skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:59:22
16.06.2015
16.06.2015
T
-> Vena136: : uvidíme, zima je snad ještě daleko
12:07:35
16.06.2015
16.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: ser na to,nemám na to čas stejně...si ty 2kc vysolím ze svý kapsy potom A karbec mě sem pak hodíš no holt,...jestli to půjde rozchodit,nevím.Pravá komora jo,ale ta levá nevím,tam je ten bypass ukroucený.No je to další zkurvený karbec a tomu,kdo tohle dokáže udělat bych urazil ruce...hrozná práce tam dát M5 šroubek s fíbrovkou...ale asi si lidi myslí,že to je aretace dif. jako to mají 45-ky,akorát tam je M7 červík
Neslibuju ti nic,až to rozeberu,ale pak se budeš modlit,aby to šlo,...větší dif jsou sice hezká věc,ale zničit jima karburátor...
Neslibuju ti nic,až to rozeberu,ale pak se budeš modlit,aby to šlo,...větší dif jsou sice hezká věc,ale zničit jima karburátor...
14:35:32
15.06.2015
15.06.2015
T
-> Vena136: : kdybych věděl rozměr, tak ji sjedu koupit
09:57:11
15.06.2015
15.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: O.K. Tak si mě jí ztratil,...že sem tě radši nenechal jít pěšky
21:12:26
14.06.2015
14.06.2015
T
-> Vena136: : tak já jí nemůžu najít tu, co jsi tam dával :-D ale nové už tam mám...když budu vědět rozměr, tak ji koupim :-)
vrtat se v tom asi nebudeme, jak jsem říkal...asi to bude chtít na zimu kouknout na celej karbec
vrtat se v tom asi nebudeme, jak jsem říkal...asi to bude chtít na zimu kouknout na celej karbec
22:37:28
13.06.2015
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: nevim,....sundej jí z tý akceleračky a máš to ;-) Když jí nerozdřípneš a vemeš to opatrně,bude to O.K.Stejně tam máš mít uplně jinou a nebo ti to změřim ;-) Podle mě 2x1,5 nebo něco takovýho....nevybavim si.Dovalíš jí na běšiny
PS: chceš se v tom na běšinách ještě povrtat aby tam byly normální akceleračky a ne ty díry co tam nalijou litr benzínu?Buď by měl něco Daves ve stánku na vyzkoušení a nebo obětuju ty jedny svoje a budu vrtat.
PS: chceš se v tom na běšinách ještě povrtat aby tam byly normální akceleračky a ne ty díry co tam nalijou litr benzínu?Buď by měl něco Daves ve stánku na vyzkoušení a nebo obětuju ty jedny svoje a budu vrtat.
20:54:17
13.06.2015
13.06.2015
T
-> Vena136: : no co jinýho mi zbejvá :-D
nebyl, jen jsem to přegumičkoval,v pondělí chci dát nové svíčky a zítra dodělat kabel k větráku a v týdnu to projet před Běšinama....
a máš ji nebo ji mám koupit ? rozměr je jaký ?
nebyl, jen jsem to přegumičkoval,v pondělí chci dát nové svíčky a zítra dodělat kabel k větráku a v týdnu to projet před Běšinama....
a máš ji nebo ji mám koupit ? rozměr je jaký ?
15:55:45
12.06.2015
12.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: jo,určitě to tak bylo musíme tomu každý věřit a motor pojede jedna klobáseň
A byl si to projet potom?Jestli to už jede na 4-válce a už sis koupil nový gumičky?Případně to vyměníme na Běšinách.Mám tu z repas sad nějaký (měl bych mít) zachovalý.A dlužíš mě jednu na to synchro
A byl si to projet potom?Jestli to už jede na 4-válce a už sis koupil nový gumičky?Případně to vyměníme na Běšinách.Mám tu z repas sad nějaký (měl bych mít) zachovalý.A dlužíš mě jednu na to synchro
14:39:28
12.06.2015
12.06.2015
T
-> Vena136: , -> Eidy: : hele říkal mi to kamarád ( Petr ) , že se mu stalo něco podobného, takže proč ne...výrobní vada,....co já vim,ale asi proč ne...nebo teda spíš snad to tak bylo :-/
-> matoo: : SZ
-> matoo: : SZ
10:44:35
12.06.2015
12.06.2015
matoo
10:32:02
12.06.2015
12.06.2015
Eidy
-> T: Je fakt, že kdysi se mi na Fa motoru taky rozpadla svíce. Izolátor kolem elektrody zmizel bůhví kam. A začalo to jet na tři. Ale jenom v určitých otáčkách a zátěži.
23:27:58
11.06.2015
11.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: tak to by mohlo udělat,...ale proč by upadla svíčka...
20:24:58
10.06.2015
10.06.2015
T
-> Vena136: : bylo, když klikneš na stránku číslo 2, tak tam jsou fotky před a tam to je....
měřeno na studeným motoru...
měřeno na studeným motoru...
16:14:13
09.06.2015
09.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: a bylo to tam vůbec?....blbost myslím třeba ten šroubek z klapky na karbecu nebo něco takovýho,....pak už tam neni nic,než nějaký kousek rozprasovače a nebo držák trumpetky.Prostě něco,co by se do sacího traktu dostalo bez jeho rozebrání....
A svíčky vypadají trochu k světu konečně,já bych s tim už nic nedělal,než jenom dát nějaký rozumný akceleračky a ne ty koňský injekční stříkačky co jsou tam teď A tlaky to má nanejvíš dostačující,....to jsou na teplým a nebo teplotě prostředí motoru měřený?
A svíčky vypadají trochu k světu konečně,já bych s tim už nic nedělal,než jenom dát nějaký rozumný akceleračky a ne ty koňský injekční stříkačky co jsou tam teď A tlaky to má nanejvíš dostačující,....to jsou na teplým a nebo teplotě prostředí motoru měřený?
16:01:32
09.06.2015
09.06.2015
T
kamarád přišel s jednou teorií...vzhledem k tomu, že chybí kus svíčky, je to vidět i na té fotce.....tak, že ulítl kus svíčky, chvilku se tam mlel, zarazil ji a pak vylítl....už se mu to jednou stalo něco podobného, takže to neni úplně výkřik do tmy....což ?
15:17:53
09.06.2015
09.06.2015
T
-> radekp: : díky jak Ty válčíš s boxerem ?
-> Vena136: : nevim přesně, nekoukal jsem ještě co mám napsaáno....
proč blbost, když by to vylítlo výfukem ? ale co to bylo, to nevím :-/
teď vypadají svíčky takhle :
-> Vena136: : nevim přesně, nekoukal jsem ještě co mám napsaáno....
proč blbost, když by to vylítlo výfukem ? ale co to bylo, to nevím :-/
teď vypadají svíčky takhle :
21:32:56
08.06.2015
08.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: docela velký vůle,....hele a jak vypadaj ostatní svíčky?Ta vyskratovaná je samozřejmně černá jako bota,ale ty ostatní by mohly bát už konečně lepší a nebo jsou moc studený....7-ky jsou přecejenom tak na to lítání na okruhu a nebo pěkný počasí.
A je to divný,....a pokud tam něco cvakalo,tak už to je sežraný....blbost,...co třeba šroubek z klapky nebo takovádle kravina?Jinak to nemá co sežrat.
A je to divný,....a pokud tam něco cvakalo,tak už to je sežraný....blbost,...co třeba šroubek z klapky nebo takovádle kravina?Jinak to nemá co sežrat.