skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:12:06
19.09.2016
19.09.2016
T
-> Antony: :
16:08:50
19.09.2016
19.09.2016
Antony - zrušená registrace
-> T 19.09.16 14:34:06: po který zimě?
14:34:06
19.09.2016
19.09.2016
T
-> Vojťas: člověče bohužel nic :-( nejdřív jsem byl nemocen a teď jsem 2 měsíce pracovně na tom tak, že se domu chodim jenom vyspat :-( ale Most se moc těším
a novinky možná po zimě, uvidíme
a novinky možná po zimě, uvidíme
13:42:31
19.09.2016
19.09.2016
Vojťas
-> T: tak podzim se blizi, neco noveho?
21:42:49
18.08.2016
18.08.2016
mira76
čauky,
předpokládám že si s motorem na max. objemu co to jde, nebo jde tam dát i motor ze 130tky a převrtat uložení vložek, dát větší s klikou z fábie a mít z toho objem 1500ccm?
Po technické stránce, jde motor ze 130tky hodně poznat na STK?
předpokládám že si s motorem na max. objemu co to jde, nebo jde tam dát i motor ze 130tky a převrtat uložení vložek, dát větší s klikou z fábie a mít z toho objem 1500ccm?
Po technické stránce, jde motor ze 130tky hodně poznat na STK?
21:22:42
18.08.2016
18.08.2016
T
-> Tuner#2: no jistě....a který ?
21:17:25
18.08.2016
18.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:43:21
18.08.2016
18.08.2016
T
-> Tuner#2: hotovo
tady sice neni,ale už je na seznamu fotek, co se budou vyvolávat byla by v plném ?
tady sice neni,ale už je na seznamu fotek, co se budou vyvolávat byla by v plném ?
16:47:26
18.08.2016
18.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: To je porad kecu, ze fotky budou v zime, ale kdyz je clovek doda jeste ten vecer, tak se tady tejden nic nedeje
10:41:38
23.07.2016
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy:
-> Tuner#2:
Já žil v domnění, že ten mech. třmen je menší. Uznávám, že se tohle do 13" opravdu nevejde.
-> Tuner#2:
Já žil v domnění, že ten mech. třmen je menší. Uznávám, že se tohle do 13" opravdu nevejde.
10:08:17
23.07.2016
23.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 23.07.16 09:31:38: Zas tak malá deska to není, ona je víc čtvercová alespoň na Octavii a u 4P stejně brzdíš jen dvou pístkama. Bohužel výhoda mechanické ručky je vykoupena větší velikostí, kdy tam 13tky opravdu nedáš.
10:03:36
23.07.2016
23.07.2016
Eidy
-> Antony: Kotouč máme stejný, ale třmeny máme jiné ;)
09:36:41
23.07.2016
23.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.07.16 08:44:24: Z jakyho? Mozna MiniMike by mohl ;-)
09:31:38
23.07.2016
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> havlik: tak to potom, to je třmen jak kráva nato, jak malou desku to má
09:15:26
23.07.2016
23.07.2016
havlik
-> Antony: on je vyšší jak je tam to držení druhé destičky přes kotouč VW: forum.skodahome.cz/upload
s/.../post-655-0-00362300-
1398966876.jpg
vs
4píst: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9208_2016-03 -30_21-15-36_35.jpg
vs
4píst: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9208_2016-03 -30_21-15-36_35.jpg
08:50:24
23.07.2016
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: můj klobouk má průměr 160mm a je převlečnej, bez frézování. Copak standardní vw brzdič je větší než 4pístek?
Já právě tohle řešil dost dlouho, aby se mi to všechno vešlo do Dělítka, který má ještě menší vnitřní průměr, než běžný13" kola a klaplo to na 1-čku
Já právě tohle řešil dost dlouho, aby se mi to všechno vešlo do Dělítka, který má ještě menší vnitřní průměr, než běžný13" kola a klaplo to na 1-čku
08:44:24
23.07.2016
23.07.2016
T
-> Antony: klobouk ano, ale pokud udeláš převlečný, tak už nezbývá moc místa pro brzdič s destičkou... takže hledám co nejmenší brzdiče, abych měl co nejmenší odfrézovani klobouku viz. vhml řešení pro 4p
Takže jinak...asi by mi neměl někdo možnost oměřit zadní brzdiče z mini coopera ?
Takže jinak...asi by mi neměl někdo možnost oměřit zadní brzdiče z mini coopera ?
06:07:09
23.07.2016
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: pro tebe je asi nejdůležitější rozměr klobouku, ne? Vše ostatní se dá poměrně lehce upravit.
A lanovodový brzdiče jsou mohutnější než 4p?
-> Eidy: já žil v domnění, že jsme vybrali stejný kotouče, jen můj že má hlubší klobouk
A lanovodový brzdiče jsou mohutnější než 4p?
-> Eidy: já žil v domnění, že jsme vybrali stejný kotouče, jen můj že má hlubší klobouk
23:38:27
22.07.2016
22.07.2016
Eidy
-> Antony: Přes moje 13" nejdou.