skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
-> PetrDNX: ticho zavidim
-> Tomáššš: Dík,ale pochvala patří hlavně fotografům

-> PetrDNX: moc pekne fotky 

-> PetrDNX:
Fotka c.:118-to jsem ja s tatikem, dobra fotka auta s nama v pozadi.
Fotka c.:118-to jsem ja s tatikem, dobra fotka auta s nama v pozadi.
-> Péďa17: Dík

-> PetrDNX: Dobrý nápad se zadním čelem z užovky
-> Jarinko: Dík

Krásna... 

-> radekp: jako mám ho tu navíc, včetně gum, vypodložení. Ale asi přijde jednoho krásnýho dne do stovky.
-> vhml: Jsem čekal spíš: "Jasně, hned ho balím, zítra posílám".
Nahlodali jste mě, možná přikúpíme

Nahlodali jste mě, možná přikúpíme
-> radekp: neztrácej čas s 20 a dej rovnou 21. Ještě se vejde do 20mm gum.
-> vhml: já mám 18ku a myslel jsem si jak není 20ka zbytečnost...ale jestli to pomůže prohrabu ve vracáku, tak sem s ním, kdo mi ho půjčí na test?
třeba přes zimu


-> PetrDNX: hrabání nejspis vyresil ten prední. Já místo 18mm dal 21mm a bylo to hned znát. Aktualne jsem na 23mm a jeste prodlouzenej v unibalech spolu se zadkem a auto se celkem úspěšně převrací :-D
-> Tuner#2: Bohužel oba najednou,ale když už to bylo na heveru...Až budou ty pružiny aktualní,tak se mnou určitě počítej

-> PetrDNX 26.07.12 22:53:00: Aha, takže tys měl před tím 16tku a teď jsi rovnou dal oba? Škoda to je zas víc změn najednou, ale i tak jsi mě nahlodal 
Pružiny na zadek jsou +90% to by mělo k 80% předku stačit, ale v plánu je celá série +200% jak předek, tak zadek ale budu to řešit až s přestavbou auta což vidím nejdřív za dva roky v zimě

Pružiny na zadek jsou +90% to by mělo k 80% předku stačit, ale v plánu je celá série +200% jak předek, tak zadek ale budu to řešit až s přestavbou auta což vidím nejdřív za dva roky v zimě

-> Kurier Grobar: -> Kurier Grobar: Jedna fotka je v mých fotkách,ale líp nafocenej ho má Martin skoda-virt.cz/cz/.../4311
-martin-skoda-120l
-> Tuner#2: Taky jsem z toho měl strach,ale je to tak.Jezdili jsme celý vkend na Czechringu a při otočkách kolem pneu na dvojku tomu za apexem naložím a krásně se utrhne zadek "jak se špérou".Dřv byl jen kouř od vnitřního kola a nic víc.Nejspíš je to kombinací obou stabíků.Přeci jenom je to teď 20+18,oproti 16ti.Jinak pružiny mám od tebe a jsou seřezaný skoro na max
Mimochodem,neplánuješ něco tvrdšího dozadu?Stabík je od Mourala(Mourka)

-> Tuner#2: -> PetrDNX: sorry pánove, ale nemáte niekde foto alebo link na ten stabik? 

-> PetrDNX 26.07.12 21:02:33: Takže pružiny tak jak jsem psal a nebo v předu máš jiné? Ty s ty předky odemě uříznul z obou stran viď?
Zabránění rozkolíbání jsem čekal a to je to co mě na tom láká taky, ale překvapilo mě, že vnitřní kolo méně hrabe. Čekal jsem opak, že se bude vlivem stabíku odlehčovat a bude naopak hrabat víc
Poslední dotaz, stabík je teda od Svozila?
Zabránění rozkolíbání jsem čekal a to je to co mě na tom láká taky, ale překvapilo mě, že vnitřní kolo méně hrabe. Čekal jsem opak, že se bude vlivem stabíku odlehčovat a bude naopak hrabat víc
