skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: co ty sací kanály, to budeš zvětšovat na takový průměr?
-> ondie: Nojo, chybí mi dvě věci, motor a velká dvougaráž :)
-> rsvancara: Ty jo pěkný! Kdyt už to skoro musí bejt :)
Už jen ten motor chybí ?
Už jen ten motor chybí ?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No už by to mohlo jezdit... :)
Jak by řekl Abrhám..."no tak sláva, zas to budete mít hezký" 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No já zaúkoloval cca před dvěma měsícema batránka, ať to vyzvedne a zařídím to jinak. Nicméně dnes jsem se dozvěděl, ŽE UŽ SE NA NĚM ZAČALO MAKAT :)
...a nedáš ten motor radši někomu "rychlejšímu"?*
8*
-> rsvancara: ahaa, tak jsem to špatně pochopil

-> minno: Tak třeba se to už naučili nebo to nechám líznout na soustruhu. Zatím tam mám jetý originály (a taky šmajdaj) 
Hloubjeji to budu řešit, až buď vyletím na STK na brzdách nebo to bude "otravovat" v provozu...

Hloubjeji to budu řešit, až buď vyletím na STK na brzdách nebo to bude "otravovat" v provozu...
-> rsvancara 20.12.17 17:44:09: Tak toto sú presne tie bubny, o ktorých som písal v predošlom príspevku, že som ich kupoval pred 2 rokmi a boli naprd, OMC Italy.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ne, za kus, prodej ale pouze v páru :-)
-> isti: za pár
cena dobrá

-> rsvancara: Za jeden kotúč 800kč?To je trošku vela nie?
-> isti 20.12.17 11:03:35: Nepřišlo mě to cenově tak strašný a vzal jsem je spíš do zásoby (když tak koukám na svůj druhý projekt Tatra 613 :-D)...
Cena je za kus, celkem to vyšlo tuším nějak okolo 3400,-
www.autopotreby-liska.cz/ ?1147,buben...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2087,kotou...
Cena je za kus, celkem to vyšlo tuším nějak okolo 3400,-
www.autopotreby-liska.cz/ ?1147,buben...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2087,kotou...
-> isti: To by som netvrdil, ja bubny s týmto označením mám, dával som ich nové pri zástavbe vlečky pred cca 110 tis. km a sú stále OK (teda v rámci možností na škodovku - nikdy to nie je ideálne). Mám doma aj origo nové CS bubny a tie hádzali fest, ale to možno len preto, že to boli zmetky (kúpené vo výpredaji BAZ), dával som ich aj sústružiť a aj tak je povedal by som jeden na krivo zobratý, proste ani sústruh nie je výhra, pokiaľ sa to dokonale a správne neupne, resp. voči náboju na aute to potom aj tak môže vychádzať inak. Kupoval som asi pred 2 rokmi aj ďalšie nové bubny nejakej druhovýroby (ale nie A73) a tie boli tiež zlé, takže za mňa zatiaľ najlepšie tie A73.
-> minno: Viem že CS bubny sú so slepicou,mám aj také.Podla predajcu sú tieto české,tak asi nie.To sú bubny z krabice rovno do sústruhu

-> isti: bubny s označením A73 nie je origo, je to nejaký talian, druhovýroba, mám ich aj ja na aute. Origo sú so slepicou.
-> rsvancara: Kolko ťa stáli bubny a kotúče?Ja som nedávno kúpil sadu za 80€,vraj originál české.Na bubnoch je označenie A73 a oproti H
-> minno: Nebo tři válce plus díra ve výfuku :-D
-> rsvancara 15.11.17 16:07:39: -> rsvancara 15.11.17 16:26:31: No tak toto je už lepší zvuk teda :) Tam to musí ísť isto na tri valce.