
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
jak jako - sakra puvodne zeptat?????

no komplet vlastní vyroba (kdyby to bylo vlastní "prideláni" tak to ani nepíšu
)
4díry do káry zvládne každej

4díry do káry zvládne každej
-> Zabak: sakra...a to jsem se chtěl původně zeptat co znamená to: "Křídlo vlastní výroby"? jestli jako komplet výrobu,nejen montáž,jak a z čeho jsi to vyrobil? Pokud to nejni patentovaný výr. tajemství

dík to jsi mne potěsil
a ten motor jsem koupil za 3500 ze všim všudy (jak ho vyndáš z fava) +vačka nejaká ta práce soustružníka ,písy136, nové kruhy a dalši picoviny aby to bylo OK a priško mne to cca na 8000
co to jsem s toho sám prekvapenej

a ten motor jsem koupil za 3500 ze všim všudy (jak ho vyndáš z fava) +vačka nejaká ta práce soustružníka ,písy136, nové kruhy a dalši picoviny aby to bylo OK a priško mne to cca na 8000

co to jsem s toho sám prekvapenej

-> Zabak: na kolik tě cca vyšla zástavba toho motoru (a za kolik si koupil samotnej motor)? Jinak ji máš tuuuze pěknou,tu tvou škůdku
Mám v hlavě něco podobnýho.....snad se k tomu dopracuju....


tak ti moc děkuju protože na něm mam nejeto 234 km a na začátku jsem pocítil obrovský rozdíl oproti 120 , ale ve fávu nebo v šaduli s favem jsem nikdy nejel a nemnel jsem to s čim srovnávat a nevědel jsem jestli ty upravy navíc a to shánění bylo k něčemu dobrý
takže bylo to je supr
doufám že jsi nevezl 20 pytlů cementu protožeto bych se pak nedivil že mi to jelo rychleji
takže bylo to je supr
doufám že jsi nevezl 20 pytlů cementu protožeto bych se pak nedivil že mi to jelo rychleji
-> Zabak: NO já sem si řikal že ti to jelo fakt slušně ,já sem měl plnej a tys zmizl


je to-135 ale vymnenil jsem tam písty za 136 takže je to vlastně 136
mam to po "částečný" GO (např nový kruhy) tak se to teprve zajíždí
zatim se to tam točí 14 dní
no a mam to trochu poladěný - odlehčený setrvák (5kg), vačka 280*,
vyleštěný a slícovaný sání, hlava -0,8mm
a nejaký ty další už jen píčovinky.
mam to po "částečný" GO (např nový kruhy) tak se to teprve zajíždí
zatim se to tam točí 14 dní
no a mam to trochu poladěný - odlehčený setrvák (5kg), vačka 280*,
vyleštěný a slícovaný sání, hlava -0,8mm
a nejaký ty další už jen píčovinky.




-> Zabak: To sou pěkný reprácíííí ty ve dveřích

-> Zabak: Hele ten motor to je klasika favo 136ka?nebo 136x?a máš to nějak upravený jako vačku atd?
jo a ještě další doplněk audia
Jé -WC
Jé -WC

tak konečně jsem sem dal fotky svého hadího doupěte
no posuďte sami
no posuďte sami

bohužel ale asi to nepujde ja icq nemam
To Zabak : nepokecáme po ICQ ???
mazda 323 rok ten typ vyrabeny kolem roku 92
2Borin :
sedačky jsou z mazdy
sedačky jsou z mazdy

Čau prosím tě z čeho jsou ty sedačky ???
-> Tom: jak polovičatý??
Jestli myslíš ten sklon tak to mám taky takhle a rozdíl v tom nevidim


Pěkný, ale když už sis dal takovou práci s tím motorem, tak si mohl ještě převařit to sání, takhle je to takový polovičatý.

tak jsem byl konečne projet ten novej motor je to uplne neco jinýho tam kde jsem jezdil na vytočenou "3" ted ředim skoro "5" je to uplná bomba
ja su tak HAPPY
ja su tak HAPPY
