skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
-> Kocvin: to je do toho motoru co ides napchat do facka ?
-> Kocvin: Ale ale, chystáš nějakěj tjůning na GTI?
-> Pavel P..: Peugeot XU9
-> Kocvin: z čeho to je?
-> Kocvin: 

-> castrol: Na jeho zelenej felícii 

-> Kocvin: no super a on mal tvoju modru na jeho co
?

-> castrol: Najbaný fotr mi to líznul feldou, když couval ze zahrady.. Samozřejmě se nepřiznal, i když jsem našel stopy zeleného laku

-> Kocvin: kde si ju uz stihol opret ?
-> kraska98: Zatím se osvědčily moc dobře.. Pár škrknutí, jeden menší zajíc a předek pořád ve stejném tvaru.. :)
Ty výztuhy jsou dobrý nápad.
-> Kocvin: tak to davaj inac to odseru aj blatase 

-> minno: -> castrol: Musím dávat bacha hoši 

-> minno: ked bude jazdit po tej ceste ako doteraz tak dlho nie 

Konečne predok vo farbe...




-> Kocvin: no, som zvedavý ako dlho ti to vydrží neskrivené takto s výstuhami

-> minno: Co robím? Jezdím domů
Jednou srna, párkrát zajíc, občas je třeba projet nějakou polňačkou kvůli focení a další šrám je na světě.. Ještě k tomu je teď dva měsíce zavřený les na Frýdek-Místek, takže musím jezdit zkratkou kde je taky příšerná cesta..

-> Kocvin: ja zas radšej plastové podbehy a nikde sa mi nič neusadzuje a neobíja kamienkami a nemusím každú chvíľu opravovať nátery a vystriekávať miesta, ktoré aj tak nikdy poriadne nevymyješ:) Platí hlavne v zime pri jazdení v soli.
A to čo s tým autom robíš, že si mal už čelo aj blatníky 20x ohnuté?
A to čo s tým autom robíš, že si mal už čelo aj blatníky 20x ohnuté?
