jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

23:23:20
01.07.2013
Klubko_
-> jack51: pekne ty motokarby 6 das to dohromady do pohofestu? Nebo skodarna rozhazenou nemas? Pojede nas asi celkem dost, tak bych byl rad, kdyby ses pripojil
upraveno 1x, naposled 01.07.2013 23:28:52
22:56:08
01.07.2013
jack51
-> onda: -> sikula: No snad se podaří a nebude to jen konstrukční cvičení do šuplíku...
21:21:00
23.06.2013
onda
konečně se něco děje?
20:47:16
23.06.2013
sikula
Tady se něco chysta4
14:40:23
05.10.2012
jack51
-> stika87: rád bych, ale bohužel nestíhám - zítra jdu do práce :(.
14:39:29
05.10.2012
jack51
-> radekp: no mám obavu, že na další snížení už nejsou cesty - už teď jsem měl 2x kolizi spodní rameno vs. asfalt :(.
14:37:45
05.10.2012
jack51
-> Klubko_: nene, v neděli jsem si udělal testovací výlet - foceno na Kozlově
20:32:38
04.10.2012
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: stavis se za nama zase na MS ?
12:08:42
04.10.2012
radekp
ještě trochu cnížit a je to dokonalé...
11:00:36
03.10.2012
Klubko_
-> jack51: kdes to fotil u kostela? Ses po Ecce stavil jsete v hranicnich petrovicich ne? 1
23:18:43
30.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51: Luxusní kolečka pane. Jako vždy moc pěkný 4
11:48:26
30.07.2012
jack51
-> Maty110l: Tak zajel bych, ale asi to nestíhám :(. Taky jsem Tě neviděl roky, mohli by jsme udělat nějaký "sjezd" 4.
09:44:53
28.07.2012
Maty110l
-> jack51: neřikej,že pojedeš veterány..čoveče,taky bych se mohl za váma stavit...už jsem vás s matějem neviděl ani nepamatuju4
08:31:02
28.07.2012
jack51
-> radekp: No Ecce nevím jestli stihnu, bohužel to nezáleží jen na kolech - ještě musím vyndat PN, přeházet silentbloky, udělat svisláky, geometrii, vyztužit most, .... je toho nějak hodně 10
08:25:33
28.07.2012
jack51
-> James1991: -> castrol: -> radekp: Děkuji. 6 Fotka ale docela zkresluje, takže ve skutečnosti je to trochu horší a je vidět, že je to moje prvotina. 8
05:59:55
27.07.2012
radekp
-> jack51: pěkné kola, budou společně s gumama připravené na ecce homo?
00:09:47
27.07.2012
castrol
kola pekne zrenovovane
23:49:31
26.07.2012
James1991
Nádherný kola!
23:28:33
26.07.2012
jack51
-> Ultim: -> Mates: Díky :), cenu za gumy už radši ani nevím :)), ale bylo to kolem 2,5k za kus 8
14:24:25
12.06.2012
Ultim
-> jack51: Mas super vozidlo,hlavne se me libi, jak to mas vsechno pekne nafocene.
Extreme Tyres