-> Xenn: to není vidět
je totiž v kaslíku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
21:00:40
21.09.2005
21.09.2005
Zabak
16:50:05
21.09.2005
21.09.2005
Xenn
diki :) a to kurenie? myslim teply/studeny vzduch nasmerovanie hore/dole... tieto packy som si tam nevsimol...
18:20:38
19.09.2005
19.09.2005
Zabak
-> minno:
tak to pardon tak to jo to je potom "širší"
a dost
jediná rada na tohle je řezat a řezat
tak to pardon tak to jo to je potom "širší"
a dost
jediná rada na tohle je řezat a řezat
12:49:42
18.09.2005
18.09.2005
minno
-> Zabak: on asi nemyslel sirku zlava doprava ale spredu dozadu :-)
22:48:33
17.09.2005
17.09.2005
Zabak
-> Xenn:
na nohy je mista dost
a ta palubka není širší ale asi o 2cm užší.
na nohy je mista dost
a ta palubka není širší ale asi o 2cm užší.
20:51:54
12.09.2005
12.09.2005
Xenn
Zdravim Ta. Mam na Teba 2 otazocky k tej palubouke... 1) ako ovladas kurenie 2)ta palubouka je tusim o nieco sirsia od original 120kova... ostava stale dost miesta pre nohy? Dakujem... Inak fakt pekny kusok.
19:25:11
07.09.2005
07.09.2005
strucy
-> Zabak: škoda
18:54:56
07.09.2005
07.09.2005
Zabak
-> strucy:
to nemam
to nemam
17:53:04
07.09.2005
07.09.2005
strucy
-> Zabak: to je jasne ale mám na mysli tie kable ktorý na čo je a na čo sa napojí , proste zapojenie elektriky
22:23:00
06.09.2005
06.09.2005
Zabak
tak jsem ji zatim neprodal
a asi už ji neprodam
a asi už ji neprodam
21:39:49
06.09.2005
06.09.2005
Zabak
-> Petr Abrahámek:
to mas pravdu to není lupší pocit než nahanet ostatni auta se skodovkou
a jak cuměj na dalnici borci v oktavkach
když 180km/h a 120 furt za nima
pak mi ale už ujižděj
a jak se z nich kouří
no ze mě taky
to mas pravdu to není lupší pocit než nahanet ostatni auta se skodovkou
a jak cuměj na dalnici borci v oktavkach
když 180km/h a 120 furt za nima
pak mi ale už ujižděj
a jak se z nich kouří
no ze mě taky
21:27:08
06.09.2005
06.09.2005
Zabak
-> strucy:
nemam bodužel
ale jsem použil konektory z feldy
nemam bodužel
ale jsem použil konektory z feldy
10:23:57
05.09.2005
05.09.2005
Petr Abrahámek
Neprodavej ji, vzdyt je uplne moc krasna. 1.trida. Kdyz tam das vzduchovej podvozek tak to bude navi i dobre sedet. Je to moc pekny auticko a kdyz nahanis ostatni auta se skodovkou...neni lepsi pocit :).
11:51:45
04.09.2005
04.09.2005
strucy
-> Zabak: ahoj nemáš niekde vyfotené napajanie feldackej prístrojovky , ako to máš napojené?
23:58:20
03.09.2005
03.09.2005
Zabak
-> Alan:
no zatim ji mam ale nevím nikdo ji nechce
(asi se nikomu nelíbí)
tak to dopadne asi tak že do do ní narvu další prachy a další seznu ji nikdo nepozná
no zatim ji mam ale nevím nikdo ji nechce
(asi se nikomu nelíbí)
tak to dopadne asi tak že do do ní narvu další prachy a další seznu ji nikdo nepozná
16:27:16
21.08.2005
21.08.2005
Alan
-> Zabak: máš ji ještě??doufám že jo
12:18:20
27.07.2005
27.07.2005
Zabak
-> Majkl:
bych rekl e je to za bi-xenony docela normalní cena
bych rekl e je to za bi-xenony docela normalní cena
09:50:16
27.07.2005
27.07.2005
Majkl
-> Zabak: 10 000 je docela hodne! :-((
22:29:56
26.07.2005
26.07.2005
Zabak
-> Majkl:
svetla--- cca 10K
svetla--- cca 10K