T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:42:44
06.04.2013
afro100
-> Qwak: normalne vrazis napravu do kastle sikmo ..
17:48:58
06.04.2013
T
-> Qwak: : jak máš horní uložení nápravy.....2 šrouby na každé straně...tak dáš pod jeden podložku :-)
koukni k vhml na 140L/A na první fotku, je to tam vidět....
17:32:28
06.04.2013
Qwak
muze mi někdo vysvětlit JAK? zaklánite ty nápravy? 7
12:09:21
06.04.2013
radekp
-> vhml: to je dobré vědět, jestli bude někdy volné odpoledne, pustím se do toho
10:54:23
06.04.2013
T
-> Eidy: : aha, no já myslel, že o ten kousek se nějak někde podá...takže prodloužit volantovku.....no tak to si ještě rozmyslím :-/ že ta bude taky na řadě, až budou sedačky...chtěl bych volant níž a blíž k sobě....



-> vhml: : hřeben...


kouknu na volantovku, jestli by s ní šlo nějak hýbat...ale už takhle mam krátký ruce, takže to asi neklapne...
10:36:42
06.04.2013
vhml
-> T: máš matici nebo hřeben? U 120 jde zaklonit náprava o 3mm bez úprav. U 100 s maticí TTomas tvrdil, že to jde o trochu taky bez úpravy
10:18:39
06.04.2013
Eidy
-> T: No když zakloníš nápravu, tak v místě uchycení do kufru zůstane, ale spodek jde logicky dopředu. Takže tisícihran z převodky řízení taky. Hřídel musíš malinko prodloužit. Nebo bys musel volantovku o drc posunout pod palubkou dopředu.
10:08:18
06.04.2013
T
-> Eidy: : no právě :-) ikdyž vzhledem k počasí mám pořád asi dost a dost času na větší áčka 3 ale letos už nee....
jak upravit hřídel řízení? 131
09:57:51
06.04.2013
Eidy
-> T: Zaklonit nápravu je otázka popracovního odpoledne. A pak už jen upravit hřídel řízení.
09:25:38
06.04.2013
T
-> vhml: : toho se trošku bojim a přemýšlím, jestli by alespoň nepomohlo zaklonit nápravu pro začátek...že do geometrie už se mi sahat nechce....
08:47:08
06.04.2013
vhml
-> T: hlavně je třeba hnout s tím předkem, nebo budeš dost smutnej jak to nezatáčí
21:14:59
05.04.2013
T
-> Tuner#2: : jasný,ale já mám zase na předku jen asi 35 minut, takže po doladění předku se to třeba přendá na těch 2,2 4
20:20:58
05.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Já mám přes 2° na předku, vzadu o chlup víc dle zatížení a gumy se sice při jízdě dovně a baleko trochu hoblujou na vnitřku, ale to bohatě srovná Most jednou za rok, kde i přes ty odklony dostane víc zabrat venek gumy. 4
11:43:49
05.04.2013
T
-> radekp: : no já uvidím...kdyžtak to můžu vrátit zpět na těch 2,2, ale zatím to nechám, a kolik už jsi s tim najel ? 4
11:05:31
05.04.2013
radekp
www.google.cz/imgres?imgu rl=htt...

otázkou je co je moc1
já mám 2,5 a na gumě není poznat, že by byla sjetá nestejnoměrně
09:56:14
05.04.2013
T
doupravil jsem celkový popis...nějak jsem na to asi kašlal poslední dobou 3
07:29:26
05.04.2013
T
-> radekp: : mam to v popisu...1mm a max, když jsem přijel na geo, tak bylo
2° 20´ a tak se to trošku stahlo....nevim jestli to dělají ty menší kola nebo čim,ale přijde mi, že i teď to jsou štafle, jak prase 3
07:09:31
05.04.2013
radekp
-> T: super, konečně to máš za sebou. Maximální odklony znamenají kolik stupňů? a jakou jsi udělal sbíhavost?
21:32:01
04.04.2013
T
-> Eidy: : no bolelo, nebolelo....na geometrii to bolelo dost...dělá někdo geometrii 2 hodiny ? já jo, když musim sehnat jiný kola ( nebo spíš gumy ),aby šla vůbec udělat 3
jinak takhle by to mělo být, co jsem koukal, nemá to nic najeto ještě,ale vidim to max možná na 1cm dolu, taky jsem se divil poloosám :-/ až bude hezky, tak to projedu a udělám fotku venku....
Extreme Tyres