
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
jj ja vim ale taky me to serre ... kola to jsou peckovni ale porad to prehazovat ...

-> black_dragons: To prodáš
. Videl sem ted po inzercích kola drazsi v horsích stavech a hlavne sjetejch...

stejna.....
-> black_dragons: Kolik je cena
stýská se mi








maji pekne ale najel sem na nich cca 20metru ..
ale na jare se vse zmeni ...

-> black_dragons: ahoj a jak vypadaj dnes? stejská se mi po nich :-). Kdybych z technických důvodů pro mé účely nemusel mít 13" nikdy bych se jich nezbavoval na škodofkách pro mě top disky ale jen když maj patřičný rozměr :-) 10"
-> itchy: jj




-> Vita ze Sudet: ahoj, viem ze uz to je davno, ale tie steffany si uz asi predal, ze?
-> havlik: základ je prolomit 3xxPS 

-> Vita ze Sudet: a na jakou hranici utočíš 300PS?
-> TUNER: Jsem rád, že je tuten výkon v této situaci. Horší by bylo pokud by vše hrálo a makalo jak má a i přes to by vyseli tyto cifry. Co je málo, co je moc
Výkon koresponduje se zajetým časem i dosahovaným tlakem. Co naplat, že celý letošek dosahovalo pouhými necelými 250PS
....budoucnost by mohla být sladší



Hmmmm,čekal jsem víc...ale když říkáš že to ještě neni ono,tak ještě počkáme na konečnej verdikt... ;-) Ale jo,tohle by mi taky stačilo ))))
Jinak s tim N75 taky tak nějak nejsem spokojenej a taky se mi nelíbí jeho činnost...asi zajedu na jaře do "servisu"...... ladění zdar Víťo..
Jinak s tim N75 taky tak nějak nejsem spokojenej a taky se mi nelíbí jeho činnost...asi zajedu na jaře do "servisu"...... ladění zdar Víťo..

-> R@ZOR: Jjjj
tlak/podtlak

-> Vita ze Sudet: To co popisujes s tou regulaci me delalo taky. Mel jsem prehozeny 2 hadicky ze 3 na ventilu N75. :-) Jakej tam mas? Ten origo cernej?
Tak ve čtvrtek proběhlo dlouhé odpoledne na brzdě u Reeshy z Dieselpower. Protáhlo se to až k večeru a stěžujícím se sousedkám... Nejprve se zkušelo na 5.r.s a posléze 4r.s. Na 5. se ukázal nešvar, kterému sem nevěnoval příliš pozornosti v průběhu sezony (a vecne nefungujici otackomer to také nezlechčoval). Otačky motoru se utli vždy těsně nad hranicí 5tis. a hlavně při hranici 0,8-0,9bar. A tak se přešlo na měření při 4.r.s. ale opět stejné příznaky při 0,8-0,9bar ted jiz pri 6300ot a opět RJ brutal zasáhla. Bez vypojené regulace bylo nemožné vůbec něco měřiti neb turbo během drobného přidání v milisekundě pšouklo přes 1,5bar a hrozila chudinká směs (při plném plynu by mohlo dojít až k 2,0bar pokud by to ten motor tu nanosekundu vydrzel :-)) Na 3r.s. nemělo cenu měřit. Nejprve jsem vše sváděl na špatný software(který jistě nepracuje zdaleka dle mých představ!!) ale po chvíli přemýšlení se vina začla svádět na vadnou či špatně fungující (byť sporadicky) regulaci plnícího tlaku, která mne zlobila celou sezonu a při sprintech tomu nebylo až tolik možné věnovat pozornost (když RJ zjistí že regulace neběží nejspíš dle jistých pravidel, bleskurychle utne). O to víc k nepochopení bylo svezení v Mostě na okruhu kdy vyskočil tlak přes 1,3bar na té rovině bez jakékolikv redikce RJ. Po příjezdu domu sem prostudoval ovládání regulace a začínám mít podezření na prohozené hadičky u N75 či špatný N75 sám o sobě. Už se těším na další laborování (neb skoro jistě už tuším,kde je zakopán pes)
.....ale i tak mne další úprava software nemine
Ve zkratce: 249,58 PS , 306,86 Nm při 0,9bar


Ve zkratce: 249,58 PS , 306,86 Nm při 0,9bar
-> Vita ze Sudet: jo přesně tak
-> David V6: já si ty čas 4:37 až 4:41 pouštěl snad 30x a pokaždý to vidím jinak
