skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po několika letech jsem se rozhodl pořídit auto na rally. Mělo to být jenom sednout a jezdit, původně bylo v plánu jenom přidat posilovač na řízení a vyrazit, ale zase se to zvrhlo a teď stojí v garáži odstrojená kastle a závody jsou za dva měsíce...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Venca./Felicia rally - komentáře:
Tak snad už to konečně bude fungovat. Dodělané přívody vzduchu...
-> Venca.: a sak mudro 

-> Venca.: kde vyhazovali ty černý jmenovky? 

-> castrol: Design ve stylu co bylo kde zadarmo 

-> Venca.: taujimave designove sfarbenie 

-> vhml: Já to neobjednával 

Ty černý jmenovky



Ještě trochu snížit, udělat geometrii a elektriku... 11 dní do startu