jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

23:12:53
05.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 05.10.11 23:11:54: Nemají Sprinty náhodou uchycení zespoda? Kdysi tomu tak bylo...
23:11:54
05.10.2011
m8rinek
-> jack51: uchycení do origo úchytů není problém img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_553_152049__20 11-10-05_22-06-13_81.jpg
23:08:37
05.10.2011
jack51
Tak "lepsi" sedacky vcera dorazily - ted jeste vyresit uchyceni a namontovat.
zvětšit jack51/136GL - obrázek od jack51 vložen 05.10.2011 23:08:37
22:45:17
03.10.2011
jack51
-> radekp: Neni zac, jsem rad, ze se ti to libilo :).

Jinak kola budu muset vyresit - tyto nejsou nejstastnejsi volba - snad pristi rok. No a na sedackach se uz pracuje :).

A k tem rezervam - na beznych cestach nemam popravde moc odvahu zkouset limity - rezervy ve me rozhodne jsou - jsem si tim neuvazenym hodnocenim podvozku, pramenicim z mnou nedoresenych veci na napravach pekne nabehl jak vidim 3 .
17:10:26
02.10.2011
radekp
-> jack51: ještě jednou díky za svezení, jede ti to parádně!

K tvému podvozku ...půjč si od někoho kola s pořádnýma gumama a někde tomu nalož...největší rezervy jsou v tobě, podvozek na to má! dobré gumy, sedačky a uvidíš, jak to pocitově bude sedět líp...
22:53:29
15.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 15.09.11 22:33:08: Však v pohodě pochopeno 4 já si tak nějak zbírám reference a klidně si rád přečtu, že by to chtělo tvrdší/měkčí a proč než bude další série 4
22:33:08
15.09.2011
jack51
Jeste abych to uvedl na pravou miru (ted s odstupem casu vidim, ze moje puvodni odpoved byla trosku ukvapena a nepresna) – samozrejme podvozek jako takovy je to dobry a proti serii, ze ktere jsem presel to byl velky skok kupredu, soucasna nespokokojenost prameni z toho, ze „s jidlem roste chut“ a ja vim, ze krome pruzin a tlumicu, ktere jsou vyreseny, tam je spousta jinych restu, ktere kdybych odladil, tak z dane konfigurace vytezim podstatne vic.
15:49:27
15.09.2011
jack51
-> Tuner#2: 6 Perfektne jsi to vystihl - presne to me trapi - upravit a seridit geometrii - vepredu by to chtelo hlavne zvetsit zaklony (ktere snizenim jeste vice utrpely), odklony by taky jeste trosku snesly ... no a hlavne ty gumy -> 175/60, ktery jsou ve skutecnosti stejne siroky jak 165ky neni to prave orechove 8. Horsi co zvolit a hlavne na co to obut - 5palcovy Appola moc moznosti nenabizi a roztec se me zatim menit moc nechce.
14:05:30
15.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 15.09.11 12:20:51: Co Tě přijde na tom špatného? Osobně vidím problém hlavně v kolech a gumách jinak máš předpoklady perfektního svezení. Trochu zvětšit odklony v předu a myslím, že nemáš nač si stěžovat 4
12:20:51
15.09.2011
jack51
-> Čokin: Ahoj, s podvozkem jako celkem spokojeny moc nejsem - ale tlumice byly velky krok dopredu - bohuzel nemam ted moc casu na laborovani, abych odladil ten zbytek :(. Jinak nastaveni mam momentalne predni i zadni na 10, predni jsem jine nezkousel - prijde me to OK, zadni jsem puvodne mel myslim 14, ale prislo me to uz celkem tuhy a citil jsem na ceste kazdy "kaminek", takze jsem vyzkousel tohost snizit.
21:52:51
14.09.2011
Čokin
-> jack51: Honzo jak jsi spokojený s podvozkem? Jaké máš nastavení GAZu v předu a v zadu. Jezdím ted 12 a 15.
08:40:29
01.07.2011
jack51
-> stika87: Nahodou na LPG to nejezdilo spatne, sice na benzin to jede trochu lip, ale jsem v rozpacich, jestli se LPGcka definitivne vzdavat.

Jj, mam v planu jet - snad se nic nezmeni.
00:27:50
01.07.2011
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: v tomdle aute nema LPG co delat :) takze rezat :) do dobrusky jedes ?
19:56:27
30.06.2011
jack51
-> stika87: jj zkratim, jinak jsem vyhodil nadrz LPG a zadek sel jeste o kousek vyse, tak uvidim jestli se nebude snizovat (nebo vracet LPG) 1
00:07:08
30.06.2011
stika87 - Maschinenführer
dorazi zkrat ;-) a dobry jinak podle teto fotky je to uplne akorat ;-)
19:31:36
27.06.2011
jack51
Přidal jsem nějaký pokus o lepší foto snížení - bohužel počasí nepřálo a začalo pršet 8.
15:41:19
21.06.2011
jack51
-> matoo: jj jak pise -> stika87: - vespod je zrovna v miste stelovaciho kolecka zaverny zavit - trosku se tam dostat da, ale zadna slava - uvidim az vyzkousim - ale asi bude rycheljsi vyhodit ty dve M8ky, tlumic povytahnout, postelovat a vratit.
14:45:39
21.06.2011
stika87 - Maschinenführer
-> matoo: on ma T2 tak to asi nepujde :)
14:43:50
21.06.2011
matoo
-> jack51: predok staci vyheverovat trocha a dostanes tam aj hrubsie prsty, aspon do toho mojho blata
Extreme Tyres