V skratke, v poradi moja tretia škodovka, kedysi auto len na pekne pocasie, v zime nejazdena, terajšie vyuzitie na slalomove preteky...
Škoda 105 L ročník 1986 kupovaná od prvého majiteľa mnou v 2010, už vtedy osadena motorom 130 a 5st. prevodovkou zo suchými poloosami, dedo asi auto chystal pomaličky na to čo ho u mňa čaka...
motor - stavba Dušan Fišer v roku 2016, blok 742.136 , vačka ... no neviem teraz presne ale hádam to časom upresním ale je to okolo 300 +-, sanie cez hlavu, Webre 45, rozdelovač bezpodtlakový BOSCH z mechanickym obmedzovačom nastaveným na 7200ot. palivové čerpadlo... ANO je tam AC pumpa, zvody 4+1 a priečak pod naraznikom ...
nameraný výkon 117koní a 144Nm
spojka - keramicka
prevodovka - Kalmar motorsport 5st dog-box, samosvorny diferencial, zosilene hriadele, zosilene vika, LOBRO poloosi
tlmiče a pružiny - na zakazku vyrobene u firmy Profi Performance
disky - MTX pavučiny 5,5x13
+ 3 dielne MTX hlinik predok 6 a zadok 7
gumy - toyo prosex R888R a avon zzr 185/55 predok, 215/55 zadok
brzdy - odstraneny brzdovy posilovac a nahradeny vahadlom po vzore 130LR
- vpredu 4 piesty prevrtane medzi piestikmi takže vrch je zaslepený a ide iba jedna hadička a netreba prepojky, chladene kotuče a ferodo ds2500 , zadok seria
karoseria - tak ako na foto, odlahčená o zadnu radu sedačiek, izolacne hlukove hmoty a prispieva aj hrdza v podbehoch, sedačky Sparco Sprint s prepadlou homologaciou a 3 bodové pásy
Aktualna vaha (9/2018) 820kg
audiovideo:
Násedlovice 2017
Matej Dvorský, Násedlovice
Slovakia Ring 2017
Bojnice 2017
Posledne tankovanie 2017 - nedela škoda 105
Posledne tankovanie 2017 - sobota škoda 105
Hewland dog box prevodovka skoda 105 :)
Baby Blue - komentáře:
-> squalo: hovado nekulturne
Gratulujem
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak prve tohtorocne preteky mame za nami, podvozok od Profi Performance je nieco neskutocne a skladam im za to poklonu
![171](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
, musim si zvykat na to ze to auto sa chova ako motokara a poslucha na kazdy povel, co sa celkovo odzrkadlilo aj na vysledku v absolutnom poradi 8 zo 116 zucastnenych a podarilo sa mi porazit aj Hondu NSX
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: kupim ti v ziline klobasu a sofokolu
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> squalo: to od teba nebolo pekne
![12](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
-> MOLSO: aj by som ti poslal link na tvoje video z nasedlovic
![107](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
Tak nahodene nove pryže uvidime ako dopadnu po tejto sezone s novym setupom
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> squalo: Mě je to jasný že to tak máš kvůli ET, a aby se to vešlo pod lem při zapruzeni.Ale je to nezvyk to vidět poskládaný takhle naopak, když ten střed je vidět. A rozumím tomu že preferuješ aby to fungovalo...
upraveno 1x, naposled 12.03.2019 17:31:57
-> squalo 11.03.19 23:24:03: Pěkný, jsem zvědavý na pocity. To s těma pružinama si nejsem jistý, ani Křistek toho moc na škodovku nenabízí a Hušek už vůbec ne. Jede si těch svých 71kN na předek a myslím 44kN na zadek a fertig. Až to budeš někdy rozdělávat, dej šroub opačně, má být od převodovky, aby případně při povolení nemohl vypadnout.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
upraveno 1x, naposled 11.03.2019 23:29:36
-> Tuner#2: áno tlmiče a pružiny sú asi od pána Huška a boli robene presne na mieru s tým že najprv bolo auto navážené na nápravách a bola zadefinovaná váha vozidla aj z jazdcom +- dáke kilo, šikmé ramena sú na unibaloch kvôli nastavovaniu, to zúženie je riešené takto kvôli prípadnému prepruženiu a vopred určenej svetlej výšky a k tomu odpovedajúcej geometrii zadnej nápravy, guma je aj pri prepružení len kusok od falcu
e: auto sa upravuje u Profi Performance
upraveno 1x, naposled 12.03.2019 07:15:27
-> squalo 11.03.19 22:55:23: A není to zůžený až moc? Hlavně ten zadek už je dost schovaný. Nechci zpochybňovat něčí práci, ale tlumiče i pružiny vypadá, že bere od Huška tak jak jsou a bez mechanických zásahů toho na škodovce moc nenastavíš a mě docela dlouho trvalo než jsem si našel to co mě vyhovuje a nemusí to tak mít každý.
Každopádně jsem zvědavý co na to budeš říkat a budu rád za postřehy třeba včetně toho jaká to byla cca. investice.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Lubes120: tak ako píše T2, sú to tie iste kolesa, teda sú síce druhe limce
-> Tuner#2: zúženie bolo nutné kvôli novému podvozku, jeho nastaveniu a funkčnosti, tak ako mi to pán Kolbábek navrhol,
-> MVM: áno vyzerá to blbo ale nakoľko som potreboval schovať kolesa do karosérie, tak vpredu bola jediná možnosť ako to dostať čo najviac dnu zošroubovať to až za stred aj keď som z vonkajšej strany dával ten najužší límec, priorita je teraz funkčnosť a nie vzhľad
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Tak diky tomu že je to dělený disk to jde smontovat všelijak. Já to montoval vždycky tak jak se má .. Tohle mi uplně normální nepřijde - ale proti gustu ..
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> squalo: a co su to za.kolesá na poslednej foto?
-> Antony: -> Petrson: -> Tuner#2: ano su to HP na zakazku robene, fotky auta budu najskor az za dva tyzdne kedze auto je este u majstra, sam som zvedavy jak to dopadne ale tak prvorade je ze bude podvozok fungovat ako ma
Mě právě zmatla široká pístnice, myslel jsem, ze HP už široký nedělá