skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: tak pak dej vedet co to vlastne stoji, protoze ceny tam vlastne nemaji
-> Vojťas 02.05.22 15:25:23: to jsem přesně hledal…psal jsem jim, tak uvidím. Díky 

-> T: na facebooku sem zahlidl nejakej 3d tisk nohy, pohledam.
www.facebook.com/KRDizajn /.../950010475737886
ale zkušenost s tím nemám
Pro ostatni: maji tam i redukci nohy beskydsport na klasiku ( ruzna roztec der ), coz by mohlo taky vyresit nemoznost spravneho nastaveni praveho zrcatka
www.facebook.com/KRDizajn /.../950010475737886
ale zkušenost s tím nemám
Pro ostatni: maji tam i redukci nohy beskydsport na klasiku ( ruzna roztec der ), coz by mohlo taky vyresit nemoznost spravneho nastaveni praveho zrcatka

-> Eidy 01.05.22 22:09:53: to není oba, ta na autě je ještě horší 
-> minno 01.05.22 22:36:29: hádej
-> havlik 01.05.22 22:36:50: aby byla celá
taky jich pár mám, ale buď chybí kus závitu a nebo kus koule....kouknu na netu asi po kompletním zrcátku, nevím jak na předání a na poštu Tě nepozenu kvůli tomuhle..... Napadlo mě, jestli to někdo nevyrábí, ale to asi ne 

-> minno 01.05.22 22:36:29: hádej

-> havlik 01.05.22 22:36:50: aby byla celá


-> T: jestli na to nemáš nějaký speciální nároky asi bych tu nějakou našel ve zbytkach
-> T: a čo to je?

-> T 01.05.22 20:36:43: no pěkný. Asi těžko samotnou kouli.
-> T: Tak hlavne, že to brzdí dobre.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
-> T: Potvrzuju, že to brzdí moc pěkně. 

-> Mates 19.04.22 12:27:27: díky, ale ještě není úplně podle představ
-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí
nejvíc jsem brzdil skoro ze 170 a bez problému.....vpředu jsou chlazený 4P s 2500 deskama, jinak ty zadní jezdím ATE

-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí

-> T: krásná garáž a stolek
. Snad už taky po létě bude v garáži

-> T: A aké si mal požiadavky? :) Nie je 32 mm piestik moc málo? HBV máš klasiku eMko 19 mm? Brzdí to dobre?
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
-> minno 18.04.22 12:49:56: našel jsem pístek 32 mm a dejme tomu saxo vts(dávalo se to ale na více aut )
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené

-> T: díky, nápodobně. Rodina, kamarádi... Kdykoliv mám pokoj prázdný a ledničku plnou!
-> T 18.04.22 11:39:08: Aha, a nemáš to niekde presne poznačené? Sondujem, aké má kto vzadu brzdiče.
-> Eidy 14.04.22 21:09:49: to doufám, díky 
-> radekp 16.04.22 12:48:46: dveře máš u mě kdykoliv otevřené

-> Vojťas 17.04.22 13:44:10: cca 7,5 X 4,5 m, ponk a regály dám do té druhé o stejném rozměru
Jinak všechno co postavíš, bude to malé
já už udělal malý skládek pod schodama a plánuju podsklepit terasu už 
-> minno 18.04.22 08:51:19: dávalo se to snad na 206 gti a Saxo vts a průměry se dělají asi dva, ale v hlavě to nemám.....

-> radekp 16.04.22 12:48:46: dveře máš u mě kdykoliv otevřené


-> Vojťas 17.04.22 13:44:10: cca 7,5 X 4,5 m, ponk a regály dám do té druhé o stejném rozměru

Jinak všechno co postavíš, bude to malé


-> minno 18.04.22 08:51:19: dávalo se to snad na 206 gti a Saxo vts a průměry se dělají asi dva, ale v hlavě to nemám.....
-> T: Aké máš ty zadné brzdiče? Myslím typ, z akého auta a hlavne priemer piestiku?