
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
-> minno: Jsou to plynokapalinový tlumiče tak tohle je nádobka na plyn. Popravdě nevím, ale řekl bych, že vzhledem ke spodnímu připojení je v tý nádobce membrána, která odděluje olej od plynu. Díky plynu je v kapaline velký tlak, což zabraňuje pěnění a slábnutí účinku.

-> Eidy 01.10.13 07:55:38: Aha. A k čomu to slúži?
-> PetrDNX: A nie sú tie ramená nejaké široké? Myslím trubku, cez ktorú prechádza hriadeľ. Príde mi to širšie ako je zvyklosťou, a čiže aj hriadele by boli nejaké širšie(?).
-> PetrDNX: A nie sú tie ramená nejaké široké? Myslím trubku, cez ktorú prechádza hriadeľ. Príde mi to širšie ako je zvyklosťou, a čiže aj hriadele by boli nejaké širšie(?).
-> PetrDNX: : ale ty jsi to měl jen na podélných a na šikmých klasiku, ne ?
a jak to myslíš na tohle auto ? je to jako žehlička, co má Eidy na okruhy nebo se pletu ?
a jak to myslíš na tohle auto ? je to jako žehlička, co má Eidy na okruhy nebo se pletu ?
-> T: Unibal asi ne,měl jsem je na podelných u vlečky a nějak mi to nesedělo.Nevím proč,ale nejsem přesvědčenej o tom,že na takovymhle autě je nejlepší všechno na tvrdo

-> PetrDNX: ? aha, takže domo-robo.....tak pokud se přeplátuje, tak proč by to nefunovalo :-) a bude unibal ?
-> T: Náprava byla k tlumičum a asi nejezdila. Víc o ní nevím. Kupoval jsem to od člověka kterej taky nevěděl.
-> PetrDNX: : proč ne Molčan ? cena ?
a víc nám o té nápravě neřekneš ?
jezdila ?
a víc nám o té nápravě neřekneš ?

-> PetrDNX: Díky.
-> Eidy: 50mm
-> PetrDNX: můžeš mi prosím změřit průměr těla tlumiče? Především předního. Děkuju.
-> radekp: máš SZ

-> Tuner#2: Od koho je náprava nevím,ale vyztužovat se ještě bude.Taky jsem zvědavej jak to bude fungovat

-> minno: Externí nádobka na stlačený plyn.
čo sú to za čudá pripojené hadičkami k tým tlmičom?
No kruci, tak o tom se mi zdá jen v nejvlhčích snech
Můžu vědět cenovku do SZ?

Můžu vědět cenovku do SZ?
Podvozek moc pěkný, ale co ta peklo "molčanovka"? Od koho to je? Trochu bych se bátl, že to není přeplátováno a bude se to lámat. Jsem zvědav jak budeš s podvozkem spokojen 

Jojo, v Brně to byla jediná hezká hala, jinak to stálo za prd. 

Tady jsou další fotky picasaweb.google.com/1050
46241057948635639
-> Eidy: Zatim jen na Fejsbůku www.facebook.com/pages/..
./211695278868394
-> PetrDNX: pěkný. Nebylo by víc fotek?