skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 136 GL
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
136GL/LPG - komentáře:
14:37:40
14.05.2016
14.05.2016
francomk
-> Marklar: Dnes som ťa stretol v TT, hnedé emko s včelou jednoducho bije do očí
13:59:36
14.05.2016
14.05.2016
Fjatik
Marklar, ináč by som sa ťa chcel spýtať, že čo je to tam v pozadí vedľa tej bielej dodávky tá žltá Škoda 105 alebo 120 L rok 1977 až ´79 ? ?
Nejakého suseda ? Ak nie je, mohla by ísť tiež na túto stránku ? ?
Nejakého suseda ? Ak nie je, mohla by ísť tiež na túto stránku ? ?
20:37:48
13.05.2016
13.05.2016
kaspi
jak to tu tak čtu, tak se nestačím divit :D , v první řadě blahopřeju k nákupu stroje, a v druhé řadě, k tomu LPG, na škodě 125L bylo necelých 400tis km na lpg jedna GO se dělala zhruba ve 180 tis km, a ve cca 300 tis se dávaly zpět původní šály na kliku, jediná úprava byly zalisované tvrdé sedla ventilů v hlavě :-) následně jsem najel na feldě cca 100 tis na lpg taky bez větších problémů, jediné co mi vadilo bylo startování na lpg a následné přepínání, ale nic co by nešlo překousnout, no a teď mě můžete ukamenovat a sežrat a nevím co ještě .D a zadalší, to auto je jen jeho, a každý si může se svým majetkem dělat co chce, i kdyby to byla třeba MBX . Luboš ;-)
17:17:27
13.05.2016
13.05.2016
MOLSO
-> Marklar:
12:15:27
13.05.2016
13.05.2016
castrol
-> Marklar: to ta tu hned ukamenuju
11:44:38
13.05.2016
13.05.2016
bajou
-> Marklar: A ty s tím i jezdíš? Jseš normální?
11:37:58
13.05.2016
13.05.2016
Marklar
-> MOLSO: lpg im vadí,čo budú písať keď dám foto ako s tým ťahám drevo?
22:59:36
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
-> MOLSO: Asi na tom něco bude, kamarád jezdí olovnatýho favorita na LPG už 160t km a to auto nevidělo benzín 10 let...
22:55:28
12.05.2016
12.05.2016
MOLSO
-> Borderer: oficialne nie je ale tie sedla nebudu take blato ako liatina A kebybol problem, MPI hlava sa da zohnat za par drobnych a pasuje P&P....
to auto som zošteloval a chytá aj studené na plyn na drc s kontaktným zapalkom a obyč štartérom .... tej hlave nemá čo byť
to auto som zošteloval a chytá aj studené na plyn na drc s kontaktným zapalkom a obyč štartérom .... tej hlave nemá čo byť
22:52:56
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
-> MOLSO: 136tka už je na bezolovnatej benzín? Jinak je fakt, že u karburátorů může trpět akcelerační pumpička, benzínová pumpa a nevim jestli se nezadírají klapky. Každopádně vše řeší sem tam provoz na benzín či pumpu sme řešili vratkou a el. mag ventilem.
22:48:02
12.05.2016
12.05.2016
MOLSO
-> Borderer: konecne niekto kto ma nieco k veci ! na 136 hlave sa nema preco ventil zaklepavat, kedze tam su sedla tvrdsie ako na liatinovej hlave. Tie problemy boli na 105 - 130 na liatine, kde vyssia teplota horenia nicila hlavy jedna za druhou ... ale na 8k motore uz nie je problem so zivotnostou ... olej menim po cca 8000 km takze no problema ....
jedine co sa fakt moze nicit je karburator, ale ten je degradovany na skrtiacu klapku takze nejaka zaschla membrana mi moze byt ukradnuta
Studene starty na LPG, krasny kultivovany chod motora aj zastudena, bez cukania a priskokov a ekonomika prevadzky daleko prevysuju drobne nevyhody.
jedine co sa fakt moze nicit je karburator, ale ten je degradovany na skrtiacu klapku takze nejaka zaschla membrana mi moze byt ukradnuta
Studene starty na LPG, krasny kultivovany chod motora aj zastudena, bez cukania a priskokov a ekonomika prevadzky daleko prevysuju drobne nevyhody.
22:38:19
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
-> Mikes_120L: Tím chceš říct, že snížení hodnoty je jistá smrt? Já bych naopak řekl, že LPG (samotná cena systému) tu škodovku značně zhodnotí.
22:36:44
12.05.2016
12.05.2016
MOLSO
-> Mikes_120L: takze znizenie hodnoty = pred 15 minutami oznacovana ako " skor alebo neskor ista smrt "
na to sa snad uz neda ani reagovat....
neviem ako u vas ale tu sa LPG skodovky predavaju za vacsie sumy ako neprestavane
-> Marklar: sorry za nikam neveducu diskusiu
na to sa snad uz neda ani reagovat....
neviem ako u vas ale tu sa LPG skodovky predavaju za vacsie sumy ako neprestavane
-> Marklar: sorry za nikam neveducu diskusiu
22:35:21
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
-> MOLSO: Vyšší teplota hoření a s LPG mívají problémy ventily, protože se nemažou...takže ztráta těsnosti. Ale zkušenost je taková, že se to děje u motoru, co nemá moc najeto...za X desítek tisíc km už ty ventily bejvaj tak zaklepaný, že to s nima nehne. Jinak LPG, správně seřízené, neškodí nijak. ...Vlastně ještě jeden rozdíl tam je, LPG má mnohem kyselejší spaliny, tak je doporučováno častěji měnit olej, neb aditiva se dřív vyčerpají - já osobně zkrátil interval na polovinu (pro jistotu).
Já bych se LPG nebránil, sám jezdim feldu na LPG a jediný, co mne štve, že sem to neudělal dřív. Za ušetřené peníze koupím díly, mužu si dovolit lépe udržovat auto a investovat do přítelkyně.... Takovýhle kecy "když na to nemam, ať chodím pěšky" ve mne vždy evokují mentálně zaostalého člověka, který nedokáže či nechce pochopit, že když mám možnost jezdit levněji, tak ji využiju a ušetřené peníze využiju lépe. Ale ať si koneckonců říká kdo chce, co chce, sou to jeho peníze, ale akorát si tu bludy, o likvidaci motoru díky LPG, přečte někdo neznalý a fáma je na světě. :-)
Já bych se LPG nebránil, sám jezdim feldu na LPG a jediný, co mne štve, že sem to neudělal dřív. Za ušetřené peníze koupím díly, mužu si dovolit lépe udržovat auto a investovat do přítelkyně.... Takovýhle kecy "když na to nemam, ať chodím pěšky" ve mne vždy evokují mentálně zaostalého člověka, který nedokáže či nechce pochopit, že když mám možnost jezdit levněji, tak ji využiju a ušetřené peníze využiju lépe. Ale ať si koneckonců říká kdo chce, co chce, sou to jeho peníze, ale akorát si tu bludy, o likvidaci motoru díky LPG, přečte někdo neznalý a fáma je na světě. :-)
22:30:49
12.05.2016
12.05.2016
miguelias
-> Mikes_120L: -> MOLSO:
Musím uznat že MOLSO opravdu umí.
LPG je další zátěž na zadní nápravu, ale pokud se o to auto bude starat, tak 136 motor by to vydržet měl.
Ovšem nejsem zastánce LPG ve škodivce.
Musím uznat že MOLSO opravdu umí.
LPG je další zátěž na zadní nápravu, ale pokud se o to auto bude starat, tak 136 motor by to vydržet měl.
Ovšem nejsem zastánce LPG ve škodivce.
22:29:23
12.05.2016
12.05.2016
Mikes_120L
-> MOLSO: ty vole a co chceš vysvětlovat, chápeš, že namontováním LPG do Škodovky, té Škodovce okamžitě snížíš její hodnotu? Kor 136 GL !!! Ale ty jsi fakt marnej, frajere ...
22:25:31
12.05.2016
12.05.2016
MOLSO
boha uz su dvaja
22:23:23
12.05.2016
12.05.2016
Mikes_120L
-> miguelias: konečně rozumnej člověk !!! Děkuju Ti !!! Tady těm rádoby "odborníkům" to ale asi nikdo bohužel nevysvětlí !!! To je marný ...
22:22:40
12.05.2016
12.05.2016
MOLSO
-> miguelias: dokola jak zaseknuta platna .... je to taky isty serbel ako 80 % skodoviek v okruhu 150 km akurat ma v TP 136.
a stale si mi nepovedal ako LPG nici skodovku rad sa dozviem nieco nove Za 4 roky sa mi este nepodarilo znicit motor poskladany zo zvyskov co sa mi povalovali po regaloch .... 80 000 km na LPG a ten motor nie a nie umret
a stale si mi nepovedal ako LPG nici skodovku rad sa dozviem nieco nove Za 4 roky sa mi este nepodarilo znicit motor poskladany zo zvyskov co sa mi povalovali po regaloch .... 80 000 km na LPG a ten motor nie a nie umret
22:18:49
12.05.2016
12.05.2016
miguelias
Do origo 136GL bych LPG nedal ani za boha.
Do nějaké obyč stodvácy proč ne, ale u tak raritního auta....
Do nějaké obyč stodvácy proč ne, ale u tak raritního auta....