
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> radekp: Přisraně možná taky. 

-> radekp: no vždyť to je vlastně totéž 

-> Luky: jsem četl přisraně
-> Eidy: paráda, těším se na reference

-> Eidy: paráda, těším se na reference
-> Bery: Standardní nižší nastavení od Kalmara. Po sednutí nějakých 35-40Nm v základu a čep je nastaven do díry s prudším náběhem, tedy nižší svorností.
Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom.
-> Luky: Ano, mami.
Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom.

-> Luky: Ano, mami.

-> MVM: Na širokým kusu asi jo. :-) A doporucuju i v zatáčce v lehkém driftu
-> Bery 24.01.17 21:18:20: Ať si vrkne .. Je potřeba zkusit jak se to rozdovádí 

Hlavně nevrkat plynem. Na kolik nastaveny?
Je to "jen" o základním nastavení diferenciálu (který si stejně provozem trošku sedne) a o práci s plynem v celým průběhu zatáčky. Nic zásadního se nestane .. ač někdy se z auta stane větší "mrcha" nuže podle toho se s nim pak musí jet .. žádné mazlení a kochání kajinou - ryze závodnický přístup hraní s mladou paní..
(na předokolce je to znát víc)

-> vhml: jo, na tvoje víkendové stěžování jsem si mimo jiné vzpomněl
-> Eidy: ten přechod na špéru prý umí kousnout. Tak radši že začátku pomálu a při straně jo?

-> Eidy: ten přechod na špéru prý umí kousnout. Tak radši že začátku pomálu a při straně jo?

-> Luky 24.01.17 20:49:22: hele já nějak nepoznal rozdíl v řízení. Ale Miata má Torsena. Jen na ledě se to , namísto prohrábnutí jednoho kola, velmi ochotně celý roztočí.
-> T: Jasný.
-> Luky: Každej straší, ale já si nemyslím (doufám), že to bude tak moc jiný.

-> Luky: Každej straší, ale já si nemyslím (doufám), že to bude tak moc jiný.
-> Eidy: to se budeš učit jezdit tak trochu nanovo, ne?
-> Eidy: super
počítej, že mě v Mostě ten samosvor bude moc zajímat 


Převodovka přišla z rukou pana Vrby. Díky jemu i Čokinovi za dopravu.
-> Eidy: 

-> Eidy: 

-> GRED-Činpokomon :D: To jsi asi nejmladší vlastník automobilu.
Ta SPZ byla taková dost viditelná, ale najde spousta dalších much. Ale díky, pane.
-> Čokin: Až přivezeš špajzku, tak Ti to ukážu naživo a pak si povíme.
Jinak se Škodovkou je to takový dvojaký. Ano, dá se pořídit spousta úprav a dílů za rozumný peníze oproti jiným značkám. Otázkou je, jestli není lepší za stejný celkový peníz pořídit jiné auto v sériovém stavu se stejnými schopnostmi. A legálnost řešit netřeba. To je ovšem rozumový přístup. A pak tu máme ten náš, srdcový, kdy cpeme peníze do nesmyslů. Ale když nás to děsně baví.
Aspoň je o čem debatovat a co řešit a pak na srazech na co koukat. Jako nemám vůbec nic proti kvalitním sériovým autům cizích značek, naopak. Stejně tak jako se rád podívám na sériové Škodovky v krásném stavu. Ale ruku na srdce, nebyla by to nuda, kdyby na srazu byly jen sériové Škodovky? To se můžeme sejít v hospodě a přinést fotky. Když se to sjede od všeho trochu, je to pestrý. Tohle vymýšlení a tvoření je to co nás baví.
A ten boj proti legálnosti z nás dělá správný drsňáky. 

Ta SPZ byla taková dost viditelná, ale najde spousta dalších much. Ale díky, pane.

-> Čokin: Až přivezeš špajzku, tak Ti to ukážu naživo a pak si povíme.
Jinak se Škodovkou je to takový dvojaký. Ano, dá se pořídit spousta úprav a dílů za rozumný peníze oproti jiným značkám. Otázkou je, jestli není lepší za stejný celkový peníz pořídit jiné auto v sériovém stavu se stejnými schopnostmi. A legálnost řešit netřeba. To je ovšem rozumový přístup. A pak tu máme ten náš, srdcový, kdy cpeme peníze do nesmyslů. Ale když nás to děsně baví.



-> Eidy: Stím rozbíjením souhlasím, nadruhou stranu o to je to kouzelnější kolik možností jak z toho aspon trochu udělat auto se nabízí, finanční náročnosti nemluvě oproti třeba Porsche. Jen ta legislativa nám to trochu kazí......
Tvé výhrady = normální smrtelník si toho na sraze nemá šanci všimnout
Tvé výhrady = normální smrtelník si toho na sraze nemá šanci všimnout

jak se tady řešilo kdo od kdy jezdil...já měl první vlastní auto ve 12ti
120ku co sem dostal od táty když si koupil wartburga,měl sem jí u nich na place kde parkovali avie a kontejnery,bejvalej malej okruh autoškoly "doslova okruh
) jezdit sem tam směl teda jen za dozoru táty,takže tam to auto většinu času a já "tunil",v době kdy my bylo 12 a strašně frčelo rychle a zběsile,já neměl ani korunu a všude kolem kontejnery plný super krámů z vyklizenejch sklepů a podobně,si jistě dovedete představit jak to vypadalo
pak několik aut s kámošema na pole když nám bylo tak 17,pak až od papírů normálně,doma o tom věděli,nějak to neřešili
mimochodem ta 120ka má na virtu dodnes kartu,v rámci mojí první registrace kterou sem si omylem smazal
-> Eidy: každopárně tohle je poprvý co ti píšu k autu,sleduju už dlouho,podle mě jedno z nejlepších erek co na virtu sou
a líbí se mi jak si tady před nedávnem postoval ty nově natřený spztky,to bylo podle mě jediný co to auto trochu kazilo,ta přední spz






-> Eidy: každopárně tohle je poprvý co ti píšu k autu,sleduju už dlouho,podle mě jedno z nejlepších erek co na virtu sou

