-> havlik: a když se to nevejde do kola ?
-> mirecek.666: , -> Antony: : chci s lanovodama...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:30:48
22.07.2016
22.07.2016
T
19:58:34
22.07.2016
22.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: a proč tam nedáš kotouč co mám já, nebo Eidy? Vždyť se vejde do 13" + 4pistek a je převlečnej. . .
19:40:30
22.07.2016
22.07.2016
mirecek.666
-> T: mám kotouče i s brzdičema, ted co mám na zadku nechceš?:-)
19:28:16
22.07.2016
22.07.2016
havlik
-> T: A co resis? Dej si kotouč jaký chceš a podle toho pak vyrobis držák pro brzdic ne?
17:22:45
22.07.2016
22.07.2016
T
-> havlik: to neni, když nebudeš mít dostatečný klobouk na převlečení ( případné vyfrézování ) tak jak by jsi ho tam dostal ?
17:19:45
22.07.2016
22.07.2016
havlik
-> T: Jak si tam das kotouc je celkem fuk.
17:13:39
22.07.2016
22.07.2016
T
-> havlik: to vypadá na kotouč na náboji zezadu, což bych nerad.....ale jinak to nevypadá zle rozměrově....
14:44:40
22.07.2016
22.07.2016
havlik
-> T 22.07.16 14:41:23: já ne ale tady pan Petr skoda-virt.cz/cz/.../2698
-petr-dnx-skoda-105l
jen vim jak ten brzdič vypadá a je nižší oproti těm vw dily.iautodily.cz/foto_ob r-116965-a.jpg
jen vim jak ten brzdič vypadá a je nižší oproti těm vw dily.iautodily.cz/foto_ob r-116965-a.jpg
14:41:23
22.07.2016
22.07.2016
T
-> havlik: máš oměřené nebo vyzkoušené ?
14:30:47
22.07.2016
22.07.2016
havlik
z 306 zadní
11:01:46
22.07.2016
22.07.2016
T
-> Eidy: ještě se mi líbí jeden brzdic, ktery vypadá zajímavě, ale nemám právě rozměr...tohle je vsechno jezky, ale strašná raketa
-> vhml: nejde jen o průměr kotouče, ale i o průměr klobouku
-> vhml: nejde jen o průměr kotouče, ale i o průměr klobouku
10:57:50
22.07.2016
22.07.2016
vhml
Možná brzdice z MX5 NA? To má vzadu asi 230mm kotouče.
10:42:42
22.07.2016
22.07.2016
Eidy
-> T: A o co přesně Ti jde? Rozměry koncernovýho brzdiče máš. Ale chceš menší? To fakt jedině třeba takhle: www.wilwood.com/Calipers/
CaliperList.aspx?subname=C
o...
nebo www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=H M...
Ale to jsou hrozný rance za takovou věc. Hydromechanický brzdiče jsou všechny podobně veliký.
nebo www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=H M...
Ale to jsou hrozný rance za takovou věc. Hydromechanický brzdiče jsou všechny podobně veliký.
10:18:28
22.07.2016
22.07.2016
T
-> Eidy: jasně, moc děkuju
-> vhml: na předku jsou 2500.....hledám zadek
-> vhml: na předku jsou 2500.....hledám zadek
10:09:28
22.07.2016
22.07.2016
vhml
-> T 22.07.16 09:27:17: nestačí koupit do 4 pístu pořádný destičky?
09:39:17
22.07.2016
22.07.2016
Eidy
-> T: Třeba hýr: www.wilwood.com/Calipers/
CaliperListLanding.aspx
09:27:17
22.07.2016
22.07.2016
T
hledám po netu rozměry brzd a nacházím kotouče a destičky,ale nemůžu najít nikde brzdiče....neví někdo kde dohledat ?
10:20:51
13.07.2016
13.07.2016
T
-> m8rinek: to neni blbej nápad...
-> vhml: já jen zatím dojel od benzínky,ale Eidy říkal, že v pohodě a když se nad tím zamyslíš jak je původní hadice a jak to bude teď do "komínu", ta by to fungovat mělo
-> vhml: já jen zatím dojel od benzínky,ale Eidy říkal, že v pohodě a když se nad tím zamyslíš jak je původní hadice a jak to bude teď do "komínu", ta by to fungovat mělo
09:34:02
13.07.2016
13.07.2016
Eidy
-> vhml: Ne, ale baví nás rozlitej benzín v kufru.
09:29:57
13.07.2016
13.07.2016
vhml
A takhle řešený hrdlo funguje? Já už o tom přemýšlel, ale zavrhnul to s tím, že mi to akorát namísto ven poteče do kufru.