psal jak jsem měnil SKF čep v rameni po 2000km na Miatě, to už mi přijde trapně málo teda.
10:41:40
22.09.2025
22.09.2025

saskyn2
[p#4132119] to ti nechci brát iluze ale pokud si tam nedával originalni dily tak mi věř že to ve stavu nového auta není a klidně se může stát že za 20tkm budeš řešit opět vytekly tlumiče, nebo ko čepy, protože kvalita těch dnešních druhovyrovnich dílu je vesměs tragická.
10:39:39
22.09.2025
22.09.2025

King
[p#4132119] Souhlas, ale v pripade vynucenyho seslapnuti spojky/brzdy bych si dovolil drobatko zapolemizovat, protoze to opodstatneni ma - startovani se seslapnutou spojkou je prevence rozjeti auta pri nechtene zrazenym kvaltu (konzola razeni ani prevodovka neni bezporuchova) a ani automat neni neomylnej. U starejch skochtli s pochybou olejovou naplni prevodovky bylo seslapaveni spojky v mrazech nutnosti, protoze zatuhla prevodovka dokazala zadusit promrzlej motor a v extremnim pripade i na neutral rozjet auto

10:30:53
22.09.2025
22.09.2025

CHIP
V září 2025 .. umytý a vyluxovaný. Čím víc se tím autem jede, tím líp funguje. Ještě mu letos naložím ..
Trápí mě jen jedna věc. Když je auto studený, tak jde řazení krásně, jak se to malinko ohřeje, tak jednička a dvojka jen s meziplynem a maximálním soustředěním a opatrností. Kéž bych měl v okolí někoho, kdo by se na to se mnou podíval ..
Trápí mě jen jedna věc. Když je auto studený, tak jde řazení krásně, jak se to malinko ohřeje, tak jednička a dvojka jen s meziplynem a maximálním soustředěním a opatrností. Kéž bych měl v okolí někoho, kdo by se na to se mnou podíval ..