
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
SiMi / S120L - komentáře:
2Simi:Jo dík. to jsem právě mysllel,jestli tam nevadí voda.

2juris: Pod pravou dirou ma akorat pruhlednej plast branici desti kapat na elektriku... takze videt tam je.

Woranžovou já rád



Ja ale vzadu nemam tu vnitrní hranu.
2u-geen: Jakto? Meli byste mit uplne stejny lemy, stejny kola, stejne siroky podlozky, tak by ti to melo lyzt stejne jako meapoj, a taky leze (cca 1cm), ne?
Mě to vzadu nemá o co drhnout.
2u-geen: Aby ti to pak ale taky nedrhlo jako meapoj. Vepredu to ma v poradku, vzadu, kdyz jsou v aute 3 lidi a vic, tak to v rejdech obcas zaskrta... proto chce tu vlecku.
2u-geen: Ty pruziny ze 120 uz tam mely bejt davno, nekdo to musi vyzkouset
2Meap: Ja ji mam moc a chci ji dat dolu ale ted cekam na ty domecky (uz asi 3 mesice). Pokud nedopadnou tak tam zkusim dat 120kovy pruziny. Chci to shodit dolu minimalne o 5-7cm-
2u-geen: To je fakt, ty mas zadek celkem vysoko, az bych rekl tak neprirozene. Kazdopadne to je pekne.
2u-geen: No nevim, kdyz se podivas, jak mas vysoko prdel ty a jak meap, tak je to docela rozdil...
2Meap: Vlecka tomu nepomuze, naopak, ma mensi vykyv...
Bily kola jednine horciky, tj. O.Z. a na ty nemam, a stejen radsi stribrny. Bilou tam nikde nemam, nebyl by problem to zmenit ale nebyl by to muj styl. Staci treba jen bily mracitko. Bily kola udelaj z auta "zavodaka" a to ja v zadnym pripade necci.
2Meap: mne drie kapanek lava strana a to mam vlecku.. asi to je unavenou pruzinou/tlmicom
2Milda: A to je na tom to krasny, kdybysme meli vsici stejnej vkus, byla by to nuda, pac by tady jezdilo hafo uplne stejnejch aut...
Jak sem rikal, myslim si, ze bile kola (ja je mam taky) auto seknou skoro vzdy, ale pokud nechces, aby byly nejdominantnejsim prvkem na voze, ale spise decentni ozdobou, stribrna je good. V pripade meapa bych spise uvazoval, jestli by nebylo vhodnejsi original provedeni v lestenem hliniku...

2Simi: Vidim ze mame uplne opacny nazory pac ja si myslim ze zrovna k U-Geenovo aute by bily kola sekly, akorat by to nesmely bejt ty co ma ted, ale naky paprskace
2Milda: Nesouhlasim, bily kola proste "rvou". Upozornujou na sebe. Hodi se to k urcitemu typu aut (napr. k tomu, jak ji mel meap udelanou predtim) Pokud to je jediny jediny zajimavy prvek na aute, je potreba ho zvyraznit. Muze to byt pekne, ale uz malokdy to je elegantni - U-geenoj by podle me taky neslusely. A jak uz jsem rikal, ATSka v bilej barve vypadaj silene lacine...
2WindMAN: V urcitych pripadech to o lemy drhne, ale jsou to fakt vyjimecne pripady. Kazdopadne tam budu davat vlecku, ktera by tomu snad mohla pomoci.