T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:25:27
04.04.2013
Eidy
-> T: No vidíš. A ani to nebolelo. Skoro 1 . A držáky tlumičů máš nakonec otočený 4 . To už máš auto sedlý nebo je to ještě podložený? Podle zlomených poloos.
21:23:53
04.04.2013
T
-> sikula: , -> minno: : díky 4


jinak pro zajímavost jak jsem přijel na geometrii : rozbíhavost jako prase, tak proto se to asi nedalo udržet na silnici 40 ale áčka jsem nastavil na max a mil tam rozdíl jen setina minuty 5
každopádně 5-ku jsem našel pomocí kulisy...ale ještě nepřestává divný hučení nebo dření, nevim,ale dělá to jen při brzdění motorem....8
21:20:34
04.04.2013
minno
Vyzerá to super tá náprava.
21:17:35
04.04.2013
sikula
Hezký 4
20:10:22
03.04.2013
Eidy
-> T: Jojo, pořád Coyote. Ale to je fuk.
19:45:29
03.04.2013
T
-> Eidy: :OK, vrhnu se na to ještě před geoškou 5
pořád používáš Coyote ? 4
18:17:52
03.04.2013
Eidy
-> T: Když jenom proplachuješ, tak je to jedno. Já teda začínám odzadu, ale jsem už dělal jen předek samostatně. Je to fuk.
18:06:50
03.04.2013
T
tak teď vlastně nevim jestli to neni obráceně.....ale to by mělo být taky jedno, ne ? ¨:-/



-> Eidy: : DOT 5 ani 5,1 jsem snad ještě ani neměl v ruce :-O :-D

-> Tuner#2: : no je to rok a půl, takže asi to udělam, jak píšeš 4


je nějakej systém vlastně v odvzdušnění celého auta ? si prd pamatuju 10
17:34:07
03.04.2013
Eidy
-> T: DOT 3 je mísitelná s DOT 4 a DOT 5.1. Neplést s DOT 5! To je úplně jiná kapalina.
17:14:30
03.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.04.13 17:00:34: Žádnej, ale osobně bych vyměnil 3jku za 4řku komplet. Stejně by se měla po 2 letech měnit. 4
17:00:34
03.04.2013
T
tak jsem dneska zkoušel odvzdušnit spojku a až po všem jsem si všiml, že jsem dolíval do DOT3, DOT4...velkej problém ? :-/
13:52:53
01.04.2013
T
-> Eidy: : nám se líbí a moc 40 ale myslim si, že je to pro moje využití až moc 4
vzhledem k počasí jsem zatím nic neobjednával 8 zasr...sníh 30

teď běham okolo auta a měřim a měřim a vymejšlím pořád nějaký to hlazení.....zadek už nechci....
jinak jsem ti posílal email 4
13:17:11
01.04.2013
Eidy
-> T: Nechceme velký áčka? Nám se nelíbí? 3
Ale super, žes to dodělal. Tak šup šup na geošku. Kdy to máš domluvený?
12:36:30
01.04.2013
T
-> Zivosek: : no to se uvidí po geometrii jaký to je skok nebo není 40 4
jinak áčka jsem nastavil na max,ale takhle nezůstanou.....to vidim tak na 4st. a to nechci 4
12:14:21
01.04.2013
Zivosek
To jsou teda řádné áčka, masakr. Super že tam máš molčanku, musí to být obrovský krok dopředu. Někdy do budoucna ji taky mám v plánu, ale je to asi ještě dost daleko.. Přeju hodně zdaru s tou novou nápravou :)
08:26:17
01.04.2013
T
a takhle teda max áčka... :-D
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.04.2013 08:26:17
08:25:35
01.04.2013
T
tak konečně fotky....dodělal jsem stěnu na chladič ( nahoře ) a dal nový zemnící kabel na místo, co mě napadlo...snad dobře :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.04.2013 08:25:35
12:15:38
31.03.2013
T
-> havlik: : popravdě už mě to taky napadlo,ale jezdím to takhle už od začátku, co mám erko....tak nevím....
12:02:26
31.03.2013
havlik
-> T: a nebude trošku vadit že kost má mít tu silonovou objímku v kastli(respektive v brejlích) v které to klouže,aby se to nekroutilo.
Extreme Tyres