skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
SiMi / S120L - komentáře:
MOC,MOC Pekna asi najkrajsia z celeho virtu strasne pkna.
-> Petas.Kejdz: a v realu vypadal ještě líp. když si to s ní někde hasil.
to je škoda že ubírá k tuzingu ptže jinak jak je tady na foto tak je moc nádherná
-> deathcat: žije, ale jak. má 2 vohróóóómný laufy a peče se jí moc nedostává. Už to zdaleka není taková kočka jako dřív
Ubírá se to spíš k tuzingu


-> deathcat: to je dobře že žije,je moc pekna

-> Petas.Kejdz: žije někdy na podzim jsem ji potkal
žije tahle kára ještě??
-> MadMan: Ze stovky

lidi pls nevite z ceho ma simi kliky .. pls
-> Simi: no tak to cumim, sem netusil ze 120 jede takhle pekne
no dojeli ste me ve skochovicich na krizovatce kdy sem se vlastne zaradil pred tebe a pak si me tusim v Novym predjel... a pak sem jel za tebou az do okrinku kde se mezi nas dostal nejakej fiat nebo co...
taky sem se dival a bavily se o tvojem aute
jinak mikra pro 2metrovyho cloveka je asi docela utrpeni, ja mam 185 a mam sedacku uplne vzadu .-)
jinak co se tyce rozdilu kdyz sedam z jinyho auta do skodovky tak sem mel to samy ale behem par kilaku sem si zvyk a zase sem se citil jako doma

no dojeli ste me ve skochovicich na krizovatce kdy sem se vlastne zaradil pred tebe a pak si me tusim v Novym predjel... a pak sem jel za tebou az do okrinku kde se mezi nas dostal nejakej fiat nebo co...
taky sem se dival a bavily se o tvojem aute

jinak mikra pro 2metrovyho cloveka je asi docela utrpeni, ja mam 185 a mam sedacku uplne vzadu .-)
jinak co se tyce rozdilu kdyz sedam z jinyho auta do skodovky tak sem mel to samy ale behem par kilaku sem si zvyk a zase sem se citil jako doma

-> Majkl: Mno jo, jede to moc pekne, na to, ze motor je original 120 bez uprav. A to jsem ji jeste ani nehnal, pac pote, co jsem do ni na chvili zase presedl z fiata se v ni nejak bojim :-) Vsimam si veci, ktere mi predtim ani neprisly, jako treba ze se to auto na silnici nejak vlni, prdel plave, brzdy moc nebrzdi atd... Tak s ni jezdim opatrneji nez predtim, max tak 110, jinak bys videl coro moro :-))
Jinak ad micra, sice jsem si v ni nevsiml tebe, ale to auto si pamatuju, pac jsme se se spolujezdcem o ni bavili, kdyz jsme vas dojeli :-) Rikal, ze nejakej jeho kamos si ji chce kupovat taky. Docela jsme se tomu zasmali, pac ten kluk ma pres 2m :-)
Jinak ad micra, sice jsem si v ni nevsiml tebe, ale to auto si pamatuju, pac jsme se se spolujezdcem o ni bavili, kdyz jsme vas dojeli :-) Rikal, ze nejakej jeho kamos si ji chce kupovat taky. Docela jsme se tomu zasmali, pac ten kluk ma pres 2m :-)
-> minno: jeste uplne ne... nova akvizice totiz trosku stavkuje, v original servise cekaji, az jim na to prijdou pripravky, takze nejezdim :-/ Inu jsem si zatim jeste ponechal tenhle skvost a brazdim silnice v nem. :-)
-> Pavel Korbelář: to ja zas nikdy, cim to asi bude, ze :)
-> Labros: jako sem tam vidím na silnici nějakou škůdku z virtu
-> Labros: asi tak jedna ku milionu, pokud to neni v dobe konani nejakyho srazu

-> Majkl: -> Simi: Hehe, to je teda dobrý, jaká je pravděpodobnost že se dva členové virtu, jeden z Rychnova n.K., druhý z Prahy potkají na silnici?

-> Simi: no chtel sem mavnout, ale v nissanovi bys me asi nepoznal :-) tak snad jindy, ale jelo ti to líp nez ten 16V v ty jedna jedničce

-> Simi: pockat, pockat. ved auto si predal, nie?
-> Simi: Myslim ze by sis spis rek co ten kokot v tom skopku otravuje

