Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

08:17:18
12.05.2010
Kapřík
-> Karel.: jj, sice je to pikačovina, ale celkem mě zajímá jaký teploty se tam vzadu pohybují. Uvidíme. S tímhle bych to měl změřit všechno. Sám su zvědavej jak teplej vzduch moje provedení sání saje do motoru4
08:04:49
12.05.2010
Karel.
-> Kapřík: dobrej nápad4pak dávej průběžný info, celkem mě to zajímá, třeba bych se opičil 4
07:53:06
12.05.2010
Kapřík
07:52:41
12.05.2010
Kapřík
Takže abych se nenudil, vymyslel jsem si novou činnost (a jak by řekl Havlík, budu "tunit") 1

Vykuchal jsem z PC panel na měření teploty, vykuchal jsem z něj desku a display, zabuduji to do středového panelu z feldy co mám v autě (do toho spodního otvoru těsně nad řadící pákou). Čidla natáhnu do motorového prostoru. Jsou celkem 3..takže jedno půjde přímo do sání (abych věděl teplotu vzduchu co jde do motoru). Druhé půjde do motorového prostoru nad výfukové svody. Třetí půjde do motorového prostoru nad rozdělovač..tam někam..Uvidíme co to naměří3
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 12.05.2010 07:52:41
10:52:36
11.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: dobrá informace..snad to bude rozumný pán a půjde se s ním domluvit4 Rád bych zkusil i krapet jiné nastavení. Zajímalo by mě jak se takové 2 stupínky můžou projevit na výkonu. Ideální nastavení motoru je základem úspěchu6
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 10:52:52
10:45:46
11.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Mě to měřil dokonce 3x, ono největší cena je ukurtování a vůbec použití brzdy, dle mě za další měření je to o dohodě.4
10:40:11
11.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: tys měl dělaný 2 měření že? Právě přemýšlím, že bych na brzdu vzal strobo a zkusil jedno měření tak jak to mám nastavené (cca těch 14 - 15st. na volnoběh - tedy prakticky stejný předstih jako máš ty), a při druhém měření zkusit 2 stupínky přidat nebo ubrat. Co by to s tím udělalo.

Teď je otázka zda by ale nebyly lepší 2 měření za současného nastavení a pak jedno měření zkusit jiné nastavení. To bude asi nejlepší. Co si pamatuju tvoje grafy z brzdy, nějaké drobné rozdíly tam při těch 2 měřeních byly že? Měření vyjde na 500 Kč, tak asi zainvestuji když už tam budu. Otázkou je jestli zkusit ty 2 stupínky přidat nebo ubrat3
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 10:41:48
10:36:41
11.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: hrozný že3 Já už su z toho taky na prášky3
10:33:51
11.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Teda ty napínáš, už začínám být nervózní, že budeš mít víc 1 3
10:29:14
11.05.2010
Kapřík
Takže nový termín brzdy je čtvrtek 20. května ve 12 hodin3 Tak jsem zvědavý jestli už to konečně vyjde. Je to jak detektivka..3
21:30:21
07.05.2010
Kapřík
-> minno: 3 3 3 dobře ty4 možná zítra něco vyfotím jestli bude hezky3 4
21:27:59
07.05.2010
minno
-> Kapřík: lenže nás tie tvoje fotky nezaujímajú3 no tak dobre, ale len trochu, no tak ich sem už daj. tak dáš ich sem alebo nie?!!3
20:18:21
07.05.2010
Kapřík
Tak dnešní den jsem se věnoval auto. Umyl jsem to, vyleštil lak, vypucoval uvnitř, nakonzervoval palubovku, vyčistil zaprášenej motor..a půl dne v háji3 Je až neskutečný jak ten můj "shit" lak krásně prokoukne po přeleštění..úplně jsem na to koukal jak to zase hezky vypadá. Budu to snad muset vyfotit. Taky ta termopáska se zajímavě vypaluje. Z původní černé barvy se začíná pomalu stávat nějaká světlá3 Nafotím to..
14:24:34
05.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: když já za to nemůžu. Napodzim padl sníh, teď to neklaplo kvůli tomu, že prý panu mistrovi co brzdu obsluhuje do toho něco vlezlo...nevadí počkáme1
upraveno 1x, naposled 05.05.2010 14:25:02
11:55:45
05.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 05.05.10 11:45:25: woe



-> Kapřík: Teda Ty napínáš víc než já s kolama 3
11:52:12
05.05.2010
Kapřík
-> havlik: 3 3 jojo taky si říkám. Třeba pak budu z toho čísla zklamanej a budu si říkat, že dokud jsem nevěděl hodnotu, jelo to daleko líp3
11:45:25
05.05.2010
havlik
-> Kapřík: aspon si o týden dýl budeš myslet že to jede jako krává3
11:44:33
05.05.2010
Kapřík
Měření výkonu na brzdě se minimálně o týden odkládá. Dnes jsem si chtěl potvrdil objednání ale bohužel jim do toho něco vlezlo a musel se zítřek zrušit. V pondělí budu domlouvat nový termín snad někdy příští čtvrtek/pátek...8
20:27:16
03.05.2010
Kapřík
-> Cesnek: díky4
19:59:03
03.05.2010
Cesnek
Mooc pěkná kára
Extreme Tyres