
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
Vypadá to moc pěkně.

-> T: nadhera



-> T 16.03.19 16:17:03: to je krása. 

A zatím teda takhle po.....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
-> Eidy: jojo, to určitě
Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...

Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...
-> T: To jsou jen malý mušky. Lepší pochytat je teď než během sezony. 

Po prvním vrčení tekla repasovaná vodní pumpa, tak jsem dal záložní VIKU a než jsem ji namontoval, tak jsem urval závit na řemenici.....tak jsem nasadil, co jsem našel......ještě tekl termostat, tak ho Milan převařil........zítra další start a jestli bez problémů, tak se motor musí překontrolovat v týdnu lambda a předstih......ostatní jako filtrbox bude muset počkat
jinak jsem nasadil nové držáky na zadní brzdy a už sedí a netečou, ale pro jistotu jsem asi prošlápnul HBV....poslal jsem ho na repas
zatím se fakt daří......
jinak jsem nasadil nové držáky na zadní brzdy a už sedí a netečou, ale pro jistotu jsem asi prošlápnul HBV....poslal jsem ho na repas
zatím se fakt daří......
-> MOLSO: asi počkám, až to uvidím jak to máš hotové....nenašel jsem nikde rozměry,abych si to dokázal dát dohromady......stejně na box teď nebudu mít čas :-(
-> T: toto je prechodka k filterboxu, montuje sa o vonkajší plášť karburátora, trumpetka ide na ten zúžený výstupok.
-> MVM:
-> MOLSO: aha, takže ten filtrbox drží vlastně na těch průchodkách ? a trumpetky se na to dají nasadit ty originální gumové ?

-> MOLSO: aha, takže ten filtrbox drží vlastně na těch průchodkách ? a trumpetky se na to dají nasadit ty originální gumové ?
-> T: Ahoj, 5JJ-14453-00 je OE číslo tých prechodiek na karburátory. Na googli ti najde aj väčšie fotky, budeš vidieť ako to vyzerá 

-> T 12.03.19 20:28:12: Já zažil člověka,v českým mistráku, kterej přijel při tréninku do boxů. Viděl jsem časy na stopkách (nic moc nějaký top časy). Zastaví,udělám si měření,kontrolu auta a jdu k němu. Říkám: "Tak co? Všecko dobrý? Teplota,řadí,brzdí,jede rovně? atd,," A von na mě řve z helmy: " Jo je to v pohodě, jak jsme tam dali ty lepší gumy - uplně jiný auto. A brzdy? Já už jsem zrychlil, já tolik nebrzdím - já to tam rovnou pošlu "




-> Antony: dřív jsem moc brzdit nemusel, ale teď už to asi bude chtít občas 

-> T 12.03.19 17:22:11: kdo brzdí, nevěří gumám 

Výfuk zůstal, jen jsem ho dal blíže nárazníku...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
-> T 04.03.19 17:59:51: 15m je určitě málo, obvykle zdělám kolem 25m. Jinak za mě zalakovat, zkouším teď ten "origo" sprej, tak uvidím. Ono se to stejně rozpadne když na to pak sáhneš 

Došla páska.... 15 m je málo
ještě přemýšlím jestli nechat nebo to něčím barvit....
Ještě bych potřeboval aby za mě někdo vymyslel filtry na karbece


Ještě bych potřeboval aby za mě někdo vymyslel filtry na karbece


-> havlik: byl převrtany už, takže bych viděl od každého trošku 
