
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škoda Favorit 136LS 46kW vyroben v roce 1991. Koupen od třetího majitele v roce 2009. K 1.12.2013 dle tachometru najeto 200 000 km.
Slouží jako třetí auto v rodině, v provozu převážně v zimě a po zbytek roku jako přibližovadlo z bodu A do bodu B,
popřípadě s vozíkem k odvezení a dovezení většího nákladu. Nejedná se tedy a žádnou tuningovou leštěnku, ale o auto k běžnému provozu a tak je s ním i zacházeno (garážování je samozřejmost a průběžný servis tak, aby vše spolehlivě kdykoliv fungovalo)
Opravy: 2009 - Výměna pravého zpětného zrcátka
- Výměna zadních brzd. válečků+pakny+brzd.kapali na
2010 - Výměna zadního dílu výfuku
- Oprava vypínání páčky směrových světel
2011 - Oprava ventilátoru a táhel topení
- Výměna spínače couvacích světel
2012 - Vyvaření, překitování a částečné lakování karoserie
2013 - Výměna předních tlumičů (včetně kompletního horního uložení)
- Výměna předních kotoučů+destičky+brzd.had ice+kapalina
- Výměna čepů spodních ramen
- Výměna ložiska LP kola
- Výměna termostatu
Úpravy: 2009 - Výměna karburátoru s mechanickým sytičem, za karburátor s poloautomatickým sytičem
2010 - Výměna původního analogového rádia na MC za podstatně novější digitální rádio na MC (včetně osazení nové elektroinstalace pro rádio)
- Demontáž původních reproduktorů z podběhů pod palubovkou a montáž nových reproduktorů do předních dveří s podložkou z MDF desky čalouněné k originální výplni dveří
- Výměna originálního zadního plata za plato z MDF (čalouněno do barvy potahů sedadel a osazeno reproduktory)
2011 - Instalace 12V zásuvky
2012 - Výměna rádia na MC za rádio Pioneer na CD (včetně příslušné elektroinstalace)
- Koupě alu disků Borbet 5,5x13" (rozteč 4x98)
2013 - Výměna zadních repro za podstatně kvalitnější
- Lakování alu a plech. disků
Plány do budoucna: - Slušely by mu zadní světla ala BlackLine
- Instalace osvětlení zavazadlového prostoru
- Lakování třmenů a bubnů
- UDRŽET HO V TAKOVÉM TECHNICKÉM STAVU, V JAKÉM JE NA KONCI ROKU 2013.
Slouží jako třetí auto v rodině, v provozu převážně v zimě a po zbytek roku jako přibližovadlo z bodu A do bodu B,
popřípadě s vozíkem k odvezení a dovezení většího nákladu. Nejedná se tedy a žádnou tuningovou leštěnku, ale o auto k běžnému provozu a tak je s ním i zacházeno (garážování je samozřejmost a průběžný servis tak, aby vše spolehlivě kdykoliv fungovalo)
Opravy: 2009 - Výměna pravého zpětného zrcátka
- Výměna zadních brzd. válečků+pakny+brzd.kapali na
2010 - Výměna zadního dílu výfuku
- Oprava vypínání páčky směrových světel
2011 - Oprava ventilátoru a táhel topení
- Výměna spínače couvacích světel
2012 - Vyvaření, překitování a částečné lakování karoserie
2013 - Výměna předních tlumičů (včetně kompletního horního uložení)
- Výměna předních kotoučů+destičky+brzd.had ice+kapalina
- Výměna čepů spodních ramen
- Výměna ložiska LP kola
- Výměna termostatu
Úpravy: 2009 - Výměna karburátoru s mechanickým sytičem, za karburátor s poloautomatickým sytičem
2010 - Výměna původního analogového rádia na MC za podstatně novější digitální rádio na MC (včetně osazení nové elektroinstalace pro rádio)
- Demontáž původních reproduktorů z podběhů pod palubovkou a montáž nových reproduktorů do předních dveří s podložkou z MDF desky čalouněné k originální výplni dveří
- Výměna originálního zadního plata za plato z MDF (čalouněno do barvy potahů sedadel a osazeno reproduktory)
2011 - Instalace 12V zásuvky
2012 - Výměna rádia na MC za rádio Pioneer na CD (včetně příslušné elektroinstalace)
- Koupě alu disků Borbet 5,5x13" (rozteč 4x98)
2013 - Výměna zadních repro za podstatně kvalitnější
- Lakování alu a plech. disků
Plány do budoucna: - Slušely by mu zadní světla ala BlackLine
- Instalace osvětlení zavazadlového prostoru
- Lakování třmenů a bubnů
- UDRŽET HO V TAKOVÉM TECHNICKÉM STAVU, V JAKÉM JE NA KONCI ROKU 2013.
Viťa / Favorit 136LS - komentáře:
-> Viťa: Tak to bude fakt barvou, protože i ty gumy máme stejný 

-> cPetan 19.12.13 19:09:54: To asi dělá ta barva, protože to jsou Borbet 5,5 x 13 (4x98) a pneu Barum Brillantis 2 (165/70 R 13) 

-> Viťa 19.12.13 17:47:33: Nevím, jestli to dělá barva, nebo máš nižší gumy, ale na mojem 13" borbety vypadaly jak kdybych je sebral z miniho
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6878_2012-05 -05_16-09-48_32.jpg

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6878_2012-05 -05_16-09-48_32.jpg
-> Viťa 19.12.13 18:14:04: favo se dá ochránit před solí spíš montáží plastových podběhů mam je a auto absolutně bez koroze a jezdí v zimě furt
-> Tomaso435 19.12.13 16:45:29: no když jiná možnost není,taky sem jí něměl ale je lepší si pořidit kompresor s pistolí
-> Tomaso435 18.12.13 19:31:37: Tu černou jsem chtěl do úrovně nárazníků, aby to tvořilo v celku jednotnou linii a vytvořilo větší kontrast s alu koly a to se povedlo. Jinak to auto je užíváno jako třetí v rodině a bohužel nejvíc km najezdí přes zimu hlavně v soli a dalším posypu a neslouží k tomu, aby stálo jako leštěnka v garáži a nebo nějakým tuningovým účelům, z toho důvodu byl taky kladen velký důraz na co největší ochranu karoserie proti mechanickému a chemickému poškození 

-> cPetan: To jsou 13"

-> šadesa: né každej má tu možnost. já dělám taky vše sprejem....
-> Tomaso435 18.12.13 19:31:37: sprej?? snad řači nastříkat kompresorem

-> Viťa 18.12.13 19:03:19: To jsou 14" ?
to neměly v krámu žlutej sprej ? ta černá vypadá jak kdyby to byl uplnej vrak. a absence pokliček na kolech tomu taky příspívá....
Nene pokličky nemám, ale i kdybych je měl, tak bych to nejspíš stejně nechal bez nich, nějak se mi to bez nich líbí víc 

-> Viťa: hele a máš knim origo pokličky?nebo bez

A ty sis ze mě Pepo dělal vždycky srandu :-D :-D Dokonce se mi povedly sehnat i ty Borbety, který jsem vždycky chtěl, jen jsem je trošku opravil a hodil do laku :-)
tož toto taký krásný fávo?


tož pěkný,a koukám taky borbety,mm

Pekny
sup do oblubenych

