skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Příběh mé škodovky
Druhá majitelka paní Šafránková, která si v roce 2015 řekla, že už nebude řídit, se rozhodla, že nám nabídne škodovku.
O Škodku měli zájem lidi z vesnice a okolí, sběratelé a veteránisti z okolí, kde bydlí paní Šafránková . V tom roce na podzim jsem se o tyto vozy nezajímal, zkrátka to pro mě byla ,,stodvacítka'' jako každá jiná, navíc jich jezdily mraky. Když jsem ale zjistil že je k mání prakticky zadarmo a s pomyšlením nechat ji někomu jinému, i když nevypadala úplně nejlíp, po několika zváženích jsem přeci jen zavolal kamarádovi sběrateli zda ji nechce, odpověděl se slovy, že se mu už nikam nevejde :-D, rozhodl jsem se tedy učinit správný krok a dne 16. listopadu 2015 jsem společně s tátou vyrazil do cca 4km vzdálené vesnice, kde škůdka trávila svých 27 let života. Škodovka už stála před garáží připravena na odjezd. Dostal jsem k ní ještě 2 nové nikdy neobuté Barumky :-).
Po příjezdu domů jsem teprve začal zjišťovat v jakém skvělém stavu je. I když má spoustu šrámů, které nejsou nijak obrovské, je to přeci 27 let staré auto a ty šrámy se za ty léta nahromadí. Už druhý den ráno jsem ji začal uklízet. Sundal jsem potahy z favorita, díky kterým se zadní sedačky úplně propálily :-/ jinak zbytek interiéru byl jako nový. nejhorší místa, kde bylo nejvíce špíny bylo asi v kufru u pedálové soustavy pod krytem, pak také v korýtku a podlaha - ( příčina vlhkých koberců vyřešena). Toť příběh koupě, teď něco k autu, tato škůdka byla vyrobena 22.dubna 1988. Jde o škodovku, s poslední modernizací tj. Jednodílná maska chladiče, samonavíjecí pásy v předu i vzadu, vyhřívané zadní okno v základu a několik dalších prvků z Rapida. Původní majitel p. Šafránek ji zakoupil v Mototechně ve Mělníce. Datum první registrace 26.květen 88, 25 srpna 88 montáž tažného zařízení. 16. Prosince 1999 dědictví po manželovi - 1. majitel. Auto bylo v historii jednou bourané dostalo ošklivou ránu na předek: blatník, čelo, dveře, A sloupek, podlaha u řidiče, práh. Tím pádem byla měněna i přední maska, která dle data výroby neseděla. Nebylo na ní potřeba něco měnit, přesto jsme namonotovali nové přední i zadní zástěrky a další drobnosti, které provoz auta lehce vylepšily. Pak už stačilo jen vyleštit a načernit pryže, plasty a vyčistit. Je to Škodovka s původní dobovou patinou a tak to zůstane.
Na autě jsou a ještě plánuji vzhledové úpravy.
Technické údaje
Výrobce: AZNP Mladá Boleslav
Typ: Škoda 120l - M
Motor: 742.12 novější typ s vyztuženým blokem
Objem: 1174 ccm
Olej: Mobil 15w 40
Alternátor: 55A
Karburátor: SEDR 32
Převodovka: 4 kvalt
Pneumatiky: SAVA effecta+ 165/80 r13
Barva: Korálová Červeň 8155
Výbava: Luxe - L , i když teď už Grand Luxe
Za příplatek: přihrádka k řadící páce, plastové výdechy na kapotě,
V základu: vyhřívané zadní okno, samonavíjecí přední i zadní pásy, bezdušové pneumatiky, Budíky z Rapida
Audio
Autorádio Blaupunkt Augsburg s CD mechanikou, USB, Bluetooth,...
2x Repro Pioneer pod předními sedadly
Opravy a úpravy
brzdové hadičky
Nový chladič
nové zadní sedačky
Koberečky z veluru
Přední maska
Výměna oleje
Vyměněny filtry
Boční blikače s gumovým těsněním okolo
Hlavice řadící páky
Nové kryty blinkrů
Mlhovky
Opěrky Škoda 130 GL
Ofuky oken
Vycpání prosezené sedačky řidiče
Nový nátěr rezavého zavazadlového prostoru
2. zadní mlhovka
Bílé kryty bočních blinkrů
Namontována palubka z Rapida
Ipurové lišty nad tapecírunk
Tmavé koberce GLS
Upravené víčko víka ventilů
Hladké krytky klik
Lišta do palubky
osvětlení kastlíku
Zadní Tapece GLS
Přítlaky na stěrače
Nová sklíčka zadních mlhovek
bílé přední blinkry
samolepka na zadním čele
komplet GLS tapecírunk
Kola kopretiny
Kolíňák
Zadní opěrky
Pokličky na kopretiny
Zatmavené blinkry
Hella kryty mlhovek
Rádio
GL sedadla
Černé sloupky a lišty
Plány
Laďák
Křídlo - nejlépe LR vana
Snížit předek
Polička pod palubku
Uzamykatelná přihrádka
Clonítka z vyšší výbavy
2015
Koupě vozu od majitelky s dobovým příslušenstvím tj. Výstražný trojúhelník z NDR, hever polské výroby nářadí, provazy, lana, těsnící gumy. Sedačky pod potahy z favorita. Hned v den koupi vyjížďka, nové brzdové hadičky, nový chladič, zazimování.
2016
První řádné umytí, sundání potahů ze sedaček vyčištění sedaček, interiéru, pryží, plastů, očista motoru, VI sraz Činěves, očista motoru, koupě několika dílů, výměna masky, už spolu máme najeto 1000km tedy najeto 81 000 km :-), technická kontrola absolvována v únoru, prošli jsme bez problému, natřená hlava motoru, nové koberečky, zazimování, sehnány sedačky v dobrém stavu
2017
Projížďka v zimě, umytí, načernění nárazníků, koupě originálních poklic, koupě dobové bedny na nářadí, Už máme najeto 82 000 km, montáž krabice na nářadí, Sraz Škoda Doksy jaro 2017,Sraz Memoriál Elišky Junkové 22.ročník Nový Bydžov, nové štítky, znak na masku,mlhovky, sraz VII. Sraz historických vozidel v Činěvsi, sraz Škoda Doksy podzim 2017, Jičínské erekce 2017, nové opěrky GLS, najeto 83 000 km, zazimování, dnes 16.11 2017 je to přesně 2 roky, co jsme ji koupili takže výročí, nově nastříkaná hlava motoru, novej výfuk a těsnění, očištěný blok, nastříkaná víčka, Poklice škoda 130, nové tlumení motoru (alobal). Nové ofuky oken.
2018
Volant 130 gl, Ipur lišty nad čalounění,STK v březnu bez závad, lékárnička s vybavením, samodomo zadní světla, 30. Škoda sraz Doksy, druhá zadní mlhovka, 2.Škoda sraz v Poděbradech, bílé kryty blinkrů, palubka Rapid, ipur lišty - namontovány, VIII. Sraz v Činěvsi, v ten den najeto 84000 km, Hladké krytky klik, lišta do palubky, výměna oleje, nasazen původní volant, ale se středem GLS, dobové přítlaky na stěrače, kompletní omytí podvozku, nová dvoudílná maska konečně s tím ,,správným" znakem, osvětlení kastlíku, poklice, vzhledové úpravy motoru, Tapece GLS zadní, zimní focení s amik-cz, zazimování
2019
Dvojité tlumení motoru na kapotě, štítek ESTELLE TWO, bíle nabarvené loga výrobce na nasavačích na kapotu, mini repro bednička, jarní kontrola před vyjetím, probuzení, vyjížďka, nový volant, umytí, k autu koupen obyťák QEK junior, příprava na Doksy, absolvovány Doksy s obyťákem, jezdíme každodenně, když je hezky, nová sklíčka mlhovek, Facelift - maska Belgičanka, požár - kabel od cívky k rozdělovači, podzimní Doksy opět s karavanem, přeleštění několika motorových dílů, 16.11.19- Tak už 4 roky..., bílé blinkry, koupeny kopretiny, žlutý polep mlhovek, samolepka ŠKODA na zadním čele, přední GLS tapecírunky od Bělásek (děkuji)
2020
Led SPZ osvětlení, kola kopretiny, polep obou ramen nápravy nápisem Škoda, načipováno kolíňákem, Pohofest, zatmavené blinkry, žlutý proužek na volant, pokličky na kopretiny, křidélko GLS, dnes 16.11. 2020 to už 5 let spolu táhneme, Nové autorádio, nové reproduktory
2021
Kouřová zadní světla, tahokov v masce, led žárovky na zpátečky, stalo se daily car číslo 2, Hella kryty mlhovek, poslední z posledních hlavních dílů, který mi chyběl do interiéru - GL sedadla v krásném stavu, mřížky do oken, křídlo, sklíčko dveří bez nálepek, pětikřídlové přítlaky stěračů, sportovní násada na řadící páku a panel z lepší výbavy, černě lakované, sloupky, rámy dveří, okapničky a prahové lišty, 12.10. uložení k zimnímu spánku, letos byla sezóna slabší, moc jsme si nezajezdili
2022
Jarní oživení, jezdíme jako daily car, nový olej, nové svíčky PAL N8Y, odspoilerováno, dvoubarevný hirsch, roletky na zadním okně, Pohofest 2022, jezdíme po ČR, pomalu ukládáme k odpočinku, nasazeny tygrované potahy proto, aby mi ty GL sedadla taky vydržely; 16.11. - 7 let s tímto vozem…, 21.11. po delší době vytažení ven na letních kolech, baterka skomírala, byl jsem ve městě roztláčen…, pojazd osobowy komediantski
2023
10.3. První vytažení už s novou baterkou, jezdíme, sraz v Novém Bydžově
Druhá majitelka paní Šafránková, která si v roce 2015 řekla, že už nebude řídit, se rozhodla, že nám nabídne škodovku.
O Škodku měli zájem lidi z vesnice a okolí, sběratelé a veteránisti z okolí, kde bydlí paní Šafránková . V tom roce na podzim jsem se o tyto vozy nezajímal, zkrátka to pro mě byla ,,stodvacítka'' jako každá jiná, navíc jich jezdily mraky. Když jsem ale zjistil že je k mání prakticky zadarmo a s pomyšlením nechat ji někomu jinému, i když nevypadala úplně nejlíp, po několika zváženích jsem přeci jen zavolal kamarádovi sběrateli zda ji nechce, odpověděl se slovy, že se mu už nikam nevejde :-D, rozhodl jsem se tedy učinit správný krok a dne 16. listopadu 2015 jsem společně s tátou vyrazil do cca 4km vzdálené vesnice, kde škůdka trávila svých 27 let života. Škodovka už stála před garáží připravena na odjezd. Dostal jsem k ní ještě 2 nové nikdy neobuté Barumky :-).
Po příjezdu domů jsem teprve začal zjišťovat v jakém skvělém stavu je. I když má spoustu šrámů, které nejsou nijak obrovské, je to přeci 27 let staré auto a ty šrámy se za ty léta nahromadí. Už druhý den ráno jsem ji začal uklízet. Sundal jsem potahy z favorita, díky kterým se zadní sedačky úplně propálily :-/ jinak zbytek interiéru byl jako nový. nejhorší místa, kde bylo nejvíce špíny bylo asi v kufru u pedálové soustavy pod krytem, pak také v korýtku a podlaha - ( příčina vlhkých koberců vyřešena). Toť příběh koupě, teď něco k autu, tato škůdka byla vyrobena 22.dubna 1988. Jde o škodovku, s poslední modernizací tj. Jednodílná maska chladiče, samonavíjecí pásy v předu i vzadu, vyhřívané zadní okno v základu a několik dalších prvků z Rapida. Původní majitel p. Šafránek ji zakoupil v Mototechně ve Mělníce. Datum první registrace 26.květen 88, 25 srpna 88 montáž tažného zařízení. 16. Prosince 1999 dědictví po manželovi - 1. majitel. Auto bylo v historii jednou bourané dostalo ošklivou ránu na předek: blatník, čelo, dveře, A sloupek, podlaha u řidiče, práh. Tím pádem byla měněna i přední maska, která dle data výroby neseděla. Nebylo na ní potřeba něco měnit, přesto jsme namonotovali nové přední i zadní zástěrky a další drobnosti, které provoz auta lehce vylepšily. Pak už stačilo jen vyleštit a načernit pryže, plasty a vyčistit. Je to Škodovka s původní dobovou patinou a tak to zůstane.
Na autě jsou a ještě plánuji vzhledové úpravy.
Technické údaje
Výrobce: AZNP Mladá Boleslav
Typ: Škoda 120l - M
Motor: 742.12 novější typ s vyztuženým blokem
Objem: 1174 ccm
Olej: Mobil 15w 40
Alternátor: 55A
Karburátor: SEDR 32
Převodovka: 4 kvalt
Pneumatiky: SAVA effecta+ 165/80 r13
Barva: Korálová Červeň 8155
Výbava: Luxe - L , i když teď už Grand Luxe
Za příplatek: přihrádka k řadící páce, plastové výdechy na kapotě,
V základu: vyhřívané zadní okno, samonavíjecí přední i zadní pásy, bezdušové pneumatiky, Budíky z Rapida
Audio
Autorádio Blaupunkt Augsburg s CD mechanikou, USB, Bluetooth,...
2x Repro Pioneer pod předními sedadly
Opravy a úpravy
brzdové hadičky
Nový chladič
nové zadní sedačky
Koberečky z veluru
Přední maska
Výměna oleje
Vyměněny filtry
Boční blikače s gumovým těsněním okolo
Hlavice řadící páky
Nové kryty blinkrů
Mlhovky
Opěrky Škoda 130 GL
Ofuky oken
Vycpání prosezené sedačky řidiče
Nový nátěr rezavého zavazadlového prostoru
2. zadní mlhovka
Bílé kryty bočních blinkrů
Namontována palubka z Rapida
Ipurové lišty nad tapecírunk
Tmavé koberce GLS
Upravené víčko víka ventilů
Hladké krytky klik
Lišta do palubky
osvětlení kastlíku
Zadní Tapece GLS
Přítlaky na stěrače
Nová sklíčka zadních mlhovek
bílé přední blinkry
samolepka na zadním čele
komplet GLS tapecírunk
Kola kopretiny
Kolíňák
Zadní opěrky
Pokličky na kopretiny
Zatmavené blinkry
Hella kryty mlhovek
Rádio
GL sedadla
Černé sloupky a lišty
Plány
Laďák
Křídlo - nejlépe LR vana
Snížit předek
Polička pod palubku
Uzamykatelná přihrádka
Clonítka z vyšší výbavy
2015
Koupě vozu od majitelky s dobovým příslušenstvím tj. Výstražný trojúhelník z NDR, hever polské výroby nářadí, provazy, lana, těsnící gumy. Sedačky pod potahy z favorita. Hned v den koupi vyjížďka, nové brzdové hadičky, nový chladič, zazimování.
2016
První řádné umytí, sundání potahů ze sedaček vyčištění sedaček, interiéru, pryží, plastů, očista motoru, VI sraz Činěves, očista motoru, koupě několika dílů, výměna masky, už spolu máme najeto 1000km tedy najeto 81 000 km :-), technická kontrola absolvována v únoru, prošli jsme bez problému, natřená hlava motoru, nové koberečky, zazimování, sehnány sedačky v dobrém stavu
2017
Projížďka v zimě, umytí, načernění nárazníků, koupě originálních poklic, koupě dobové bedny na nářadí, Už máme najeto 82 000 km, montáž krabice na nářadí, Sraz Škoda Doksy jaro 2017,Sraz Memoriál Elišky Junkové 22.ročník Nový Bydžov, nové štítky, znak na masku,mlhovky, sraz VII. Sraz historických vozidel v Činěvsi, sraz Škoda Doksy podzim 2017, Jičínské erekce 2017, nové opěrky GLS, najeto 83 000 km, zazimování, dnes 16.11 2017 je to přesně 2 roky, co jsme ji koupili takže výročí, nově nastříkaná hlava motoru, novej výfuk a těsnění, očištěný blok, nastříkaná víčka, Poklice škoda 130, nové tlumení motoru (alobal). Nové ofuky oken.
2018
Volant 130 gl, Ipur lišty nad čalounění,STK v březnu bez závad, lékárnička s vybavením, samodomo zadní světla, 30. Škoda sraz Doksy, druhá zadní mlhovka, 2.Škoda sraz v Poděbradech, bílé kryty blinkrů, palubka Rapid, ipur lišty - namontovány, VIII. Sraz v Činěvsi, v ten den najeto 84000 km, Hladké krytky klik, lišta do palubky, výměna oleje, nasazen původní volant, ale se středem GLS, dobové přítlaky na stěrače, kompletní omytí podvozku, nová dvoudílná maska konečně s tím ,,správným" znakem, osvětlení kastlíku, poklice, vzhledové úpravy motoru, Tapece GLS zadní, zimní focení s amik-cz, zazimování
2019
Dvojité tlumení motoru na kapotě, štítek ESTELLE TWO, bíle nabarvené loga výrobce na nasavačích na kapotu, mini repro bednička, jarní kontrola před vyjetím, probuzení, vyjížďka, nový volant, umytí, k autu koupen obyťák QEK junior, příprava na Doksy, absolvovány Doksy s obyťákem, jezdíme každodenně, když je hezky, nová sklíčka mlhovek, Facelift - maska Belgičanka, požár - kabel od cívky k rozdělovači, podzimní Doksy opět s karavanem, přeleštění několika motorových dílů, 16.11.19- Tak už 4 roky..., bílé blinkry, koupeny kopretiny, žlutý polep mlhovek, samolepka ŠKODA na zadním čele, přední GLS tapecírunky od Bělásek (děkuji)
2020
Led SPZ osvětlení, kola kopretiny, polep obou ramen nápravy nápisem Škoda, načipováno kolíňákem, Pohofest, zatmavené blinkry, žlutý proužek na volant, pokličky na kopretiny, křidélko GLS, dnes 16.11. 2020 to už 5 let spolu táhneme, Nové autorádio, nové reproduktory
2021
Kouřová zadní světla, tahokov v masce, led žárovky na zpátečky, stalo se daily car číslo 2, Hella kryty mlhovek, poslední z posledních hlavních dílů, který mi chyběl do interiéru - GL sedadla v krásném stavu, mřížky do oken, křídlo, sklíčko dveří bez nálepek, pětikřídlové přítlaky stěračů, sportovní násada na řadící páku a panel z lepší výbavy, černě lakované, sloupky, rámy dveří, okapničky a prahové lišty, 12.10. uložení k zimnímu spánku, letos byla sezóna slabší, moc jsme si nezajezdili
2022
Jarní oživení, jezdíme jako daily car, nový olej, nové svíčky PAL N8Y, odspoilerováno, dvoubarevný hirsch, roletky na zadním okně, Pohofest 2022, jezdíme po ČR, pomalu ukládáme k odpočinku, nasazeny tygrované potahy proto, aby mi ty GL sedadla taky vydržely; 16.11. - 7 let s tímto vozem…, 21.11. po delší době vytažení ven na letních kolech, baterka skomírala, byl jsem ve městě roztláčen…, pojazd osobowy komediantski
2023
10.3. První vytažení už s novou baterkou, jezdíme, sraz v Novém Bydžově
Honza/Škoda 120/Máňa - komentáře:
15:10:43
12.01.2019
12.01.2019
kraska98
-> Bukaj: Jak se na to dívám, tak mě to jen utvrzuje, že minimálně ten podlahový koberec mám gls. Nevím, jestli to někak souvisí s tím, že mám připlatkovou barvu a další výbavu. Spíše už to ke konci fakt neřešili.
14:37:26
12.01.2019
12.01.2019
Bukaj
-> Tom Troll: Kdybys četl pozorně, všiml by sis, že popisuji koberce od modelu 86 - v té době už i socka měla textilní koberce (nebo až o rok později?)...
Jinak na fotce to není moc výrazné, ale na živo je rozdíl markantní - nahoře GL (převládají tmavá vlákna), dole L (převaha světlých vláken):
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_553_177543__20 19-01-12_14-32-31_74.jpg
Jinak na fotce to není moc výrazné, ale na živo je rozdíl markantní - nahoře GL (převládají tmavá vlákna), dole L (převaha světlých vláken):
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_553_177543__20 19-01-12_14-32-31_74.jpg
14:31:20
12.01.2019
12.01.2019
Tom Troll
-> Bukaj: Snad nezanevřem na socku.
e: A GLi měly taky 2 verze, černý nebo béžový
Otázka stojí, jestli měla legendární 135Li bez díry eLkovej, nebo GLkovej
e: A GLi měly taky 2 verze, černý nebo béžový
Otázka stojí, jestli měla legendární 135Li bez díry eLkovej, nebo GLkovej
14:30:56
12.01.2019
12.01.2019
Bukaj
-> Bukaj: A ještě jsem pozapomněl zmínit rozdíly v podkladu koberců - novější provedení má místo plastové lisované plsti, která fungovala i jako protihluková izolace, jenom plastovou folii - koberec je celkově tenčí, lehčí a asi i levnější na výrobu (proč jinak by měnili technologii?)
14:19:33
12.01.2019
12.01.2019
Bukaj
Vstoupím do debaty ohledně koberců: Pokud vynecháme všechny užovkové varianty, M1, nějaké pozůstatky z dob užovek a emjedniček v modelu 85 a podobné tvarové, materiálové i barevné prehistorické odchylky (bylo by to na dlouho) a budeme se soustředit jen na poslední Mkové varianty koberců, tak standardně byly od modelu 86 4 typy koberců:
- Klasika boleslavský "L" koberec - asi dnes nejčastěji k vidění - světle šedý
- "GL" koberec - struktura, textura materiálu a tvar stejný, jako u předchozího, jen tmavší (více černých a méně šedých vláken v koberci) - zajímavost: černá vlákna lépe odolávají UV záření, takže tento koberec víc vydrží. Z klasického "L" koberce postupně na osluněných místech mizí světlešedá vlákna a zůstávají jen černé "lysiny" GL koberec měly všechny vozy z vrchlabské produkce (ve Vrchlabí se vyráběly lepší výbavy sedanů) a pokud se vozy GL/GLS výbav montovaly i v MB, pak pravděpodobně též měly tento koberec.
- Coupé koberec šedý - vlastně tentýž tmavěšedý koberec, jako u GL/S, jen zadní díl koberce měl o dvě díry na uchycení sedáku méně a taktéž neměl přišité "uši" na zakrytí prahů zadních dveří, jako sedany.
- Coupé koberec béžový - totéž, co předchozí, jen z béžovohnědé kobercoviny.
Ještě bych mohl uvést koberce pro vozy se vstřikováním, které v zadním dílu neměly propálenou díru na páčku sytiče a dále koberce, které se po spotřebování skladových zásob původní kobercoviny vyráběly z kobercoviny pro Favorit, ale to už jsme v jiné éře...
- Klasika boleslavský "L" koberec - asi dnes nejčastěji k vidění - světle šedý
- "GL" koberec - struktura, textura materiálu a tvar stejný, jako u předchozího, jen tmavší (více černých a méně šedých vláken v koberci) - zajímavost: černá vlákna lépe odolávají UV záření, takže tento koberec víc vydrží. Z klasického "L" koberce postupně na osluněných místech mizí světlešedá vlákna a zůstávají jen černé "lysiny" GL koberec měly všechny vozy z vrchlabské produkce (ve Vrchlabí se vyráběly lepší výbavy sedanů) a pokud se vozy GL/GLS výbav montovaly i v MB, pak pravděpodobně též měly tento koberec.
- Coupé koberec šedý - vlastně tentýž tmavěšedý koberec, jako u GL/S, jen zadní díl koberce měl o dvě díry na uchycení sedáku méně a taktéž neměl přišité "uši" na zakrytí prahů zadních dveří, jako sedany.
- Coupé koberec béžový - totéž, co předchozí, jen z béžovohnědé kobercoviny.
Ještě bych mohl uvést koberce pro vozy se vstřikováním, které v zadním dílu neměly propálenou díru na páčku sytiče a dále koberce, které se po spotřebování skladových zásob původní kobercoviny vyráběly z kobercoviny pro Favorit, ale to už jsme v jiné éře...
13:44:56
12.01.2019
12.01.2019
Rudá Máňa
-> kraska98: to nevim, je to možný
13:40:59
12.01.2019
12.01.2019
kraska98
-> Rudá Máňa 12.01.19 12:07:08: Ten můj vypadá tak samo jak ten tvůj gls na této fotce. Když se teď dívám na tu mojí fotku, tak mi přijde, že je tam trochu rozdíl v odstínu mezi kobercem na podlahu a kobercem na podběhy. Ten podběhový světlejší, což by odpovidalo Lku, ale ten podlahový vypadá jako gls. Všímám si toho až teď, jediné, co mě napadá je, že soudruzi už ke konci výroby dávali do aut zrovna takový koberec, co měli na skladě ?
12:37:22
12.01.2019
12.01.2019
Rudá Máňa
-> Tom05: no pravě, ta cena, ostatně stačí mi LS
12:25:15
12.01.2019
12.01.2019
Tom05
Pokud sháníš sedačky, tak na bazoši jedny jsou, vcelku běžný stav, akorát ta cena.
auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-120-GLS-SEDACKY.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-120-GLS-SEDACKY.php
12:11:14
12.01.2019
12.01.2019
Rudá Máňa
-> kraska98: vím že ve škodovce byly eLkové, koberce GLS mám od Tomáše Kučery, a už dříve jsem věděl že tmavší jsou GLS
12:07:08
12.01.2019
12.01.2019
Rudá Máňa
Snad je to dost vidět, stará fotka, kdy byl ještě vzadu elkový koberec a v předu už gls
12:04:09
12.01.2019
12.01.2019
kraska98
-> Rudá Máňa: Ale když se podíváš na fotku tvého gls a mého Lkového koberce, tak mi to příjde přesně naopak.
11:53:57
12.01.2019
12.01.2019
Rudá Máňa
-> kraska98: právě že gls je tmavší a dle mně huňatější
11:25:20
12.01.2019
12.01.2019
kraska98
-> Tomaso435: Já ani moc nevidím rozdíl mezi tím gls a lkovým. Možná, že Lkový je tmavší ? img36.rajce.idnes.cz/d360
3/.../IMG_20181014_132000.
jpg?ver=0
11:03:16
12.01.2019
12.01.2019
Tomaso435
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../11673_2018-0
8-05_19-14-19_9.jpg
píšeš koberec GLS ... to je nějakej lepší ? v naší 105L z 9/86 byl taky.
píšeš koberec GLS ... to je nějakej lepší ? v naší 105L z 9/86 byl taky.
23:01:21
02.12.2018
02.12.2018
SID007
-> amik-cz: Ne nadarmo se jim říká ,,člun ve skluzu"
19:03:14
02.12.2018
02.12.2018
Rudá Máňa
-> amik-cz: Tak teď je kufr narvanej věcma, takže teď to má ideální vejšku
18:59:50
02.12.2018
02.12.2018
amik-cz
Kdepak snižovat, emko musí trčet do výšky, další kdo se tím už může jen pochlubit je volha carevna
20:16:40
01.12.2018
01.12.2018
Rudá Máňa
-> Bolek130: díky