skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
-> Eidy: do blatníků nijak zasahovat nechci, potřebuji, aby to sedlo i na původní světla, bez devastace laku a tvaru blatníků…
Asi bych prodloužil ten kus dole, aby korespondoval s radiusem nárazníku, jinak dobré, jsem zvědav jak to bude v barvě
-> Peca: A ty blatníky nějak nastavíš?
-> havlik: pozice takto už je finální
-> Peca 15.02.24 18:05:39: a ta maska zůstane takhle vytrčená?
-> Skury: Já ji koupil celou za litr.... No ještě tu z ní zbyl středový díl - grill. Tomu nic není, tak koukám, že to ještě půjde prodat
-> Peca: Koukám, že ani v Německu za níc moc nechtějí. Cca. 4000+, záleží na stavu.
-> Skury: Co jsem byl chvíli ve fórech k G1 a G2, tenhle typ masky nikdo moc nechtěl, není oblíbená protože je prý nejhnusnější.... já ji sehnal na Bazoši za pakatel, a to tam ležela hooodně dlouho. Ale světla byly na výhoz, použil jsem jen ty brýle a rámečky
Premenuj kartu vozu lebo toto už neni peca/akční edíce ale peca/blackline
-> Peca: Tak to cumim... Ja prave myslel, ze jsi pouzil světla treba Renaultu 9/11 a ona se da sehnat maska na G2ku.
A hlavne kdekdo by jí schanel na golfa a ty ji rozrezes na fago. Za me super.




-> Skury: výrobce Kamei, lampy Bosch. Ty lampy se dělají ještě dnes funglovky (naštěstí) a dávají se např. na kombajny John Deer 

-> Peca: Z čeho je to vůbec čtyřoko, pokud to není tajný?
Jinak Pawlos má asi na všech svých autech kulatý čtyřoko... Přemejšlím, na jakým nemá.

Jinak Pawlos má asi na všech svých autech kulatý čtyřoko... Přemejšlím, na jakým nemá.

-> Peca:
pecka
cítim malú reinkarnáciu .)


cítim malú reinkarnáciu .)
-> kraska98: to nevím, jestli by Pawlos souhlasil
Každopádně maska už je vytvarovaná, zafixovaná v poloze na autě, a teď se bude laminovat, tmelit, aby to něco vydrželo a trochu vypadalo

Každopádně maska už je vytvarovaná, zafixovaná v poloze na autě, a teď se bude laminovat, tmelit, aby to něco vydrželo a trochu vypadalo
-> Peca: Ta kombinace Poluxu a hranatého 4oka vypadá brutálně. Myslím, že je v ohrožení i P@wlosův fasporák. 

Ty si s těma ctyrokyma maskama s hranatymi světly nedáš pokoj 
