skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Madarsko
Škoda 120L, 1987.
Motor: Fabia 1397 cm3, Dellorto DHLA 40, vačka 320/300 (original).
Převody 3.08–2.12–1.57–1.26–1.08, stálý převod 4,44 + lamelové diferenciál.
Ostré řízení.
Kola:
přední: 6x13 + 195/45 Dunlop SP Sport 9000
zdaní: 6,5x13 + 195/45 Continental ContiSportContact
Škoda 120L, 1987.
Motor: Fabia 1397 cm3, Dellorto DHLA 40, vačka 320/300 (original).
Převody 3.08–2.12–1.57–1.26–1.08, stálý převod 4,44 + lamelové diferenciál.
Ostré řízení.
Kola:
přední: 6x13 + 195/45 Dunlop SP Sport 9000
zdaní: 6,5x13 + 195/45 Continental ContiSportContact
bandura130 / Škoda 120L - komentáře:
-> bandura130: driftre egy mas kocsi keszul, feher csak unnepi :D amugy koszonom a meghivast! leforditom a tobieknek is (bol so pozvany do visonti na taketo blazdnenie)
-> gyuri33 06.08.13 21:13:48: Neked is el kéne jönnöd, októberben megint tervezzük. :)
-> bandura130: aha Drift King haverom :)
-> bandura130 26.10.12 20:05:49: 

DUGNÁM!:D:D
-> bandura130: Donyoru,cak meg ha lefestened a belso sarvedot feherre akor mar lenne tip top...de nekem nadyon tecik



-> bandura130: nice low, nice engine..really excellent

cép ótód ván 

Thanks for all! 

nice transformation and hardcore wheels
-> bandura130: nice car

-> bandura130: nice tires on nice car 

Very nice car,those wheels are cool 

those wheels are absolutely super :D
Tejlesen eredeti minden, gyári fényezés, megőrzött állapot, abszolút rozsdamentes. Valóban 57.000 km van benne.
Hihettlen, ha lehetne tob info, kozs....
Szép 

krásná,všiml jsem si u té 105ky na ty jiné(snad kulaté:-o) díry v předním čele pod nárazníkem,to je tak orig.? To jsem nikdy neviděl ani jsem o tom neslyšel...