ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
-> Kroulíček: Dobře utajený projekt a pěkné překvapení. Koukal jsem na fota ze srazu, kde byl obrázek č.1. Vůbec jsem neměl tušení co je to za auto vedle červenobílé Jirky Petráčka. Kdybys měl vpředu SPZ možná by mi to došlo.
Pořádný kus práce.
pecka..hlavne ten interier...aj ked viac by som papal auto v prevedení "užovka"..aj tak palec hore

-> Kroulíček: : už jsem se lekl, že tohle auto zmizelo beze stopy a ono ne

kromě středů kol jsem pro

jen mi chybí popis trošku

Pekne to je. Videl jsem fotky z RelaxMeetingu a tak se jdu kouknout, jestli je to tu a je to tu. :o]
Ten interier je zajimavy napad :o]
Prostě nádhera lak, interier TOP, podvozek krásnej, ale nemohu si pomoci ty bílý nárazníky…
nevim co ale něco mi na nich nesedí
Auto mi něco připomíná a to se mi líbí, šup do pblíbených a sleduju progres !

tak toto uz ano , proste nadhera niet co dodat :)
až na ty kolečka je to nádhera,ale když se líběj majiteli tak proč ne
Parádní škůdka fakt se povedla!!
-> Timil: Tak lepší hrot než křídlová matice - do tý by se mohla někomu z davu při odjezdu zamotat šála.

Supr ;) jen se chci zeptat nárazníky jsou lakovaný? já jen že by mohl být zajímavý detail potažený koženkou nebo kůží jinak opravdu pecka. Osobně bych hroty na kolech vypustil ale rozhodně zajimavý počin a hlavně krásný ;)
-> afro100: ja ho tam tiež nevidím ale že keby ho mal tak odladnem
-> Kurier Grobar: kde vidis airride ? ja vidim klasicky stelovak
luxusní šádinka

Tak tohle auto jsem dlouho neviděl a jsem mile překvapen,že auto žije,vypadá k světu a Martin se těší dobrému zdraví,jak doufám
