Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
Za kola a za přestavbu palec nahoru!!!

-> Zdeněk7: Pěkný kola

-> onba: Díky

Obdivuji, že si se pustil do oprav a gratuluji k výsledku. Je dobře, že se najdou lidi, co to raději nevyhodí a nevymění za golfa nebo něco jinýho.

Ahoj, mám 2 fotky z běšin s tvojí šádé, chceš je do mejla?
Klobouk dolu chlape, jak jsi stím pohnul.
-> Zdeněk7: ats nic nepokazia
-> francomk: Video nějaké bude časem,mělo by být složené ze stavby auta a pak ze současného stavu a ježdění

-> castrol: Kola budou až budou na ně nějaké finance,ty plecháče je taková znouzecnost

Vidím to asi na ATS Classic.
-> Zdeněk7: a co kolecka nejake ?
-> Zdeněk7: Nadhera, bude aj nejake video? Som zvedavy ako to moze jazdit a s akym zvukom

nadherna

tomu se rika laska k autu

nádherný výsledek.

Díky všem za kladné ohlasy

krasna sade ;-) moc se mi libi a budu ji dal sledovat. Jen tak dale ! :-)
prekrasna :D len by ma zaujímalo ako maš uchytene tie budíky na A-čkovom stlpiku ? ak by sa ti dalo odfoť mi to prosim ťa a pošli mi to na mail ...dik
dobrý

Koukam spz PJC nějakej krajan :) Jinak moc pěkná práce
-> Zdeněk7: Paráda, pěkná práce
