
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.6.2006-příprava sácího potrubí pro karburátory
26.6.2006-vyztužená ramena,a hotové sání..
Podvozek
-vyztuzena ramena,otocene misky dorazu
- stabilizátor: serie
- tlumiče: nové přitvrzené série
- přední pružiny: 250ky (alá Saky)ze kterych zbyli uz jen 170 :)
- přední kotouče RS (chlazené) + 4písty
-zadni náprava:
- tlumiče: nové přitvrzené série+pruziny seriznute o jeden a pul zavitu
-vyztužená podelná i šikmá ramena(nove silentbloky v podelnych i sikmych ramenech)
-nove brzdy(pakny+brzdove valecky)
Motor:
cely motor je po kompletnim Go
- Favorit 136
- ostrá vačka 280/280
- snížená hlava Mpi
- 3 bodove svice
- karburátor Š130 prozatim:) pripraveny karburatory z Hondy CBR900F
- odlehčený setrvačník 4,3kg
- startér original škoda 130
- 5q převodovka po GO
-novy spojkovy valecek+nova lamela+nový pritlacak Sachs z feliny
-vyfuk otto racing..(made in usa)
v planu:hlavne new kola +tvrdsi pruziny dopredu i dozadu..jinak new skorepiny
26.6.2006-vyztužená ramena,a hotové sání..
Podvozek
-vyztuzena ramena,otocene misky dorazu
- stabilizátor: serie
- tlumiče: nové přitvrzené série
- přední pružiny: 250ky (alá Saky)ze kterych zbyli uz jen 170 :)
- přední kotouče RS (chlazené) + 4písty
-zadni náprava:
- tlumiče: nové přitvrzené série+pruziny seriznute o jeden a pul zavitu
-vyztužená podelná i šikmá ramena(nove silentbloky v podelnych i sikmych ramenech)
-nove brzdy(pakny+brzdove valecky)
Motor:
cely motor je po kompletnim Go
- Favorit 136
- ostrá vačka 280/280
- snížená hlava Mpi
- 3 bodove svice
- karburátor Š130 prozatim:) pripraveny karburatory z Hondy CBR900F
- odlehčený setrvačník 4,3kg
- startér original škoda 130
- 5q převodovka po GO
-novy spojkovy valecek+nova lamela+nový pritlacak Sachs z feliny
-vyfuk otto racing..(made in usa)
v planu:hlavne new kola +tvrdsi pruziny dopredu i dozadu..jinak new skorepiny
Bryan/Škoda 130 - komentáře:
-> Kabal: a muzu ti je splacet? dejme tomu po 20 kc tejdne.. ja ci mit taky barevnej podvozek prosiiim

-> Wrcteam: no ty voe ty maj historickou hodnotu... bez tak byly vyrobeny ete za komancu... vydim to tak 200,- za odstin... a ze jich tam je
-> Kabal: hele ja newim kolik chces... no tak tak.. no mysslim ze prazdna krabka od cigar ti bude stacit

-> mirčán: nestoji mi za to abych se vyjadroval k tomu co jsi napsal..snad jen ubohy!!
-> Wrcteam: hele vodovky bych doma ete nekde nasel... ale levny to nebude, kolik das?
pruziny z gauce seriovy vodovkovy tlumice sakra tzo cu taky

-> Kabal: :D taky dobry to bych radsi predelal garaz:D
-> mirčán 01.06.06 12:02:29: ale copak jsi slysel... preco se ho mame vyvarovat???
jinak si myslim, ze vodovky na tech tlumicich docela drzi!!!! i kdyz se rika: zdani klame!!!!!
ty vole!!! ted sem dokouknul kdo to auto vlastni!!!! dej te si na nej vsichni pozor
slušnej motorovej člun!!!!!!! ten centrál je drazší jak celý jestli se nepletu!!!!



-> Wrcteam: no chvilku bude offroad a az bude hotova druha garaz tak to pujde ukrutne dolu...

-> Kabal: predelej garaz.. prece nebudes mit ofrouda kvuli tomu...
-> Wrcteam: no vem si jak ukrutne skrtam kdyz vyjizdim a zajizdim do garage... a ted si ete na tom predstav 175/50 ... to jinak nepude...
-> Kabal: proc budes rusit ty co tam mas:D copak 13ky sou nizsi nez 15ky co?:D tak jako budes mit malej ofroud.. ja bych teda uz nesel ani o 1 cm dolu tedka stim uz mam co delat abych nerozlamal zase prahy
