
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Kvůli zvedáku jsem tak nějak koncipoval celou garáž, ta představa, že je auto přes zimu furt na zvedáku.... prostě porno

-> Čokin: jojo, strašně se těším.....spousta místa a všechno po ruce a pořád se mi honí hlavou i zvedák 

-> Eidy: To mě povídej 
-> T: Přesně tak, příští rok v novém, to bude jiná prácička

-> T: Přesně tak, příští rok v novém, to bude jiná prácička

-> Eidy: příští rok v nové garáži 

-> T: Přestaň stavět barák a půjde to rychleji. 

-> Tuner#2:
-> Eidy: rád jsem se provětral a příště už Kóčou zase ke mě na oplátku

-> Eidy: rád jsem se provětral a příště už Kóčou zase ke mě na oplátku

-> T 09.05.20 19:50:08: super návštěva. Díky 

-> T 09.05.20 21:29:38: no právě... Taky to neumím "ojebat" tak to holt trvá. Ten kufr mě štval už dlouho a když se bude komplet lakovat lepší barvou vnitřek, řekl jsem si komplet! 

-> Tuner#2: tady nic nespěcháš, není kam spěchat....dneska vypadlo z Eidyho,že to budou dva roky, co je to rozehrané....nedá se nic dělat
Než se k tomu zase vracet.....


Než se k tomu zase vracet.....
-> T 09.05.20 19:50:08: ještě aby ne, když mu tam jezdí parta mechaniků na pomoc...
Jako už mám v hlavě i variantu, že to na seru a v klidu do dodělám v zimě, ale pak mám zase dny, kdy se strašně chci povozit a makám. Včera jsem třeba končil v půl druhé... Uvidíme, třeba ten kufr mě zaseknul o pár dní, předtím loket na více jak měsíc... No podle plánu vše nejde.
Jako už mám v hlavě i variantu, že to na seru a v klidu do dodělám v zimě, ale pak mám zase dny, kdy se strašně chci povozit a makám. Včera jsem třeba končil v půl druhé... Uvidíme, třeba ten kufr mě zaseknul o pár dní, předtím loket na více jak měsíc... No podle plánu vše nejde.

-> pavucina: lambda bude s novým vyfukem....
Dneska krásných 150 km....Všechno dobrý, ale jak se to ve městě natopi,tak to ne a ne nechat padnout otáčky na volnobeh
-> Tuner#2: musíš maknout, vypadá to,že Eidy pojede dřív jak ty
Dneska krásných 150 km....Všechno dobrý, ale jak se to ve městě natopi,tak to ne a ne nechat padnout otáčky na volnobeh

-> Tuner#2: musíš maknout, vypadá to,že Eidy pojede dřív jak ty

-> T 09.05.20 18:56:41: jak rád bych tam jel s Vámi 

-> T: No, vždycky se s kolegama smejem, ze kdyz se nekde objeví fotka svíček, tak každej napíše je to chudý... To že ty svíčky vypadají takhle vubec nic neříká o tom, jak se to chová ve vsech řežimech a pouze ti říkaj, jo je to dobrý nejezdí to celou dobu chudy nebo bohatý...
Dej tam tu lambdu a uvidis hned jak je to na tom a v jakých otáčkách...
Zřejme o nic nejde, jen se to odspodu odřáží sazema
Dej tam tu lambdu a uvidis hned jak je to na tom a v jakých otáčkách...
Zřejme o nic nejde, jen se to odspodu odřáží sazema

-> pavucina 27.04.20 20:30:34: bylo to tak strašný ? Svíčky na to,že jsem se docoural ke garáži a parkoval mi nepřijdou tak strašný...
-> Eidy: to snad bude i tak 

-> T: Jasně. Ještě to bude blejskavý. 

-> Eidy: místo vaření ? 
