Bída nooo....... :/
...co bych za něj dal ))))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Zdany: Hrůza, podělalo se co dalo. Nejvíc sem to ale pokazil já. Z třech jízd jsem ani jednou napoprvé nezařadil trojku. To je má chyba článku mezi volantem. Řazení je nové a ještě se bude muset "zlehčit", protože i když se mi za celé jaro nepodařilo špatně zařadit v sobotu to bylo třikrát za sebou
. Co se týká motoru, tak ten také nepodpořil tlačil sem do max do 1,0-1,2b ve všech jízdách. V týdnu při testování i na brzdě lezl tlak přes 1,5b. Zatím záhada... kterou brzo vyřeší snad APEXI.
Zbylo tedy pouhé 3.místo v kat. 3.5L

Zbylo tedy pouhé 3.místo v kat. 3.5L

Tak jak to jezdilo v Tynci????
-> TUNER: Vím, ale nedělám ukvapené závěry leccos se musí ještě ověřit. Na motoru se bude nejspíš hodně věcí přestavovat.
-> Vita ze Sudet: Jasný,jen mi zaráží ty rozlišný hodnoty,že je při vyšim výkonu nižší krouťák a opačně.... ? Nevíš čim to je ?
-> TUNER: Tu teplotu oleje neber vážně. Co se týká měření obojí probíhalo bez jakéhokoliv chlazení IC. Neb 99% aut mu tam jezdí s FMIC takže to pere vzduch jen ze předu. Je tedy možné, že hodnoty by mohly být možná i víc jak 10% odchylku v můj neprospěch...
-> jarda.u1: Newím zda-li pojedu, nemám hotové makrolony v oknech a newím jestli to za dnešek stihnu udělat... Navíc s motorem nejsem spokojen.
-> jarda.u1: Newím zda-li pojedu, nemám hotové makrolony v oknech a newím jestli to za dnešek stihnu udělat... Navíc s motorem nejsem spokojen.
-> Vita ze Sudet: Takze na Tejnici bude na co koukat 

-> Vita ze Sudet: Ty jo nějak to nepobíram...Takže při vyšim výkonu jsi měl nižší točivej moment ?? Nebo je někde chyba ....?
EDIT : ale koukam i na teplotu oleje a vzduchu a hlavně ten rozdíl vzduchu může pár koníků taky hodit......a ten olej ?
EDIT : ale koukam i na teplotu oleje a vzduchu a hlavně ten rozdíl vzduchu může pár koníků taky hodit......a ten olej ?
-> TUNER: Neboj
.....i když je to jen nicneříkající tůrování auta na místě
-> VooDoo- Ondris: S DP a konkrétně Reeshou nemám žádný problém. Seriozní a bezproblémový. Brzda je velice slušně zabudovaná,kamery vedle do místnosti,vzduchotechnika i kurtovací prostředky pro perfektní ukotvení vozidla. Nicméně není nyní v provozu a ještě 3 neděle nebude. Co se týká měření zcela to korespondovalo s měřením u Mvoleska v Praze, kdy sme auto sice přifoukli ale nicméně furt to bylo překrmený. Tedy hodnoty stejné až na to drobné přifouknutí kdy to s překrmeným motorem stejnak nehnulo víc jak o 8PS...
Reesha DP 249,58PS při 6361ot/min
306,86Nm při 4833ot/min
Mvolesko 257,1PS při 5665ot/min
329,6Nm při 4965ot/min
Uvidíme jak to dopadne nyní


-> VooDoo- Ondris: S DP a konkrétně Reeshou nemám žádný problém. Seriozní a bezproblémový. Brzda je velice slušně zabudovaná,kamery vedle do místnosti,vzduchotechnika i kurtovací prostředky pro perfektní ukotvení vozidla. Nicméně není nyní v provozu a ještě 3 neděle nebude. Co se týká měření zcela to korespondovalo s měřením u Mvoleska v Praze, kdy sme auto sice přifoukli ale nicméně furt to bylo překrmený. Tedy hodnoty stejné až na to drobné přifouknutí kdy to s překrmeným motorem stejnak nehnulo víc jak o 8PS...
Reesha DP 249,58PS při 6361ot/min
306,86Nm při 4833ot/min
Mvolesko 257,1PS při 5665ot/min
329,6Nm při 4965ot/min
Uvidíme jak to dopadne nyní

-> Vita ze Sudet: pojedeš zas dávat auto na brzdu k nám do Jirkova do DIESELPOWERU? já jen že si většina lidí ztěžuje že jim to neměří moc přesně že to ukazuje mín než má...já osobní zkušenost nemam tak neřikám že to je pravda. Jaké ty máš s nimi zkušenosti?
-> Vita ze Sudet: Udělej nějaký videjko z brzdy a pak se s námi poděl... ;-)
Ústředním tématem bylo měření a sledování tlaku paliva během jízdy a to hlavně při následném přeplňování. Hodnoty dostačující a palivo je bezpečné i při vysokém tlaku. Objednává se tedy brzda (již třetí v pořadí během půl roku) a jsem moc zvědav jak dopadne, protože tak nádherný plynulý kontinuelní náběh turbodmychadla takřka během několika desetinek k overboostu 1,6bar(budíček mám do 1,5bar :-) ) je až přiliš na seriový vnitřek
Pro brzdu nastavím tlak na 1,5bar max.... 


Dnes proběhlo testování před Pan.Tejnicí pod patronátem převozních značek na běžné komunikaci
....

jj vcčera odjeli jeste jsem jim vymenil nadici na IC od turba A4 1.9tdi aby se jim jel domu rychleji a ne porad v nouzaku

-> black_dragons: ty woe takovou dalku se nacestujou. Já je vezl z německa 470km

zitra si pro ne mel prijet nekdo z příbrami ...
-> skodaextremo: mé bývalé 10x14" má na prodej nyní black_dragons

ahoj....mal si na nej skor pekne limcove kolesa....mne by sa take zisli alebo nejake limce na BBS RS...nevies poradit??