Něco málo k mému vytvoru a tříleté práci.Jedná se o přestavbu erka auta na nejsirší okruhovku.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Karlos 130rs - komentáře:
-> Tuner#2: Mám na tebe vůbec odpovídat ? Ale jo) Ano všechno je napsaný na mě
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Aidamgonnahate 01.03.13 15:29:22: Ty už jsi po tátovi dědil?
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Eidy: Není:)) Stojí mi to v garáži tak o tom mám přehled :D Nenašel se normální kupec..
Tu vacku mas asi pravdu,bohuzel ted s tim uz nic nenadelam,ale do noveho motoru dam tu origo vacku z RS co mam doma,320x320 a bude to zas lepsi.svody se casem snad nejake lepsi vyvrbi.Jinak praci Urbiho vrele doporucuji,super clovek.
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Tak sem měl možnost svezení a po dokalibrování rozdělovače a dellorta lambdou sem se také nestačil divit, každou zatáčku sem jel bokem, velice pěkný zátah. Až sem se divil že to je schopné zrychlovat od 3000ot. se zátahem, ta 328 nebude 328, za to bych dal krk, do nejvyšších ot. už to s takovým zátahem jít nechtělo, i když sem jel jen jednou celý kopec u domu, troufám si říct že o tak je. Lepší svody by tomu ještě dodaly lepší výkonovou špičku na vrcholu a zřejmě bych šel do jiné vačky...nejspíše velkou argentinu Krejbich...pak to bdue maso, toť můj úplně laický názor.
upraveno 1x, naposled 28.05.2012 12:08:47
-> bloodman: Jsem rád, že ti to jezdí. A jezdí ti to pěkně.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jezdí ti to moc pěkně. Poslední jízda tří RS byla pěkná. Rád jsem tě potkal na trati.
peckový auto!!!
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> bloodman: takže se nakonec povedlo a jelo to? Co se stalo tu první jízdu?
Co si mám představit pod pojmem silnější brzdovej válec?
pěkný eReSko
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
taky bych se chtěl sváma povozit:))
diky,sejdem se až na jare,prez zimu chci udelat jeste nejake zmeny.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> bloodman: Tak už jezdíš, výborně. Mohl jsi přijet dneska a mohli jsme poměřit síly. Ale asi bys vyhrál. Gratuluju ke zprovoznění.