skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle autíčko, byla láska na první pohled! Jak sem viděl tu cenovku, už sem věděl, že to musím mít za každou cenu. Stálo mě to hodně konfliktů doma, ale sem za ní moc rád. Jet v ní je zážitek. Má pár vad na laku, ale za tu cenu mi to vůbec nevadí, snadno se to opraví. Jinak motor zatím klasika-jede to strašně. Ale možná že tak 120 jede normálně. Nevim, sem zvyklej na fávo. Všechno co šlo je zavařený, kastle je z 99% zdravá. Jako srdíčko je v plánu 50kw bývala stříkačka fazole. Teď nějak přežít zimu, opravit lak, dát jí do stavu aby se mi maximálně líbila, udělat motor, 4pístky mam připravený k repasy, příde tam vlečka(možná), a pak se uvidí. Každopádně v příštím roce s ní chci bejt vidět*52*
21.1.2007
Tak reaktor už je doma, motor je zatim holej, přijde na ní setrvák ze 130, vodní pumpa ze 120, alternátor z fábie, nejspíš klasickej rozdělovač, z fábie taky termostat převařený sání, svody rapid, kdybych sehnal, tak 136 natryskovanej karbec, už mám i externí palivové čerpadlo. Kdyby měl někdo zájem, můžu sehnat, za 1200 + pošta*4*
5.2.2007
tak na motor už má skoro vše nakoupeno:
olej, svíčky, hlavu z 50kw fábie, el.čerpadlo, repas. rozdělovač, nový těsnění, pumpu, do pár dnů bude 130setrvačník, altík fábie, temostat s čidlem a sání..
Dnes sem začal z odstrojováním starýho motoru, a sundal rozlámaný prahy.. foto dodám časem
8.2.2007
tak starej motor je sundanej a očesanej, 120 vana přijde v nejbližších dnech na novej motor, dneska sem nasadil přetěsněnej termostat, přetěsnil sem víko rozvodů, vyměnil řemenici za škodováckou(kuli klíňáku), do díry po vyrvanym kroužku na klice sem nandal ložisko, takže tam už čekam jen na setrvačník ze 130, na kterej přijde přítlačák ze 120. pak už jen nasadit vodní pumpu, alternátor, sání se svodama a pude bydlet na auto. tam se pak vymění hlava za 50kw fábii s kuželovýma pružinama ventilů, nasadí rozdělovač, karbec a bude zkušební jízda-už se nemůžu dočkat *1*
12.2.2007
taaakže, novej reaktor už sídlí na autě, snad ještě dlouho úspěšně bude. s pavlovo velkou pomocí(teda spíš sem mu já asistoval:o)) a pár klasickýma problémama sme ho dneska umístili tam kam patří. teď už je vyměnit hlavu, nasadit rozdělovač a altík, zapojit elektriku, dolít tekutiny a zkušeební jízda!
5.5.2007
Dlouho sem tady nic nepsal, ale to zdaleka neznamená, že se nic nedělo. Právě že se toho dělo až moc. Motor je pořád v autě(kupodivu), ale pořád nejede tak, jak má, nejdřív byl problem s úbytkem vody, který šel do oleje, následně s vyřešením problémů okolo benzínové pupmy, a ten je tu problem s tim, že když se motor zahřeje,cca po 15 km, přestane jít druhý píst, svíčka při vyndání háže, ale prostě nende. Je víc možností, co by to mohlo být, doufam, že se to povede odstranit, ptž motor de jinak slušně. Mno, jinak z tý vzhledový stránky, s Razorem sme nalepili, dokytovali nový laminátový prahy, stejný jako původní-rozlámaný. Taky je v lakovně nový čelo-přední je pomačkaný ošklivý. Ted momentálně čekám, až mi pan lakýrník zavolá, abych si pro autí dojel. Jinak vzadu přibyla čirá optika. Vevnitř jsou nově alu koberce a volantík Pulsar by Razor. Až budu mít autí doma a bude hezčí počasí, udělam reklamní foto pro sponzory *2*
19.5.2007
Mam před maturitou, tak sem se alespoň zmohl po dlouhé době na nový fotky, tak můžete začít kritizovat*2*
9.8.2007
Chuuz,
tak po třech měsících aktualizace, fotky přidám až bude něco k vidění.
Koukam že Pavel už mi auto nejen opravuje, ale už se pustil i do aktualizace popisu:D Poděkuju až na konci.)
Takže, jak už Razor naznačil, auto z ničeho nic cca před dvouma měsícema přestalo z ničeho nic jet,
podezření bylo buď na poloosu, diferenciál, nebo spojku. Pravdivé se ukázalo to poslední. Ale tehdy jsem to ještě nevěděl, tak sem měl alespoň záminku koupit vlečku.
Za ty dva měsíce jsem byl takovej lempl, že sem se přes samou práci(živím se jako řidič z povolání) k autu nedostal, takže práce stála. K tomu, aby se něco dělo mě musel dokopat až můj nenahraditelný dvorní mechanik, bez kterýho by to asi takle nevypadalo a nejelo, Razor. (Razor-trezor, jak mu neoficielně říká má přítelkyně)... Když už se teda konečně začalo dělat a sundal se motor, tak hle, spojka v piče:o) Ale co, když už tu nápravu máš, tak jí tam dáme, pravil Paulo Razorovic. A taky že jo, tenhle tejden byl o5 ve znamení rozřezaných rukou, rozjebaných kloubů, německého slovníku a pěny u držky od samého vzrušení(Pavel ví...)
Nechci to zakřiknout ale vypadá to, že pokud se nestane nic neočekávaného, tak by jsme zejtra měli jet na první sraz s autem tak jak jsme na něm od zimy s přestávkama makali, takže pokud to někoho zajmá, tak na Příbrami bude k vidění My lovely bitch.
Koněc filma
21.1.2007
Tak reaktor už je doma, motor je zatim holej, přijde na ní setrvák ze 130, vodní pumpa ze 120, alternátor z fábie, nejspíš klasickej rozdělovač, z fábie taky termostat převařený sání, svody rapid, kdybych sehnal, tak 136 natryskovanej karbec, už mám i externí palivové čerpadlo. Kdyby měl někdo zájem, můžu sehnat, za 1200 + pošta*4*
5.2.2007
tak na motor už má skoro vše nakoupeno:
olej, svíčky, hlavu z 50kw fábie, el.čerpadlo, repas. rozdělovač, nový těsnění, pumpu, do pár dnů bude 130setrvačník, altík fábie, temostat s čidlem a sání..
Dnes sem začal z odstrojováním starýho motoru, a sundal rozlámaný prahy.. foto dodám časem
8.2.2007
tak starej motor je sundanej a očesanej, 120 vana přijde v nejbližších dnech na novej motor, dneska sem nasadil přetěsněnej termostat, přetěsnil sem víko rozvodů, vyměnil řemenici za škodováckou(kuli klíňáku), do díry po vyrvanym kroužku na klice sem nandal ložisko, takže tam už čekam jen na setrvačník ze 130, na kterej přijde přítlačák ze 120. pak už jen nasadit vodní pumpu, alternátor, sání se svodama a pude bydlet na auto. tam se pak vymění hlava za 50kw fábii s kuželovýma pružinama ventilů, nasadí rozdělovač, karbec a bude zkušební jízda-už se nemůžu dočkat *1*
12.2.2007
taaakže, novej reaktor už sídlí na autě, snad ještě dlouho úspěšně bude. s pavlovo velkou pomocí(teda spíš sem mu já asistoval:o)) a pár klasickýma problémama sme ho dneska umístili tam kam patří. teď už je vyměnit hlavu, nasadit rozdělovač a altík, zapojit elektriku, dolít tekutiny a zkušeební jízda!
5.5.2007
Dlouho sem tady nic nepsal, ale to zdaleka neznamená, že se nic nedělo. Právě že se toho dělo až moc. Motor je pořád v autě(kupodivu), ale pořád nejede tak, jak má, nejdřív byl problem s úbytkem vody, který šel do oleje, následně s vyřešením problémů okolo benzínové pupmy, a ten je tu problem s tim, že když se motor zahřeje,cca po 15 km, přestane jít druhý píst, svíčka při vyndání háže, ale prostě nende. Je víc možností, co by to mohlo být, doufam, že se to povede odstranit, ptž motor de jinak slušně. Mno, jinak z tý vzhledový stránky, s Razorem sme nalepili, dokytovali nový laminátový prahy, stejný jako původní-rozlámaný. Taky je v lakovně nový čelo-přední je pomačkaný ošklivý. Ted momentálně čekám, až mi pan lakýrník zavolá, abych si pro autí dojel. Jinak vzadu přibyla čirá optika. Vevnitř jsou nově alu koberce a volantík Pulsar by Razor. Až budu mít autí doma a bude hezčí počasí, udělam reklamní foto pro sponzory *2*
19.5.2007
Mam před maturitou, tak sem se alespoň zmohl po dlouhé době na nový fotky, tak můžete začít kritizovat*2*
9.8.2007
Chuuz,
tak po třech měsících aktualizace, fotky přidám až bude něco k vidění.
Koukam že Pavel už mi auto nejen opravuje, ale už se pustil i do aktualizace popisu:D Poděkuju až na konci.)
Takže, jak už Razor naznačil, auto z ničeho nic cca před dvouma měsícema přestalo z ničeho nic jet,
podezření bylo buď na poloosu, diferenciál, nebo spojku. Pravdivé se ukázalo to poslední. Ale tehdy jsem to ještě nevěděl, tak sem měl alespoň záminku koupit vlečku.
Za ty dva měsíce jsem byl takovej lempl, že sem se přes samou práci(živím se jako řidič z povolání) k autu nedostal, takže práce stála. K tomu, aby se něco dělo mě musel dokopat až můj nenahraditelný dvorní mechanik, bez kterýho by to asi takle nevypadalo a nejelo, Razor. (Razor-trezor, jak mu neoficielně říká má přítelkyně)... Když už se teda konečně začalo dělat a sundal se motor, tak hle, spojka v piče:o) Ale co, když už tu nápravu máš, tak jí tam dáme, pravil Paulo Razorovic. A taky že jo, tenhle tejden byl o5 ve znamení rozřezaných rukou, rozjebaných kloubů, německého slovníku a pěny u držky od samého vzrušení(Pavel ví...)
Nechci to zakřiknout ale vypadá to, že pokud se nestane nic neočekávaného, tak by jsme zejtra měli jet na první sraz s autem tak jak jsme na něm od zimy s přestávkama makali, takže pokud to někoho zajmá, tak na Příbrami bude k vidění My lovely bitch.
Koněc filma
Nary-orange - komentáře:
16:18:39
23.12.2006
23.12.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Frisco: Jako pěkná je to se musí nehcat
01:38:58
23.12.2006
23.12.2006
Frisco
-> Urbi: mě se právě ta černá moc nelíbí.. spíš dam tu stříbrnou bo bílou -> THOMMY : měl si bejt na tom srázku, měl sem jí tam, ted bude hafec práce
13:12:59
20.12.2006
20.12.2006
THOMMY
-> Frisco: Ty smradeTise zavidim,az tam das kolecka,tak bude super
16:57:06
18.12.2006
18.12.2006
Petr Urban
-> Frisco: Prave ze tam mrizka je bomba jak je cerná, libi se mi to vic nez stříbrný mrizky. Tak jestli je jenom zebrování pryc, tak to je za chvilu, samozrejme plus zalepení der po tech castech co vyrezu.
18:42:11
16.12.2006
16.12.2006
Frisco
-> Urbi: dyt to je klasická emková, akorát s vyřezaným žebrováním a je tam pláclá mřížka
19:17:07
15.12.2006
15.12.2006
Petr Urban
Prosimte nenafotil bys mi detailne predni masku, libi se mi(moc) chtel bych si takovou vyrobit, prosim vyfot to i se zvedlým kufrem zespodu tu mrizku dekuju. Moc diky jestli mi to nafotis, kdyztak muj email je v id.
07:55:02
14.12.2006
14.12.2006
Frisco
jj, to mračení sem ještě u nikoho takle neviděl..
18:10:43
13.12.2006
13.12.2006
peto19
Ta predna maska aj s mracenym nie nad svetlami je super,a navyse je oranzova a ja tu farbu na skodovkach milujem