jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

14:34:07
21.06.2011
jack51
-> Mates: Díky, no to nastaveni bude asi beh na dlouhou trat. Skoro si rikam jestli by nebylo lepsi met to napevno - clovek by aspon nevymyslel 3
14:33:34
21.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 21.06.11 14:28:16: 47
14:30:39
21.06.2011
jack51
-> matoo: No te zmeny nastaveni na aute se celkem bojim - moc mista tam neni - vzadu jeste jakz takz, ale predek bude myslim zajimavej.
14:28:32
21.06.2011
jack51
-> stika87: Ok
14:28:16
21.06.2011
jack51
-> Tuner#2: Jj, par let zpet jsem v blahe nevedomosti pri instalaci vlecky do uzovky nechal kyvkovy domecky - to byla teprve koza - i s origo prednima pruzinama to bylo krasne nakopnuty, ale jezdit se s tim nedalo. Ale aspon cenna zkusenost, aspon jsem zjistil, ze vlecka ma domecky jine, ze se s takovou kombinaci neda poradne jezdit a taky jsem nedobrovolne zkusil kompletni rozborku kloubove hridele spolu s nakupem novych jehel, protoze vsechny uz jsem nenasel 3
12:28:06
21.06.2011
Mates
-> jack51: Pěkná škodovka2 ,hezky sedí i mezery mezi lemy.



Ohledně tlumičů u mě to bude také pěkné laborování,když jsem nastavil 10 stupen,tak se mi to zdálo docela tvrdé.

Už tě mám v oblíbených a budu sledovat dále.
upraveno 2x, naposled 21.06.2011 12:28:44
12:14:21
21.06.2011
matoo
-> jack51: vyhoda ze ze to lahko zmenis na aute, ja tam vzdy menim ked ideme domov zo slalomu a zabudnem to zmenit na bezne nastavenie, tak niekde na ceste ostanem stat a pekne to vsetko zmakcim...
11:59:47
21.06.2011
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: vecer budou fotky 4 jjj poho snad pojedu tak parada pokecame tam ;-)
11:57:45
21.06.2011
jack51
-> stika87: No fotka stoji za prd 8 - pri nejblizsi prilezitosti to napravim, jinak na lemu je vepredu mezera vetsi, ale prah je v rovine, mozna i trosku niz vepredu.

K tomu podlozkovani pruziny - je to zase problem navic, takze bych se tomu radsi vyhl.

Tak na pohofestu se snad potkame ne?

Jo, jaky prekvapeni? 1
11:55:01
21.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 21.06.11 11:51:27: Tak to jsem rád. Jinak taky jsem zastáncem rovného prahu i za cenu větší mezery kolo/lem v předu. Auto je pak mnohem stabilnější v zatáčkách než když to má zadek nakopnutý jako většina tuzingový škodovek s předkem u země a zadkem v oblacích 4 1
upraveno 1x, naposled 21.06.2011 11:55:24
11:52:28
21.06.2011
jack51
-> matoo: No nastrelil jsem 12/17 - ale jak pisu nize - nevim jestli jsem to neprehnal :))
11:51:27
21.06.2011
jack51
-> Tuner#2: Jj spokojenost - je to obrovsky skok kupredu :), ted to jeste nejak rozumne doladit - to bude horsi.

Tlumice jsem jako prvotni nastrel na nastavil na 12 predek, 17 zadek - asi zkusim ubrat, protoze me to prijde jak motokara - ale mozna je to jenom prvotni sok - precejenom Ateso bylo jak houpacka 1
11:50:42
21.06.2011
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: podle te fotky se me zda ze ten predek je o trosku vejs ale treba fotka klame ;-) zkracena pruzina se da pri nejhorsi vypodlozkovat. jinak si to urcite sedne uvidis ;-) hold nevyhoda malejch kol a nizkoprofilu :) musime se zase nekde strenout a porovnat novinky :) jinak dnes jdu do garze delat prekvapeni 4
11:48:07
21.06.2011
stika87 - Maschinenführer
-> matoo: tak to uz tam rovnou navarit trubku ne ? 6
11:45:33
21.06.2011
jack51
-> stika87: Díky :), no taky jsem nad tim predkem uvazoval, ale nevim jestli je to ruzumny. Jednak uz neni moc kam snizovat - mezi dorazy uz moc mista neni + bych tak rekl, ze pri propruzeni uz ma rameno tendence lamat se nahoru - to neni idealni a proc to jeste zhorsovat dalsim zkracenim dorazu. Dalsi vec je prujezdnost - uz ted se bojim abych neskrtl pres chodnik pri vyjizeni ze dvora. A posledni proti :) - pruziny si jeste sednou - a jak se jednou zkrati, tak uz se to nevrati. Navic nakopnutej zadek taky neni zadna vyhra - uvidim jak si to sedne, pokud bude prah v rovine, tak bych to asi neresil.
11:36:16
21.06.2011
matoo
-> stika87: podla opisu havlika, toto je rovnako tuhe asi v polovici nastavenia tak ako spax na poslednej polohe...
11:34:30
21.06.2011
stika87 - Maschinenführer
-> matoo: myslsi ze jsou tužší nez spax ?
upraveno 2x, naposled 21.06.2011 11:35:34
11:31:16
21.06.2011
matoo
-> Tuner#2: nestazujem sa, aj tak je to tvrdsie ako spaxe
11:29:30
21.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 21.06.11 11:25:09: Na bláto pružinách jsi zapoměl dodat 2 3 4
Extreme Tyres