Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p
hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p
hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p
hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p
hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
SiMi / S120L - komentáře:
-> Simi: no tak to cumim, sem netusil ze 120 jede takhle pekne
no dojeli ste me ve skochovicich na krizovatce kdy sem se vlastne zaradil pred tebe a pak si me tusim v Novym predjel... a pak sem jel za tebou az do okrinku kde se mezi nas dostal nejakej fiat nebo co...
taky sem se dival a bavily se o tvojem aute
jinak mikra pro 2metrovyho cloveka je asi docela utrpeni, ja mam 185 a mam sedacku uplne vzadu .-)
jinak co se tyce rozdilu kdyz sedam z jinyho auta do skodovky tak sem mel to samy ale behem par kilaku sem si zvyk a zase sem se citil jako doma
-> Majkl: Mno jo, jede to moc pekne, na to, ze motor je original 120 bez uprav. A to jsem ji jeste ani nehnal, pac pote, co jsem do ni na chvili zase presedl z fiata se v ni nejak bojim :-) Vsimam si veci, ktere mi predtim ani neprisly, jako treba ze se to auto na silnici nejak vlni, prdel plave, brzdy moc nebrzdi atd... Tak s ni jezdim opatrneji nez predtim, max tak 110, jinak bys videl coro moro :-))
Jinak ad micra, sice jsem si v ni nevsiml tebe, ale to auto si pamatuju, pac jsme se se spolujezdcem o ni bavili, kdyz jsme vas dojeli :-) Rikal, ze nejakej jeho kamos si ji chce kupovat taky. Docela jsme se tomu zasmali, pac ten kluk ma pres 2m :-)
-> minno: jeste uplne ne... nova akvizice totiz trosku stavkuje, v original servise cekaji, az jim na to prijdou pripravky, takze nejezdim :-/ Inu jsem si zatim jeste ponechal tenhle skvost a brazdim silnice v nem. :-)
-> Pavel Korbelář: to ja zas nikdy, cim to asi bude, ze :)
-> Labros: jako sem tam vidím na silnici nějakou škůdku z virtu
-> Labros: asi tak jedna ku milionu, pokud to neni v dobe konani nejakyho srazu
-> Majkl: -> Simi: Hehe, to je teda dobrý, jaká je pravděpodobnost že se dva členové virtu, jeden z Rychnova n.K., druhý z Prahy potkají na silnici?
-> Simi: no chtel sem mavnout, ale v nissanovi bys me asi nepoznal :-) tak snad jindy, ale jelo ti to líp nez ten 16V v ty jedna jedničce
-> Simi: pockat, pockat. ved auto si predal, nie?
-> Simi: Myslim ze by sis spis rek co ten kokot v tom skopku otravuje
-> Majkl: Hehe, jj, to jsem jel do prahy :-) Po delsi dobe jsem ji zase trochu projel... jeste s ni ted chvilku jezdim, nez bude fiat zpatky ze servisu.
Po poslednich zkusenostech s dalnici jsem jel ale radsi po stary :-) Kdyz jsem se totiz naposled cestou z prahy snazil drzet krok s trojkovym bavorakem, odnesla to vodni pumpa. Jejimu lozisku se evidentne nelibilo tech 20 min na petku, celou dobu 5t ot :-))
Jsi mel bliknout nebo tak neco, mohli jsme pokecat...
je to zajimavy, skoda toho laku, ty vybledly mista sou uz bohuzel videt moc
v nedeli sem tohle auto videl a jel za nim v zeleny mikře od skochovic pres okrínek az po kulatak pred podebradama kde zahnulo doprava do arealu salonu automobilky a pak pokracoval na podebrady... jel sem celou dobu za nim :-)) jede to pekne, lip nez mikra... bylo to presne v 15:40-15:55
-> U-Geen: Děkuji, už vím...
-> KEAN: 250ky maj na konci dva na sobe sedici zavity, takze ne.
-> Simi: Když ten mrtvej závit uřízneš tak ti ten poslední zůstane trčet nehoru,ne?To ta pružina i tak dobře sedí v domku?
-> KEAN: jo, tyhle fotky (aspon ty prvni dve rady) jsou s tema rizlejma 250tkama. Urizl jsem akorat ten mrtvej zavit, vzhledem k tomu, ze tloustka dratu byla tusim 15mm, tak soudim, ze po uriznuti by z nich mely byt cca 235tky...
Jsou na aute cca rok a nezda se mi, ze by si nejak sedly. Ale neco muzou taky delat kola - cim sirsi, tim to auto bude caply vic k zemi...
-> Simi: Hele,tyhle fotky jsou s těmi seřízlými předními pružinami 250 na 235???A o kolik si je řezal a i zarovnával?Popřípadě jak si je měl na autě dlouho a jestli si i o něco sedly...??Dík moc za odpověď
-> Simi: 
tak to docela chápu... ja bych uz tu svou nepustil...
Vcera jsem si prohledl sbirku fotek a videi, kterou jsme s meapem po dobu vlastneni a upravovani tohohle auticka nasbirali. Zavzpominal jsem na tu spoustu casu, kterou jsme na tomhle aute stravili, vybavil si spoustu perfektnich zazitku a musim se priznat, ze na me docela dolehl smutek...
Neodchazi se od ni lehce, ale co se da delat... :-/