
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 01.05.20 21:39:41: Nestačí nějaká hliníková páska?

Všechno je nové,tak bude konečně i výfuk
Jen ho svařit někdy a někdo

Jen ho svařit někdy a někdo

-> pavucina: tak alespoň jednou
Kouknu na svíčky a chtěl bych na tu lambdu...
-> Mates: tak to.jsem tam asi nebyl...měl jsi zajet a zjistit

Kouknu na svíčky a chtěl bych na tu lambdu...
-> Mates: tak to.jsem tam asi nebyl...měl jsi zajet a zjistit

Teď jsem projel přes letiště a dali tam panely a vypadá to, že budou i nahoře, mají je tam připravené. Zrovna když jsem myslel, že bych se jel projet 

-> T: Jel jsem opět kolem a zahlédl jsem červený rapid. říkal jsem si, že by to mohl být Milanův,ale na dálku jsem ho nepoznal, škoda měl jsem to otočit
.
-> Tuner#2: Na letišti zatím není značka, lidí tam bylo hodně a hlavně dole jezdí Sršen. Naposled jsem tam jezdil dva roky zpět.

-> Tuner#2: Na letišti zatím není značka, lidí tam bylo hodně a hlavně dole jezdí Sršen. Naposled jsem tam jezdil dva roky zpět.
-> T: no vzdy od pridání a docela do vysokých otaček. A docela to uhaní. jednou jsem musel i podradit. 

-> pavucina: a hulilo to celou dobu nebo od spoda ?
-> Eidy: v Milanovo rapidu
-> pavucina: kouknu na svíčky, dával jsem větší trysku...
-> Tuner#2: na brzdu tam byla menší tryska....jojo Lháře...lidí tam bylo jako smetí....

-> pavucina: kouknu na svíčky, dával jsem větší trysku...
-> Tuner#2: na brzdu tam byla menší tryska....jojo Lháře...lidí tam bylo jako smetí....
-> pavucina 27.04.20 14:45:39: To by odpovídalo tomu jak se to po přidání na brzde dole zahltilo a rozběhlo až nad 3000rpm.
-> T 27.04.20 08:59:37: neser, taky bych jel. To jsou Lnare? Neměli být zavřené?
-> T 27.04.20 08:59:37: neser, taky bych jel. To jsou Lnare? Neměli být zavřené?
-> T: Covece jsem te vcera potkal, a pri pridání plynu to kouří jak TDI.. asi to máš bohatý.
-> T:
A jak jsi zkoušel špéru?

Prvních 100 km letos hurá.... začátek velice vlažný, všechno moc tvrdý, vrže všechno, řve to, jede to.....ale po pár km jsem zase omládl
Jinak jsem si vyzkoušel špéru a asi ji potřebuju

-> Eidy 23.02.20 20:55:13: brousil a stejně odřel

Jinak jsem si vyzkoušel špéru a asi ji potřebuju


-> Eidy 23.02.20 20:55:13: brousil a stejně odřel

-> Eidy: právě



-> T: Až bude odřenej, tak jsi nechal málo. 

-> Eidy: není top, ale ujde to, jen nevím, jestli jsem mu nenechal málo místa
běhoun jsem neměřil, ale i kdyby ano, tak nejvíc je to na tom rantlu určitě.....

běhoun jsem neměřil, ale i kdyby ano, tak nejvíc je to na tom rantlu určitě.....
-> T 23.02.20 18:15:16: filtrbox je opravdu pěknej. A ty pneu jsou širší i v běhounu?
Jinak nové pneu jsou skoro o 1 cm širší....respektive mají větší venkovní hranu...
Filtrbox a řemenice na místě....no moc jsem toho neudělal přes zimu...
-> vhml: vodní pumpa malá a velká řemenice, ostatní normální.....
-> T 11.02.20 08:32:47: to záleží jakou řemenici a jak velkou/malou 
